Että pitää olla itseriittoinen...

Ärsyttäähitokseen

Aina sama juttu, rasittava tyyppi

6

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihaanrakastaa

Ei halua, ei tahdo, ei, ei. En, en, en...
      Haluan rakastaa, haluan niin paljon rakastaa, haluan vain sinua rakastaa
      Ei, ei saa rakastaa, ei, EI, ei tahdo rakastaa, ei tahdo haluta...
      Rakastan kaikkea sinussa, miten hyvältä ajatuksena tunnutkaan, minä tahdon vain antautua, tahdon olla sinun. Sinun, sinun vain, haluan koskettaa ja rakastaa sinua vain
      Ei, ei saa koskea, ei saa koskettaa, ei, ei, ei, ei halua rakkautta, ei halua, ei tahdo sinua, mene pois, EI, EI, kuuletko ei...

Kunpa tämä loppuisi, en kestä enää

• inhoansitäylikaiken

Käsitetäänkö me koko tilanne eri tavalla. Tämä on pelkkä ajanviettopaikka ja oikeasti ei ole oltu kenenkään kanssa hei haloo, miten silloin voidaan edes ajatella että kyseessä on rakastuminen. Mielestäni se on pelkkää tykkäämistä, koska ethän sä edes tunne sitä ihmistä jos et ole koskaan ollut tekemisissä etkä puhunut tai kirjoittanut yhtään sanaa hänen kanssaan. Ja muualla on ollut ihme-esitystä mistä on saanut hyvin vähän selvää.
        Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu. Kun on joutunut vuosia sietämään sellaista mitä ei olisi koskaan pitänyt toteuttaa niin kuin se tehtiin niin pitäisi ymmärtää kuinka paljon voimavaroja sellainen on vienyt. Tilanne on oikeasti se että mulle on se että yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta kaikki muualla tapahtuva ns. auttamistyö ei ole hyväksyttävää vaan se on tuntunut aina pahalta ja siksi se on saanut aikaan tyhjän olon. Aivan liian paljon ihmisiä siinä mukana.

• Vihaanrakastaa
        inhoansitäylikaiken kirjoitti:

Käsitetäänkö me koko tilanne eri tavalla. Tämä on pelkkä ajanviettopaikka ja oikeasti ei ole oltu kenenkään kanssa hei haloo, miten silloin voidaan edes ajatella että kyseessä on rakastuminen. Mielestäni se on pelkkää tykkäämistä, koska ethän sä edes tunne sitä ihmistä jos et ole koskaan ollut tekemisissä etkä puhunut tai kirjoittanut yhtään sanaa hänen kanssaan. Ja muualla on ollut ihme-esitystä mistä on saanut hyvin vähän selvää.
        Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu. Kun on joutunut vuosia sietämään sellaista mitä ei olisi koskaan pitänyt toteuttaa niin kuin se tehtiin niin pitäisi ymmärtää kuinka paljon voimavaroja sellainen on vienyt. Tilanne on oikeasti se että mulle on se että yksin olemisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta kaikki muualla tapahtuva ns. auttamistyö ei ole hyväksyttävää vaan se on tuntunut aina pahalta ja siksi se on saanut aikaan tyhjän olon. Aivan liian paljon ihmisiä siinä mukana.

No käsitetään tietenkin, meillähän on kokonaan eri tulokulma vihaan, mut who cares ;)

• roskasakkia
        inhoansitäylikaiken kirjoitti:

Jos joku on niin sekaisin/tyhmä, että kuvittelee nettikirjoittajien olevan joku aivan toinen ihminen, niin kuvittelu on aivan heidän omalla vastuullaan.

Samoin jos jotkut yrittävät olla olevinaan joku muu netissä, toiminta on näiden feikkien vastuulla, vaikka sellaiset niin mielellään vierittäisivät vastuun itseltä pois.

Siinä sopivia vihan kohteita, oikeita osoitteita vihalle.

• Vihaanrakastaa

Aina sama juttu, olen epätoivoinen, olen niin rakastunut. Tämä syö jo sisältä. Olen niin mustasukkainenkin, kaiken lisäksi. Näin on päässyt käymään. Minä haluan vain hänet ja vihaan sitä tunnetta :’(

• Eiopipoikaei

Sitähän se Kanerva on:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7810
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      979
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe