Tappara häviää tänään Jypille ja kohta saa

Teräs11

Pellavapää kenkää. Popsi popsi pirkkanaa. Luulen että saattaa mennä vähän tunteisiin eräillä tahoilla. :D

11

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teräs11

      Luulevat varmaan mua joksikin ilvesfaniksi kun en kelpaa yhteisöön eikä saa esittää aiheellista kritiikkiä. Sanon vaan että paha loukkaus mua kohtaan.

    • Steel11

      Noniin, hahhah! Olipas melkoinen ylikerroin tuo Jypin 3,35. Olispa tullut pelattua 300 eurolla eikä vain 3 eurolla Jypin voittoa. Kohta Tukka-Jukka lähtee vetään taas ulkomaille ja jättää Tapparan ku nallin kalliolle jos ei tahti muutu.

      • Usko_ei_lopu

        Tapparalla oli kyllä eka erä aika mallikas. No Jyp vähän katteli, mitä porkkanapöksyt menaa. Tokassa eräsdä Jyp pani tuulemaan ja meni jo johtoon. Onni oli kuitenkin Tapparalla ja näin saivat tasoutettua sekunti ennen erätaukoa. No kolmannessa erässä Jyp teki sen, mitä piti, eli voittomaalin ja piti Tapparan nollilla.


    • Tiivistystä.Valppautta

      Aloittajalla itsellään on "mennyt tunteisiin" omat trollit?-)

      Muutenhan on hyvä että selostatte noita Liigan tuloksia Tapparan osalta tännekin. Jos joku ei ole ehtinyt seurata pelejä, niin täältä näkee pääasialliset. Noista kommenteista kun suodattaa lapselliset kiukunpurkaukset pois, niin suunnilleen tietää, miten matsissa on käynyt.

      Sitä olen ihmetellyt, miksei voittopelien jälkeen näy näitä tiivistyksiä? Tässä on vielä raportoijilla parantamisen varaa - keep up the good effort kuitenkin!

      • Teräs11

        En mä mitään kylläkään ole trollannut mutta näin kyseisen palstan ylläpitäjä on täysin mielivaltaisesti päättänyt. Hyvähän se on tehdä päätöksiä kun on kuin Hitlerin asemassa konsanaan.

        Naisystäväkin tässä juuri jätti mut. Taidan vetää tänään pullon kossua ja lähden sinne sen kotipaikkakunnalle vaatimaan selitystä. Jos ei avaa ovee niin meen sit perkele vaikka ovesta läpi.


      • Kultax3
        Teräs11 kirjoitti:

        En mä mitään kylläkään ole trollannut mutta näin kyseisen palstan ylläpitäjä on täysin mielivaltaisesti päättänyt. Hyvähän se on tehdä päätöksiä kun on kuin Hitlerin asemassa konsanaan.

        Naisystäväkin tässä juuri jätti mut. Taidan vetää tänään pullon kossua ja lähden sinne sen kotipaikkakunnalle vaatimaan selitystä. Jos ei avaa ovee niin meen sit perkele vaikka ovesta läpi.

        Ei sun tarvi ku katsoa peiliin :) ni siinä on yytä ihan riittämiin :)


      • Teräs11
        Kultax3 kirjoitti:

        Ei sun tarvi ku katsoa peiliin :) ni siinä on yytä ihan riittämiin :)

        Vai niin, kyllä se vika nyt tällä kertaa oli enemmän naisessa vaikka itse sanonkin. Enkä ole mikään narsisti vaikka niin joku vois ehkä luulla.


    • Teräs11

      Hei mikä tää teidän juttu on, millä se teidän fanibanderolli on kiinnitetty? Mä tuun repiin sen irti, huutelen ja näytän keskisormee. Mua muuten oo heitetty koskaan hallista pihalle eikä heitetä nytkään.

    • Steel11

      Jaa niin oliko jotain asiaa?!? Häh!?

    • Steel11

      No soittakaa poliisi.

    • Steel11

      Joku käyny näköjään vähän lämpöisenä kun täältä on poistettu iso liuta viestejä. On se näköjään helppoo päästä Tappara fanien ihon alle. Don't feed the troll. :D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      85
      1080
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      579
      961
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      907
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe