Finnair Cabin Crew 2017 syksy/talvi kurssilaiset

Kurssillaollaan

Alotetaanko tänne uus keskustelu kursseille päässeille, kun vanha taas niin pitkä. :)
Millon teillä alkaa kurssi ja missä vaiheessa ootte medi hommien hoidossa?

27

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurssillaminäkin

      Kiva, kun perustit uuden ryhmän! Mulla alkaa kurssi jo 25.10. Tänään kävin Terveystalossa kokeissa ja ensi viikolla sitten on se lopullinen terveystarkastus ja puvun sovittaminen. Jännittää tosi paljon ja olen superinnoissani! Toivon parasta, ettei tulisi mitään yllätyksiä enää terveystarkastuksessa. Kertokaa muutkin fiiliksiä ja kuulumisia, olisi mukava lukea muidenkin tunnelmia :)

    • Lontoonrae_

      Mulla kurssin (PK16) alku vasta 8.12., eli hetken joutuu vielä odottamaan :) Jännittää kyllä tuo lääkärintarkastus! Vielä ei ole näkynyt postia terveyspalveluilta, mites muilla myöhemmin kurssitettavilla? Puvun sovittaminen on kuitenkin jo varattu.

      Oon kyllä valtavan onnellinen, että pääsin! :)

    • PK218

      Mulla PK2/18 eli vasta ensvuoden tammikuussa alkaa kurssi mutta lääkärit yms ajattelin käydä tän vuoden puolella! Ja oon aivan kauhuissani niistä:D en lääkärien verikokeiden yms suurin ystävävä en ole...suurin pelko kyllä liittyy siihen että jotain sellaista tulisi eteen minkä takii kurssille pääsy peruuntuis:/ mut toivotaan että kaikki ketkö on kutsun saanu kurssille niin ei ainakaan terveystarkastuksen takia jää matkan varrelle:)

    • Neuroottinenneiti

      Täällä PK15 eli marraskuun alussa alkaa kurssi. Jännittää kanssa nuo terveystarkastukset, vaikka ei mulla omasta mielestä mitään terveydellistä syytä ole, jonka takia en sopis työhön. Toivottavasti ei tuu mitään yllätyksiä! :D Oon ihan hirveen neuroottinen siitä että kai mä nyt varmasti vahvistin paikan kurssilta, että se sähköposti meni heille perille. Eikai sieltä kuuluis mitään vahvistusta asiasta tulla?

      • PK218

        Mulle tuli ainakin vaa se terveyspalvelut sposti kun vahvistin osallistumisen


      • myösPK15

        Hei täällä kans PK15! Mua hämmentää tällä hetkellä nyt ehkä eniten se et meiän kurssin pitäis alkaa 4.11, ja se on lauantai ja Pyhäinpäivä :D että muuttuukohan se vielä, ku ainaki PK16 alkamisajankohtaa oli muutettu.


      • pk15pk15

        Hei täälläkin pk15! Myös mietityttää toi alotuspäivämäärä ja sekä jouluaika milloin kurssia on vielä. Onkohan meillä millainen "joululoma" siinä. Ois kiva jos ois jonkunlainen koska sit kun työt alkaa niin uutena varmana joulut menee lennellessä. :D


    • Kurssillaminäkin

      Mulle tuli terveyspalveluilta meili, jossa ohjeistettiin käymään verikokeissa, kuulotestissä ja EKG:ssä omatoimisesti, hankkimaan kaikki ne tarvittavat potilasasiakirjat 2 vuoden ajalta ja varaamaan aika työhöntulotarkastukseen. Mutta mulla alkaakin jo kk päästä kurssi, jos kaikki menee nyt hyvin. Varmaan lähettävät sen ohjeistuksen teillekin vasta sitten lähempänä kurssin alkua. Kiva, kun on täällä tulevia kollegoita, joiden kanssa fiilistellä :)

    • pk14

      PK 14, sovitukset ja tarkastus hoidettu.. eli kaikki kunnossa :)!

      • Kurssillaminäkin

        Oliko jännät paikat tarkastuksessa? Mulla on se ja sovitus ensi viikolla, ja jännittää tosi paljon. Tuntuu, ettei uskalla vielä tuulettaa, ennen kuin tarkastus on alta pois. En millään malttaisi odottaa kurssia! Toivottavasti kaikki menee hyvin, eikä tule yllätyksiä eteen.


    • Nimimerkkinenn

      Sanooko ne heti siellä lääkärintarkastuksessa että kaikki ok vai tuleeko tieto myöhemmin että onko sopiva työhön? :)

    • Lääkärikammo

      Mitä sielä finskin lääkärintarkastuksessa tehään? Kun eikö tossa finskin terveydenhoitaja ota kaikki mittukset yms😳 Täällä kans yksi kuumottelija😂🙋🏼

    • Rokotuss

      Mistä ihmeestä saan rokotuskortin/todistuksen voimassa olevista rokotuksista? Kotoota ei mitään rokotuskorttia löydy. :(

      • 9.1alkavakurssi

        Aika uusavutonta...

        Mullakaan ei oo vielä terveyspalveluista tullut viestiä, mutta kurssi alkaakin vasta ens vuoden puolella :)


      • Lääkärikammo

        Varmaan terveysasemalta voi mennä kysymään/pyytämään todistuksen:)


    • Kurssillajee

      Millaisissa töissä olette nyt? Entä miten aiotte rahoittaa asumisen yms kahden palkattoman kuukauden aikana?

      • Oonunelmaemo

        Ihan unelmilla varmaan. Ja sillä että olen yksi parhaista hakijoista kun minut kerta valittiin ... ei kai kukaan tällaisia pohdi vielä?


    • PK13

      Lokakuun kurssille tulossa :-) Lääkärintarkastus oli kyllä kuumottava ja parhaillaan odottelen vastausta sieltä... En kyllä tiiä mitä teen jos sieltä tupsahtaisi hylky! Kääääääk

      • P1417

        Mitä sielä lääkärintarkastuksessa oli? Toivottavasti meni läpi!!!


    • Tulikohankaikki

      Ensin täytettiin tietokoneella lomake, sitten sairaanhoitajan? vastaanotolle, jossa käydään läpi mukana tuomasi paperit, otetaan pituus, paino, näkö, verenpaine ja vyötärön ympärys. Tämän jälkeen lääkärille, jossa taas keskustelua vähän kaikesta, papereista jne. Lääkäri katsoo mm. värinäön, suun, silmät ja verenpaineen uudestaan. Sitten alusvaatteisillaan kävellään viivaa pitkin, heilutellaan käsiä, venytellään, katotaan ryhtiä ja muita perushommia.

      Itse "jouduin" myös labraan lääkärin jälkeen, en oikeastaan edes tajunnut mitä sieltä tutkittiin..

      Tuloksia odotellessa :-DD

    • Wonderinging

      Luin jostain että polven naksumisen takia voidaan hylätä😂 Onko totta? Tarkastetaanko se lääkärissä

    • polvetpaukkuu

      Mulla ainaki paukku ja naksu oikeen kunnolla kun piti tehä 5 kyykkyä putkeen :-D Läpi meni silti!

    • Pk14jee

      Täällä kans PK14! Jännittää! Mitä vaatteita valitsitte, ja mitkä kengät?? :) oon niin innoissani, ne vaatteetkin oli niin kivoja!

      • kaikenlaistavaatetta

        Otin hameen, housut, mekko, tpaita, pitkähihanen, neule, talvitakki, poncho?, suikka, talvihanskat, "kesä"hanskat, pitkät saappaat joustavalla lahkeella ja korot tais olla ne "mukavimmat" mitä kaupassa suositteli! Hyvä alottaa mukavimmilla koroilla ja sitte ostaa lisää myöhemmin! Olikohan siinä kaikki.... :-D


      • kaikenlaistavaatetta

        Ainiin ja tietty jakku!


      • kaikenlaistavaatetta

        Haha. Ja laukut!


    • kurssillajee

      Montako vaatetta siinä saa valita? Ja millaset kengät? Voitteko laittaa linkkiä mis näkyis tai jotain kuvia jostain! Jeeeeeee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe