Millainen tapa on hyvä

PuhumatonPässi

sinun lepyttämiseen? Mökötätkö pitkään vai lauhdutko nopeasti?

36

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tasapainoilija

      Tulivuoren purkautumisen jälkeen leppyminen yhtä nopeasti. Paitsi jos tökkii hermoja liian pitkään, armoa ei tunneta! Nopein lepyttely käy suklaalla tai halauksella, jos ei ole rajaa ylittänyt.

    • En mökötä, ensin alkuräjähdys 💥ja sitten hiljaista hetken. Lepyn nopeasti kyllä.

    • yleensälepynnopeasti

      Noooo kukkapuska ja joku kiva koru niin se on siinä :D No ei vaan halaus ja anteeksipyyntö, ehkä myös jotain selitystä sille miksi on käyttäytynyt niinkuin on käyttäytynyt.

    • olen_laiska_paska

      voi olla että käyn huomenna hakeen pizzan ja kebabin , huomenna on kuitenkin rahapäivä joten vaihtoehtoja sinänsä olisi , mutta en tiedä mitä sitä jaksaisi tehdä , tuskin sitten kuitenkaan mitään :(

    • Elluhalloyb

      Lepyn nopeasti....mökötän aikani....😂👁👁🤗

    • eijaksaenääkiukkua

      Suutun nopeasti,mökötän. Mutta helposti lauhdutettavissa 😍Osaan pyytää anteeksi ja antaa myös, haluan että asiat selvitetään.

    • SonJämptiNiiin

      Kun loukkaa tarpeeksi syvältä, loppuu ininät samantein, eli luukku kii eli lepy koskaan. Suhde pilalla. Skip!

    • Koitamies

      Olla edes vähän enemmän kiinnostavampi tai älä osoita sitä heti että olet yksinkertainen. Se jos mikä lopahtaa sen pienenkin kiinnostuksen.

    • eiliitykysymykseen

      Laihdun nopeasti, yksi syömätön päivä, ja vaaka näyttää seuraavana päivänä kolme kiloa vähemmän kuin edellisenä. : )

    • Tulivuoren tavoin:
      Alussa kuuluu kovia ääniä, vulkaani reiästä tulee ulos mustia savupilejä ja sylkee ulos vähän väliä tulikuuma tulta...
      Sitten räjähtää ja laavavirta syöksyy ulos nopea tahtiin, rinnetta alas, tuhoten kaiken tiellä olevat...selän taakse jää kelvoton eloton harma-musta maa täynnä tuhka..edessä hyvin äkkiä vihreä häviä tulen ruuaksi...
      kunnes tulivuori tasaantuu ja taantuu... ja lopulta rauhoittuu!

      Ja minä olen siitä kaikesta syytön pieni kissanpentu kuka on väsynyt ja tarvii 12 tunniset yöunet ja ei jaksaa stressaa! 🐾
      *☕*

    • kattomaalaus

      Riippuu niin paljon asiasta.

    • Hjjjhhjj

      En mökötä mistään nykyään.
      Muille ihmisille ainakaan.
      Jos niin kävis ni de on vaa viistoista sekkaa

    • Uujhvvbbbnn

      En tiedä onko mitään haavaa mitä ei orgasmi korjaa tai voitele. Miks haluut suututtaa?

      • täältä_sivusta

        niin :)


      • Onkohanaitoa

        Oot kovin hymyileväinen


      • tuolta_jostain
        Onkohanaitoa kirjoitti:

        Oot kovin hymyileväinen

        Niin :)


    • Härkänenmä

      Mulla itselläni toimii huumori, mutta pitää myös pystyä myöntämään jos on toiminut tökerösti. Suutun nopeasti ja silloin sanon erittäin suoraan, mitä ajattelen ja olen hyvinkin piikikäs, lepyn yhtä nopeasti ja hyvitän kaiken ylenpalttisesti. Kuitenkin jos jotain jää hampaankoloon, on tuo asia aina välissä, helposti vuosia. Siksi lähimmät pyrkii selvittämään asian juurta jaksoin kanssani. Onhan se kuitenkin paljon mukavampaa kokea mielettömän antaumuksellista rakkautta kuin puolittaista, sellanen mä oon.

    • sekäettäkait

      Riippuu tilanteesta ja fiiliksestä.

      Pienemmissä asioissa: Usein olen hyväntuulinen, mutta reagoin herkästi ympäristöön. Varsinkin miehiin jotka aggressiivisia. Jos minulle tiuskitaan. Olen hiljaa ja otan vastaan sitä hiljaisesti jonkun verran. Jos se jatkuu monta tuntia taikka toistuu jokainen päivä se on kolmas peräkkäinen usein pahasti sanottu joka naksauttaa pinnani. Ekan otan hiljaa vastaa. Toisen kohdalla mulkaisen pahasti mutta pidän suuni vielä väkisin kiinni mutta kolmas kun tulee alkaa minun suustakin tuleen ja kun minä aloitan siinä usein on aggressiivisemmatkin miehet hiljaistapoikaa.

      Nimittäin kun minä hermostun olen aika tulinen ja se mies alkaa miettiin että ei ehkä olisi pitänytkään tuota suututtaa. Minä sanon yhdellä taikka kahdella tiukalla lauseella sanottavani. Käsittelen ehkä ovia taikka jotain kulhoja hiukan voimakkaammin mutten ala niitä viskomaan seinille. Sitten hiljenen ja noin 15 minuuttia jos saan olla ilman lisä provokaatio olen jo leppynyt ja puhelen taas normaalisti. Jos toinen puhuu myös minulle ystävällisesti.. pyydän anteeksi omaa osuuttani.

      Suuremmissa asioissa. Mökötän vaikka 10 vuotta jos toinen ei osoita olevansa pahoillaan ja pyydä anteeksi.

      • sekäettäkait

        Usein sen hiljaisen hetken pidättelen kyyneliä ja jos toinen tulee jatkamaan usein puhkean itkuun.

        eli ensin pinnan venytys, katkeaminen, räjähdys, itku ---> leppyminen

        Tämä siis miehen ollessa toinen osapuoli.

        Naiset saa anteeksi enemmän ja sietokykyni on parempi eikä reaktiot ole yhtä voimakkaasti tunteellisia. Naiset koen tasavertaisina joten usein kun hermot palaa kylmästi sanon muutamalla lauseella mitä mieltä olen ja saatan mököttää hetken mutta pyydän anteeksi sitten. Siihen ei kuulu niin voimakasta vihalla puolustautumista eikä sitä että se kaikki purkautuu itkuna.

        Useimmat miehet sanoo että tärisen voimakkaasti koko kropaltani joka merkki siitä että pelkään ja puolustaudun jo pelon takia niin vahvasti.. koen miehen uhaksi itselleni jonka takia niin paljon tunteellisempi reaktio kuin naiseen


      • sekäettäkait
        sekäettäkait kirjoitti:

        Usein sen hiljaisen hetken pidättelen kyyneliä ja jos toinen tulee jatkamaan usein puhkean itkuun.

        eli ensin pinnan venytys, katkeaminen, räjähdys, itku ---> leppyminen

        Tämä siis miehen ollessa toinen osapuoli.

        Naiset saa anteeksi enemmän ja sietokykyni on parempi eikä reaktiot ole yhtä voimakkaasti tunteellisia. Naiset koen tasavertaisina joten usein kun hermot palaa kylmästi sanon muutamalla lauseella mitä mieltä olen ja saatan mököttää hetken mutta pyydän anteeksi sitten. Siihen ei kuulu niin voimakasta vihalla puolustautumista eikä sitä että se kaikki purkautuu itkuna.

        Useimmat miehet sanoo että tärisen voimakkaasti koko kropaltani joka merkki siitä että pelkään ja puolustaudun jo pelon takia niin vahvasti.. koen miehen uhaksi itselleni jonka takia niin paljon tunteellisempi reaktio kuin naiseen

        Se kuvailemissa tilanteissa ennen riitaa miesten kanssa käymäni tunnetila on.. se ei ole ollut koskaan viha...

        Olen tuntenut voimakasta ahdistuneisuutta, pelkoa ja jonkinlaista voimakasta puristusta rinnan alueella. Itku, pelko ja ahdistus hyvin pitkään kuunnellessa sitä tiuskimista ja sellaista minuun purettua vihaa...

        Tunnetila joka siis oman purkauksen laukaisee ei ole viha vaan pelko. Se vaan muuntautuu ulospäin näkyväksi vihaksi koska vihan kautta puolustan itseäni peloissani kun alan kokemaan miehen uhkaavana itselleni..

        Nämä on monimutkaisia psyykkisiä kiemuroita mutta todiste siitä ettei kaikki tosiaan ole niin yksinkertaista ja aina juuri sitä miltä näyttää.


    • Kysymysaloittajalle

      Keneltä kysyt?

      • Keneltäpämuulta

        Sulta tietenkin


    • JosHänKysyisi

      Riippuu ihan siitä, mistä asiasta on kyse, mitä anteeksipyydettävää toinen on tehnyt.

      Jos on jostakin pienestä asiasta kyse, anteeksipyyntö ja pusu poskelle tai muu hellittely saa heltymään. :)

      Jos taas kyse on sellaisesta, että on meidän ulkopuolella joku kolmas tyyppi kyseessä, niin en tiedä, auttaako mikään. Ei siksi, ettäkö en haluaisi pystyä antamaan anteeksi, vaan siksi, että teko on osoittanut, ettei "minä ja hän, me" ole hänelle sellainen asia, kuin se on minulle, ja me olemme saaneet siinä aikamoisen kolauksen. Mutta tässäkin moni asia vaikuttaa tietenkin.

      • Miten_on

        No onko joku kolmas tyyppi?


      • JosHänKysyisi
        Miten_on kirjoitti:

        No onko joku kolmas tyyppi?

        No tavallaan. Kirjoitin aiemmin vähän huonossa paikassa, joten korjaan kyllä sen verran tuohon aiempaan, että riippuu tosiaan tietysti tilanteesta, mitä on tapahtunut, mistä eri jutut johtuvat, ja miehen ajatuksista.

        En siis sano, että mikään ei auta. Kun se riippuu niin tilanteesta. Ehkä enemmänkin sanoisin niin, että tuo sattuu ja satuttaa minua (ja meidän välejä) kovasti ja syvältä. Mutta jos ja kun miehestä välittäisin enemmän kuin kenestäkään, niin haluaisin silti hänen kanssaan yrittää. Ehkä asiat selviäisivät, kun niistä puhuisi.

        Ehkä se tuntuu siltä, kuin osa minusta ajattelisi edelleen ihan samalla tavalla kuin ennenkin, että haluan elää sen miehen kanssa ja että hän on kaikkein ihanin. Ja osasta tuntuu siltä, että kaikki on pilalla. Haluaisin silti, että tuo ensimmäinen voittaisi ne ikävät tunteet ja asiat. Ja toivoisin, että niin kävisi.


      • JosHänKysyisi
        JosHänKysyisi kirjoitti:

        No tavallaan. Kirjoitin aiemmin vähän huonossa paikassa, joten korjaan kyllä sen verran tuohon aiempaan, että riippuu tosiaan tietysti tilanteesta, mitä on tapahtunut, mistä eri jutut johtuvat, ja miehen ajatuksista.

        En siis sano, että mikään ei auta. Kun se riippuu niin tilanteesta. Ehkä enemmänkin sanoisin niin, että tuo sattuu ja satuttaa minua (ja meidän välejä) kovasti ja syvältä. Mutta jos ja kun miehestä välittäisin enemmän kuin kenestäkään, niin haluaisin silti hänen kanssaan yrittää. Ehkä asiat selviäisivät, kun niistä puhuisi.

        Ehkä se tuntuu siltä, kuin osa minusta ajattelisi edelleen ihan samalla tavalla kuin ennenkin, että haluan elää sen miehen kanssa ja että hän on kaikkein ihanin. Ja osasta tuntuu siltä, että kaikki on pilalla. Haluaisin silti, että tuo ensimmäinen voittaisi ne ikävät tunteet ja asiat. Ja toivoisin, että niin kävisi.

        Kuulostan varmaan tuossakin kommentissa edelleen epäselvältä, kun yritin puhua yleisellä tasolla...

        Selkeyden vuoksi: Haluaisin hänet, vaikka minuun sattuukin. Haluaisin olla hänen ja että hän olisi minun.


    • siksilähdin

      Ei oo keinoja enää en lepy koskaan yhden kohdalla

    • Ihanheitänvaan

      En pitkään. Lepyn helposti.
      Kieroilua ja loukkauksia en unohda. Jos sellaista sanoo on tarkoituskin viilentää välit, satuttaa toista. Oma valinta miten toimii.
      Käytöstavat pitäs olla kaikilla ja säännöt yhteiset molemmilla.

    • Läheisyysmeillä

      Oman rakkaani tyylin tiedän. Leppyy suht helposti naisellisia konsteja käyttämällä

    • Entiennykkää

      että mökötän ? Aina ei oo vaan asiaa, eikä sitä tartte tikustakaan tehdä. Ja pieni välimatka tekee vain hyvää, uso pois 😊

    • tiedätkyllävarmasti

      Onkos sulla tarkoitus koittaa mua lähiaikoina lepytella? ;) :) Ei siihen paljon tarvita. Hyvin helppo lepytettävä oon.

    • vähännäinmenee

      Yleensä en suutu, siihen tarvitaan hyvin , siis hyvin paljon ennen kuin suutun.
      Sitten kun vihdoin viimein suutun, voi olla että sinulla ei ole enää mitään lepytettävää, sain tarpeekseni ja lähdin.

    • naisenmaailma

      Oon tosi lyhytvihainen, mutta minua pitää tajuta tulla halaamaan...ja sanoa sovittelevalla, matalalla, rauhallisen miehekkäällä äänellä, että "älä nyt kulta, tuus tänne..." ja kopata tosiaan suureen nallehaliin. En pysty kiukuttelemaan enää sen jälkeen. Hali herkistää niin, että koko riita unohtuu.

    • eioletapaa

      Näytä se kuvalla että säkin voit hyvin

    • dfhfsa

      Oma vihani on syvä ja leppymätön. Jos koen että mua on kohdeltu väärin niin voin vielä "leppyä" just ja just "morjestus/ ehkä lyhyet puheet"- väleihin. Anteeksi en anna koskaan enkä unohda!

      • anteeksiantanu

        Ja unohtanu ei se ole minulta pois


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe