en rahaa jo lähes miljardi euroa vuodessa. http://www.iltalehti.fi/talous/201709192200402354_ta.shtml
Maanviljelijöiden eläkkeisiin menee veronmaksaji
41
619
Vastaukset
- Urmas_Pökilö
Julkisen sektorin työntekijöiden eläkkeet maksetaan - veronmaksajien pussista....
- wesdjcq
He tekevät työtä senkin rahan eteen joten se ei ole mitään ylimääräistä rahaa vaan se pidätetään heidän työpanoksestaan maksettavasta oikeasta palkasta joten pidä unninpankolla makoileva tupauuno suusi kiinni.
- HyvinNäyttääRahaaOlevan
Pietä tuo on vielä. Etelän paskavarpaiden täyshoitoon menee useampi miljardi vuodessa.
- hfdaszdf
Älä trollaa kokoomusloinen.
- iijugtuiert
Kuinkas paljon sinun?
- xwsxfdfgh
Älä viisastele kokoomusloinen. Yrität taas venkoilla asiaa sivuraiteille.
- kuka_tietää
Minkä ikäisenä maanviljelijät pääsevät nykyään eläkkeelle?
- xkhzxgcvxcv
Alle 60v.
- Tuusulalainen
xkhzxgcvxcv kirjoitti:
Alle 60v.
Mistä tuollaista sait päähäsi ?
- ufhd
Maanviljelijöiden eläkeikä on 56 vuotta.
- RupuEläkkeitä
Maanviljelijöiden eläke on yli kolmanneksen pienempi kuin muilla. Maatalousyrittäjien eläkelaitoksessa lasketaan viljelijöiden keskieläkkeeksi alustavasti 1 010 euroa.
- wedjrfhtgtdf
SUURI SUMMA muiden veronmaksajien maksettavaksi kun maanviljelijät eivät halua maksaa tarpeeksi eläkemaksuja.
- imoc
Kun eivät ole halunneet ajallaan maksaa eläkemaksujaan. Turha nyt kitistä eläkkeen pienuutta kun maanomistajat eivät halunneet aikoinaan maksaa eläkemaksujaan. FAKTA.
- jigor
Eläkkeelle kuten muutkin. Yrittäjät ja maanviljelijät ovat niitä harvoja, jotka juuri maksavatkin eläkemaksuja urallaan. Palkansaajat maksavat palkoistaan vain muutaman prosentin itse, yrittäjät yli 20% ja viljelijät yli 13 vuositulosta. Turha täällä valitella.
- xkhzaqw
Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.
- xqwerjft
Kokkare taas valehtelamassa notta korvat heiluvat.
xkhzaqw kirjoitti:
Valetta suollat palstan vakio kokoomusTROLLi eikä sinua kukaan usko tällä palstalla joten lopeta satuilusi.
Kannattaa perehtyä tosiasioihin sinunkin ennenkuin täällä aukoo päätään
- jfhte
Reininranta kirjoitti:
Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.
- jdhte
Reininranta kirjoitti:
Lopeta trollaus kokoomusloinen.
jfhte kirjoitti:
Älä yritä venkoilla faktan suhteen kokoomuspersu. Ei sinua kukaan usko tällä palstalla.
Sinuako uskoo, ehkä toinen vähälahjainen ?
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemalla- itrd
Reininranta kirjoitti:
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemallaÄlä yritä trollata vänkääjä kokoomuspersu. Sinua ei usko kukaan tällä palstalla.
- oumv
Reininranta kirjoitti:
Ota selvää ,vaikka Myelin tilastoista lukemallaMänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.
oumv kirjoitti:
Mänepä vällyihin ja ota iltamömmösi vastarannankiiski. Nati nati.
Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂
- uye
Reininranta kirjoitti:
Tuo kertoo minkätasoinen olet...😂
Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.
uye kirjoitti:
Sanoo palstalla 24/7 trollaava kokoomuspersutti.
Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile
- rtyuk
Reininranta kirjoitti:
Pidä nyt tarkasti kirjaa siitä milloin olen palstalla. Su-ma voit pitää vapaapäivän , menen Ruotsiin, enkä palstaile
Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.
rtyuk kirjoitti:
Eli trollauksesi jatkuu tavalliseen tapaan 24/7. Over and out.
Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?- tiktr
Reininranta kirjoitti:
Sinultako pitäisi lupa kysyä, milloin voin kommentoida ? Ha haa
Oletko narsistinen ja yrität alistaa minua ?Tekonauraa kokoomuspersu Lapin Late.
- olisi.syytä
Pitäisi laatia laki, että kaikki saavat vain sen verran eläkettä, minkä he ovat eläissään maksaneet. NYt töissäolevat maksavat kaikkien eläkkeet.
- Ahneuden.sukupolvi
Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".
- suomionpaskamaa
Ahneuden.sukupolvi kirjoitti:
Tämä merkitsi suurten ikäluokkien eläkkeiden leikkaamista. En vastusta, mutta voi olla poliittisesti ns. "haastavaa".
Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.
- uxhd
suomionpaskamaa kirjoitti:
Suuret ikäluokat saa Ruotsista eläkkeensä ja Suomi verottaa siitäkin.
Älä yleistä koska ei kaikki saa eläkettä Ruotsista.
- rdxz
Kepu aina toisten taskuilla.
- mkiyt
nosto
- Lakkotanssit
Sen takia Vanhanen korotutti eläkekää palkansaajilta.
- uyg
Ilmeisesti.
- Welmuri
Onko kaupungin- ja kunnanjohtaja maksanut ITSE oman eläkkeensä?????????
- ujdhde
Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.
- Me.maksamme.eläkkeemme
ujdhde kirjoitti:
Ovat koska ne pidätetään työnantajan toimesta palkasta.
Juuri näin. Eläke-edut ovat osa työstä saatavaa korvausta. Yksityisen työnatajien tapauksessa kyse on kahden juridisen osapuolen välisestä sopimuksesta.
- itgx
Pistäkää aloitusta laajaan jakoon. Kiitos.
- hzgfsu
nosto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855