mikä olis hyvä öljy joka nousis nopeesti nokalle?? ajokki kadett b 1100 1972 ja ilmeisesti turbokoneella.
mikä öljy nousee parhaiten opelin nokalle?
9
284
Vastaukset
- fwfwfef
kanada
- 4114
No eikös se ohut öljy...
- Rasvaanokkaan
Mikä öljy nousis 600 fiatin nokalle vuoden viiveellä. Ilmeisesti kuljettaja on urpå.
- pixman
ittel rallye 1100sr nokalle nousi teboilin diamond, ooppelissahan tossa 1100 malissa eli ohv konees nokkahan on jo lähel öljypohjaa eli lohkos ;=)
kaverilla oli muuten 1.2 ohv välijäähdytetty turbo ruiskutuksella varustettu, se kulki sähäkästi. - tercel2.0
itte käyttäny korkeaviritteisissä koneissa champpionin ölppiä, kalkatus loppui tolla ölpällä nopeemmin kuin mobililla, eli paremmin voitelee.
- voipimppa
Tuskin on öljyssä vikaa, vaan öljypumpussa! Työnnä jyrän alle viva!
- aveman
Osta Toyota
- ohvkone
Opel on pop.
- nokatjuustoa
E,i vaan flop.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as493103Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232934- 502810
- 562628
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582528Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482510On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532291Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782178- 692068
- 452062