Tinos hair design puuvilla

Raidat 125€. Kallista!
Ilmoita

Ihan vitun totta.Ruiskumaalaan haluamasi värin kalviisi 124 eurolla.On takuulla pysyväisemmän sorttista maalia ja vedetään päälle kiveniskusuojalakka ettei pienet kipunat ja raekuurot kuluta hyvää pintaa.
Ilmoita
1 VASTAUS:
virusviestiä pukkaa taas.
+Lisää kommentti
Riippuu kuka sanoo, että kallista. Yleensä minun hiusteni laitto ja raidat maksaa 150 euroa. En pidä sitä kalliina kun on rahaa millä maksaa.
1 VASTAUS:
Noin halpa paikka ei voi olla korkeatasoinen.
Minun raitani maksaa noin 250 euroa per raita hiusten laiton lisäksi.
Tosin en käy kampajalla kuin kerran viikossa ellei tilanne muuta vaadi.
+Lisää kommentti
Kyllähän noista kaiken maailman turhuuksista saakin maksaa hieman ylihintaa,
yritäthän vain hakea itsellesi näkyvyyttä, etkä muutoin osaa erottua massasta
Ilmoita
Minkäs pituiset hiukset tällä ketjun aloittajalla on? Hinta menee aina hiustenpituuden mukaan.. mitä enemmä o tukkaa sitä enemmän maksaa. Itse kampaajana voin sanoa että meillä veloitetaan ainakin ihan normaalisti 125 pitkien hiuksien raidoituksesta, tähänhän kuuluu hiustenpesu+muotoilu+leikkuu? Olet käsittänyt väärin jotain tai sitten olet vain tyhmä. Hinta lasketaan käytetyn massan mukaan ( esim pitkien hiusten raitoihin vaalennusjauhetta n.50-80g +150g hapete(1:2) tähän yksistään menee yrittäjällä rahaa.. Turhaa valittamista, pilatkaa hiuksenne itse ja ostakaa halpamarketin vaalennusainetta(:
3 VASTAUSTA:
No kuule Myrtsi. Olen itsekin kampaaja Poris ja tiedän todella hyvin paljonko menee vaalennusainetta ja hapetetta tähän mu tukkaani. Mul o erittäi lyhyt tukka, jotenka ihmettelen siksi että pari hassua raitaa maksaa enemmä ko laki sallii! 125€ !! Ylihinnoiteltua.
Miksi hiukset pitää pilata kaikenmaailman raidoilla tai vaalennuksilla.

Luonnolliset, puhtaat hiukset ovat kauneimmat.
Myrtsi on varmaan hyvä, asiallinen ja osaava kampaaja ja takuuvarmasti ystävällinen. Muuta mieltä ei voi olla, osaa nimitellä ihmisiä tyhmäksi ja vaikuttaa erittäin ylimieliseltä. Asiakkaat varmaan tykkää. Nyt kun vielä Myrtsi kertoisi missä on töissä vai onko oikein oma kampaamo, niin heti tilaisin ajan.
+Lisää kommentti
Minä miehenä sanoisin naisille, älkää pilatko hiuksianne kaikenlaisilla kummallisuuksilla, kuten raidoilla.
1 VASTAUS:
Rusketusraidat vartalossa on ainoat hyvän näköiset raidat.
+Lisää kommentti
Alkkareihin saa raidat ihan ilmaiseksi!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Tinos hair design puuvilla

Raidat 125€. Kallista!

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta