Maanviljelijöiden eläkkeisiin menee veronmaksaji

xmgzxgcv

41

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urmas_Pökilö

      Julkisen sektorin työntekijöiden eläkkeet maksetaan - veronmaksajien pussista....

      • wesdjcq

        He tekevät työtä senkin rahan eteen joten se ei ole mitään ylimääräistä rahaa vaan se pidätetään heidän työpanoksestaan maksettavasta oikeasta palkasta joten pidä unninpankolla makoileva tupauuno suusi kiinni.


    • HyvinNäyttääRahaaOlevan

      Pietä tuo on vielä. Etelän paskavarpaiden täyshoitoon menee useampi miljardi vuodessa.

      • hfdaszdf

        Älä trollaa kokoomusloinen.


    • iijugtuiert

      Kuinkas paljon sinun?

      • xwsxfdfgh

        Älä viisastele kokoomusloinen. Yrität taas venkoilla asiaa sivuraiteille.


    • kuka_tietää

      Minkä ikäisenä maanviljelijät pääsevät nykyään eläkkeelle?

      • xkhzxgcvxcv

        Alle 60v.


      • Tuusulalainen
        xkhzxgcvxcv kirjoitti:

        Alle 60v.

        Mistä tuollaista sait päähäsi ?


      • ufhd

        Maanviljelijöiden eläkeikä on 56 vuotta.


    • RupuEläkkeitä

      Maanviljelijöiden eläke on yli kolmanneksen pienempi kuin muilla. Maatalousyrittäjien eläkelaitoksessa lasketaan viljelijöiden keskieläkkeeksi alustavasti 1 010 euroa.

      • wedjrfhtgtdf

        SUURI SUMMA muiden veronmaksajien maksettavaksi kun maanviljelijät eivät halua maksaa tarpeeksi eläkemaksuja.


      • imoc

        Kun eivät ole halunneet ajallaan maksaa eläkemaksujaan. Turha nyt kitistä eläkkeen pienuutta kun maanomistajat eivät halunneet aikoinaan maksaa eläkemaksujaan. FAKTA.


    • jigor

      Eläkkeelle kuten muutkin. Yrittäjät ja maanviljelijät ovat niitä harvoja, jotka juuri maksavatkin eläkemaksuja urallaan. Palkansaajat maksavat palkoistaan vain muutaman prosentin itse, yrittäjät yli 20% ja viljelijät yli 13 vuositulosta. Turha täällä valitella.

      • xkhzaqw

        Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.


      • xqwerjft

        Kokkare taas valehtelamassa notta korvat heiluvat.


      • xkhzaqw kirjoitti:

        Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.

        Kannattaa perehtyä tosiasioihin sinunkin ennenkuin täällä aukoo päätään


      • jfhte
        Reininranta kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä tosiasioihin sinunkin ennenkuin täällä aukoo päätään

        Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.


      • jdhte
        Reininranta kirjoitti:

        Kannattaa perehtyä tosiasioihin sinunkin ennenkuin täällä aukoo päätään

        Lopeta trollaus kokoomusloinen.


      • jfhte kirjoitti:

        Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.

        Sinuako uskoo, ehkä toinen vähälahjainen ?
        Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemalla


      • itrd
        Reininranta kirjoitti:

        Sinuako uskoo, ehkä toinen vähälahjainen ?
        Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemalla

        Älä yritä trollata vänkääjä kokoomuspersu. Sinua ei usko kukaan tällä palstalla.


      • oumv
        Reininranta kirjoitti:

        Sinuako uskoo, ehkä toinen vähälahjainen ?
        Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemalla

        Mänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.


      • oumv kirjoitti:

        Mänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.

        Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂


      • uye
        Reininranta kirjoitti:

        Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂

        Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.


      • uye kirjoitti:

        Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.

        Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile


      • rtyuk
        Reininranta kirjoitti:

        Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile

        Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.


      • rtyuk kirjoitti:

        Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.

        Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
        Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?


      • tiktr
        Reininranta kirjoitti:

        Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
        Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?

        Tekonauraa kokoomuspersu Lapin Late.


    • olisi.syytä

      Pitäisi laatia laki, että kaikki saavat vain sen verran eläkettä, minkä he ovat eläissään maksaneet. NYt töissäolevat maksavat kaikkien eläkkeet.

      • Ahneuden.sukupolvi

        Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".


      • suomionpaskamaa
        Ahneuden.sukupolvi kirjoitti:

        Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".

        Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.


      • uxhd
        suomionpaskamaa kirjoitti:

        Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.

        Älä yleistä koska ei kaikki saa eläkettä Ruotsista.


    • rdxz

      Kepu aina toisten taskuilla.

    • mkiyt

      nosto

    • Lakkotanssit

      Sen takia Vanhanen korotutti eläkekää palkansaajilta.

      • uyg

        Ilmeisesti.


    • Welmuri

      Onko kaupungin- ja kunnanjohtaja maksanut ITSE oman eläkkeensä?????????

      • ujdhde

        Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.


      • Me.maksamme.eläkkeemme
        ujdhde kirjoitti:

        Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.

        Juuri näin. Eläke-edut ovat osa työstä saatavaa korvausta. Yksityisen työnatajien tapauksessa kyse on kahden juridisen osapuolen välisestä sopimuksesta.


    • itgx

      Pistäkää aloitusta laajaan jakoon. Kiitos.

    • hzgfsu

      nosto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe