Ahdisti käydä keskustan Lidlissä ja Skanssissa

pohdintaa

Turku ei ole enää koskaan se sama, eikä tunnu siltä että olisi kiva käydä vähän shoppailemassa tms.
Toki ahdistus voi lieventyä, mutta suru jää leijumaan Turun päälle ainakin kolmeksi vuosikymmeneksi, riippuen siitäkin, mitä tapahtuu lähitulevaisuudessa.

10

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkoperseessa

      Et varmaan ulkomaillekaan uskalla lähteä?

      • pohdintaa

        No uskalla ja uskalla. Vaikka uskaltaisikin, niin onko se sitten kiva loma jos pitää olla varuillaan?
        Saksaan, Ranskaan tai Espanjaan en kyllä lähtisi. Enkä Englannin suuriin kaupunkeihin.


    • debbis

      hahaaha....paljon suurenpia rikastus iskuja tulooos..vaikka jo huomen

      • inhottavaa

        älä pelottele :(


    • RolexanderStubb

      Voi voi kuule, Turun puukkoisku oli pientä sen rinnalla, mitä tuleman pitää. Kuorma-autoilla, pommeilla ja rynnäkkökivääreillä muhammetilaiset, allahia palvovat sekopäät saavat paljon suurempaa vahinkoa aikaiseksi. Tai tekemällä puukkoiskun päiväkotiin, mihin näitä ihmisperseitä päästetään "työharjoitteluihin" vaikka tiedossa on, että ISIS-muslimijärjestö haluaa kannattajiensa iskevän juuri tällaisiin "pehmeisiin kohteisiin". Suomi on tullut hulluksi. Toisaalta, kokoomusta ja vihreitä äänestävät suomalaiset suvakit saavat ihan sitä mitä ovat tilanneetkin!

      • inhottavaa

        et varmaan huomaa, että syyllistyt itse samaan kuin jihadistit luomalla uhkakuvia ja pelkoja alitajuntaan. Vaikka ne voivatkin olla ihan mahdollisia tapahtumia, mitä se hyödyttää jos niitä etukäteen alkaa vatvomaan? Siinä menettää sen hetken kun olisi voinut ihailla laineiden liplatusta taikka lasten iloitsemista.


      • inhottavaa
        inhottavaa kirjoitti:

        et varmaan huomaa, että syyllistyt itse samaan kuin jihadistit luomalla uhkakuvia ja pelkoja alitajuntaan. Vaikka ne voivatkin olla ihan mahdollisia tapahtumia, mitä se hyödyttää jos niitä etukäteen alkaa vatvomaan? Siinä menettää sen hetken kun olisi voinut ihailla laineiden liplatusta taikka lasten iloitsemista.

        Sen verran vielä lisään että en tarkoita silti pään pensaaseen työntämistä. Mielestäni vaaralliset henkilöt pitää saada paremmin valvontaan tai karkotettua. Eikä niin että saavat vapaasti kävellä joukossamme.


    • Ihan rauhassa Turussa liikkua uskaltaa niinkuin kaikkialla muuallakin. Elämä jatkuu ja eteenpäin mennään! Käsittele tunteesi vaikka jonkun läheisen kanssa. Katkeruus, pelko ja suru ovat asioita joita ei turhaan kannata kantaa vaikka niistä irti päästäminen voi joskus olla vaikeaa. You can do it! :)

      • T.Urkulainen

        Olen asunut perunakellarissa sitten vuoden 1986 Tsernobylin onnettomuuden jälkeen.


    • rattiraivoanähnyt

      Skanssin viereisellä tankkauspisteellä käydessä, kannattaa katsoa niitä liikennemerkkejä.Näky yksi rattiraivooja tunkeevan väärästä suunnasta tankille, ja kova äänisesti huutavan muille tankkaajille kirosanoja.Siellä on kieltomerkkikin, mutta kun hän ajoi ympäri ihan siinä tankkauspisteellä, ei sitä kieltomerkkiä nähnyt .Järkyttävää meteliä piti, vaikka itse ajoi liikenne sääntöjä rikkoen.Pakotti myös vastaan ajamalla yhden auton pakittamaan vasten liikennesääntöjä.Hänen huutonsa siellä raikui, kun olin pahveja kierrätyslootaan laittamassa .Ihan selkeästi merkein ilmoitettu, et mistä ajetaan.Mutta silti joku voi näköjään ajella väärin ja raivota silti muille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe