Pellavapää kenkää. Popsi popsi pirkkanaa. Luulen että saattaa mennä vähän tunteisiin eräillä tahoilla. :D
Tappara häviää tänään Jypille ja kohta saa
11
174
Vastaukset
- Teräs11
Luulevat varmaan mua joksikin ilvesfaniksi kun en kelpaa yhteisöön eikä saa esittää aiheellista kritiikkiä. Sanon vaan että paha loukkaus mua kohtaan.
- Steel11
Noniin, hahhah! Olipas melkoinen ylikerroin tuo Jypin 3,35. Olispa tullut pelattua 300 eurolla eikä vain 3 eurolla Jypin voittoa. Kohta Tukka-Jukka lähtee vetään taas ulkomaille ja jättää Tapparan ku nallin kalliolle jos ei tahti muutu.
- Usko_ei_lopu
Tapparalla oli kyllä eka erä aika mallikas. No Jyp vähän katteli, mitä porkkanapöksyt menaa. Tokassa eräsdä Jyp pani tuulemaan ja meni jo johtoon. Onni oli kuitenkin Tapparalla ja näin saivat tasoutettua sekunti ennen erätaukoa. No kolmannessa erässä Jyp teki sen, mitä piti, eli voittomaalin ja piti Tapparan nollilla.
- Tiivistystä.Valppautta
Aloittajalla itsellään on "mennyt tunteisiin" omat trollit?-)
Muutenhan on hyvä että selostatte noita Liigan tuloksia Tapparan osalta tännekin. Jos joku ei ole ehtinyt seurata pelejä, niin täältä näkee pääasialliset. Noista kommenteista kun suodattaa lapselliset kiukunpurkaukset pois, niin suunnilleen tietää, miten matsissa on käynyt.
Sitä olen ihmetellyt, miksei voittopelien jälkeen näy näitä tiivistyksiä? Tässä on vielä raportoijilla parantamisen varaa - keep up the good effort kuitenkin!- Teräs11
En mä mitään kylläkään ole trollannut mutta näin kyseisen palstan ylläpitäjä on täysin mielivaltaisesti päättänyt. Hyvähän se on tehdä päätöksiä kun on kuin Hitlerin asemassa konsanaan.
Naisystäväkin tässä juuri jätti mut. Taidan vetää tänään pullon kossua ja lähden sinne sen kotipaikkakunnalle vaatimaan selitystä. Jos ei avaa ovee niin meen sit perkele vaikka ovesta läpi. - Kultax3
Teräs11 kirjoitti:
En mä mitään kylläkään ole trollannut mutta näin kyseisen palstan ylläpitäjä on täysin mielivaltaisesti päättänyt. Hyvähän se on tehdä päätöksiä kun on kuin Hitlerin asemassa konsanaan.
Naisystäväkin tässä juuri jätti mut. Taidan vetää tänään pullon kossua ja lähden sinne sen kotipaikkakunnalle vaatimaan selitystä. Jos ei avaa ovee niin meen sit perkele vaikka ovesta läpi.Ei sun tarvi ku katsoa peiliin :) ni siinä on yytä ihan riittämiin :)
- Teräs11
Kultax3 kirjoitti:
Ei sun tarvi ku katsoa peiliin :) ni siinä on yytä ihan riittämiin :)
Vai niin, kyllä se vika nyt tällä kertaa oli enemmän naisessa vaikka itse sanonkin. Enkä ole mikään narsisti vaikka niin joku vois ehkä luulla.
- Teräs11
Hei mikä tää teidän juttu on, millä se teidän fanibanderolli on kiinnitetty? Mä tuun repiin sen irti, huutelen ja näytän keskisormee. Mua muuten oo heitetty koskaan hallista pihalle eikä heitetä nytkään.
- Steel11
Jaa niin oliko jotain asiaa?!? Häh!?
- Steel11
No soittakaa poliisi.
- Steel11
Joku käyny näköjään vähän lämpöisenä kun täältä on poistettu iso liuta viestejä. On se näköjään helppoo päästä Tappara fanien ihon alle. Don't feed the troll. :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124700MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022441Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5741841- 91673
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1051530Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3988Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64987