Mitä pelkäät kun et ota

Pakkejako

ikävöinnin kohteeseesi yhteyttä?

50

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pupuhousut

      Torjuntaa.

      • Ihmiset jotka eivät koskaan opi kyseenalaistamaan ja epäilemään omia oletuksiaan tekevät elämänsä vaikeammaksi kuin sen todellisuudessa onkaan. Älä ole niin varma siitä mitä tulee tapahtumaan, tai siitä, mitä mukamas iitse ”tiedät”. Tällä tavoin voit rentoutua ja pitää mielessäsi että on olemassa mahdollisuus sekä hyviin että huonoihin lopputuloksiin. Sinun ei tulisi aina olettaa että tulet torjutuksi.


    • Helekatinviisastelija

      Ei ole puh nroa ! Usko jo äläkä samaa jankuta.
      Ottaisin heti yhteyttä ! Välittömästi !

      • Pakkejako

        Onko osoitettakaan tiedossa?


      • Helekattimies

        No voi helekatin helekatti ei ole puh eikä osotettakaan en tiedä mitään!!!!, usko nyt helekatissa, olen aivan rikki ja sydämeeni on murtunut kahtia. Voi helekatin helekatti, en tiedä helekatissa mitä pitäisi tehdä? Voi helekatin helekatti. Olisitpa sinä edes hän niin voisin olla niin helekatin onnellinen taas, voi helekatin helekatti.


      • Helekatinviisastelija

        :D Niin helekatti mikään ei käy sun korvikkeeks helekatin helekatti :D. Helekatin helekatti odotan vaikka koko ikäni helekatti ! Helekatin helekatti olet ainoa joka saa sydämeni sulamaan ja tunteet lämpenemään helekatti :D mikään ei kelepaa helekatti sijastas ! Vesirajallakin kävin äsken helekatti takias :D


      • Laulanhalleluja

        Ja helekatti tää on asia josta en jousta helekatti. En tuumaakaan ! En yhtään. Helekatti katon jo voittajan asemasta tätä asiaa ! En luovu minkään hetken korvikkeen takia helekatti vuosisadan rakkaustarinasta helekatti.


      • Helekattimies
        Helekatinviisastelija kirjoitti:

        :D Niin helekatti mikään ei käy sun korvikkeeks helekatin helekatti :D. Helekatin helekatti odotan vaikka koko ikäni helekatti ! Helekatin helekatti olet ainoa joka saa sydämeni sulamaan ja tunteet lämpenemään helekatti :D mikään ei kelepaa helekatti sijastas ! Vesirajallakin kävin äsken helekatti takias :D

        No ei helekatissa käy mikään helekatti minullekaan korvikkeeksi, voi helekatin helekatti!. Voi helekatin helekatti vai meinaat vielä helekatti loppuelämäsi odotella minua? voi helekatin helekatti sinun kanssasi helekatti. Voi helekatin helekatti ja sydämeesi sulaa sielä, voi helekatin helekatti minkä helekatin sotkun olet helekatissa järjestänyt kuin helekatissa en tiedä missä helekatissa edes olet, voi helekatin helekatti!.


    • Helekatinviisastelija

      Kerrohan sinä siinä kaiken tietäjänä ja helkatin hyvänä arvaajana, omasta mielestäs, että mistä koordinaateista kyseisen ihmisen tavoitan, niin olen menossa jo ! !!!

      • Pakkejako

        Vi#ustako mä sun muijaas tunnen? Vai pitäiskö tuntee?


    • Järvenrannalle

      Otan varmasti. Mä voisin sienireissulla vaikka "eksyä" hänen pihaansa 😂
      Jos on halua nin keinot keksii 😝

      • yksi.mies.vain

        Sit menisit soittamaan ovikello ja sanoisit että olet eksynyt ; ))


      • ykstoinenkinmies
        yksi.mies.vain kirjoitti:

        Sit menisit soittamaan ovikello ja sanoisit että olet eksynyt ; ))

        ....Ja että voinko tulla viereesi lämmittelemään.


      • Järvenrannalle
        yksi.mies.vain kirjoitti:

        Sit menisit soittamaan ovikello ja sanoisit että olet eksynyt ; ))

        Juurikn niin. En eksy koskaan mut sais sille myöhemmin nauraa kun sen paljastaisin 😂👍


      • Järvenrannalle
        ykstoinenkinmies kirjoitti:

        ....Ja että voinko tulla viereesi lämmittelemään.

        Tai saunaasi 😮😂😘


    • Josmieson

      kiinnostunut, niin ottaa yhteyttä. Jos ei ota, niin ei ole kiinnostunut tarpeeksi, omat asiat keskeneräisiä, on varattu tai liian epävarma itsestään. That's it. Enempää ei kannata vaivata päätään.

      • Pakkejako

        Entä itse, otatko yhteyttä?


      • josnainenon

        Ja ihan samat sanat pätevät naisiin.


      • Kjhhfdsss
        Pakkejako kirjoitti:

        Entä itse, otatko yhteyttä?

        Ei kait ota jos on varattu tai ei kiinnosta tarpeeksi.


    • Elluhalloyb

      Niin..yhteyttä ota...🤗👁👁💕

      • utelee.mies

        Mitä se Elluhalloyb oikei aprikoi?


    • jaeikunmenoksi

      Pelkään että tämä nykyinen sihteeriopiston tyttö vaan teeskentelee välittävänsä tunteistani häntä kohtaan.

    • enpäpelkää

      ne ajat on taakse jäänyttä

    • täältä_vain

      en ikävöi ketään ja jos "tykkään" jostain on se yksipuolista , eiköhän tuossa ollut syitä tarpeeksi :)

    • MikäLieNumero

      Ei kai nyt enää. Ennenkään vastaustausta tullut, korkeintaan muutama negatiivinen ja nekin vuosia jo sitten.

    • Mustatulinössö

      Torjuntaa 😐 Erityisesti jos hän onkin varattu nykyään ja viestiini vastaisi hänen naisensa...

    • sydämenpäällä

      ihmettelen itsekkin tätä,hän on varmasti ihana ihminen ja hänen ilkikurista hymyään haluan nähdä useammin.Eikä varmasti pahasti vastaisi,en usko ollenkaan,jos hänelle yrittäisin kohteliaasti asiani esittää.Voisi vaikka kohteliaisuuttaan johonkin suostua.

      • Lkjhhffx

        Ja mitä pelkäät jos noin hän toimisi! Ei mitään pelättävää👍


    • Leftinvaimitenseoli

      En pelkää pakkeja vaan pakkia.

    • seharmittaa

      Se että ei saa vastausta.

      Niinhän siinä sitte kävikin.

      • tutititutit

        Arvaas miksi se vastaus jää usein puuttumaan? Tuli joku häiriötekijä, ettei pystynyt vastaamaan. pari kertaa näkyi paikalla, mutta aina nopeasti katosi ja sanakin jäi kesken. Paljastuihan se sitten aikanaan, oli ukkomies ja jäi vaimolleen kiikkiin, jätti sillai vastaamatta. Myöhemmin selitti kiireitään ja muita tekosyitä. Monet menee halpaan, kun alkavat aluksi viestitellä, valittavat niitä näitä, pettymyksiään ja ukkomiehellä on aikaa kuunnella, kun arki on niin harmaata. Hetken piristys oli se pieni hurahdus. Ja taas etsitään uusi piriste, niin jaksaa.


    • Tylyjäpakkeja

      Vastauksena tulisi jotain negatiivista. Se on niin herkkä aihe, että loukkaantuu helposti.

    • Dontstandsoclosetome

      ja pian on taas marraskuu.

    • moookaaa

      No en ota kun on varattu. En halua rikkoa mitään.

      • Teekutentahdot

        Jaloa sinulta en tiedä kiittää vai moittia tästä vastauksesta. Syy et halua rikkoa mitään? No hyvä kun joku syy olla varattuun sotkeutumatta.


    • mystinen.Myslimies

      En pysty vaikka tavallaan pystyn.

      • mokahonttas

        No kerro miksi et ja miksi voisit...Mystinen?


      • myslinen.Myskimies

        Ei suoraa yhteyttä, törmää harvoin.


      • samakuedellinen
        myslinen.Myskimies kirjoitti:

        Ei suoraa yhteyttä, törmää harvoin.

        Oletko varattu mies Mystinen?


      • mystinen.Myslimies

        En tietääkseni. Ehkä joku on rakentanut alttarin ja palvoo minua salaa, mutta en tiedä sitä.


      • sammasamma
        mystinen.Myslimies kirjoitti:

        En tietääkseni. Ehkä joku on rakentanut alttarin ja palvoo minua salaa, mutta en tiedä sitä.

        😁Näin varmaan on...sitä ei tiedä !


      • myslinen.hymiömies
        sammasamma kirjoitti:

        😁Näin varmaan on...sitä ei tiedä !

        Miten nuo hymiöt toimivat?


      • mokkerihonttis
        myslinen.hymiömies kirjoitti:

        Miten nuo hymiöt toimivat?

        Mun kännykästä löytyy hymiöitä ja kaikkii tämmösii 💑💚💛💜💔👍 jne.


      • kännytön.Myslimies

        Luulin, että niitä jotenkin kirjoitetaan esim (lol)


      • hymiöhontas
        kännytön.Myslimies kirjoitti:

        Luulin, että niitä jotenkin kirjoitetaan esim (lol)

        Minäkin vasta löysin nämä...


    • kissönjder

      jokaikine tajuaa saalistajia.elkää vastatko.!pahimpia pas.....

    • getreadyget

      hui kamalaa, paskahousut huseeraa varattujen kanssa, luuseri-immeisiä kaikki tyynni, ei uskalla kohdata totuutta silmästä-silmään hähä

    • Soitellaanjuu

      Soittaisin, jos tietäisin numeron.

    • Miksipitäisipelätä

      Voihan muustakin syystä olla ottamatta yhteyttä ja olla haluamatta yhteyttä. Esimerkiksi miten toinen on käyttäytynyt.

    • Avittaatoista

      Ei se yhteys aina synny, mutta voihan joskus olla kyse pelostakin, eihän sitä voi tietää, millainen tilanne kenelläkin on. Voi sitten itse olla rohkea jos toinen arkailee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe