Tinos hair design puuvilla

Nainen19921992

Raidat 125€. Kallista!

13

809

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohtomaalia

      Ihan vitun totta.Ruiskumaalaan haluamasi värin kalviisi 124 eurolla.On takuulla pysyväisemmän sorttista maalia ja vedetään päälle kiveniskusuojalakka ettei pienet kipunat ja raekuurot kuluta hyvää pintaa.

    • homojen.hommaa
      • homohansinäoletseonselvä

        virusviestiä pukkaa taas.


    • Nainen19781978

      Riippuu kuka sanoo, että kallista. Yleensä minun hiusteni laitto ja raidat maksaa 150 euroa. En pidä sitä kalliina kun on rahaa millä maksaa.

      • itsestäänhuolehtiva

        Noin halpa paikka ei voi olla korkeatasoinen.
        Minun raitani maksaa noin 250 euroa per raita hiusten laiton lisäksi.
        Tosin en käy kampajalla kuin kerran viikossa ellei tilanne muuta vaadi.


    • Turhuuksien_meno_eriä

      Kyllähän noista kaiken maailman turhuuksista saakin maksaa hieman ylihintaa,
      yritäthän vain hakea itsellesi näkyvyyttä, etkä muutoin osaa erottua massasta

    • Myrtsi

      Minkäs pituiset hiukset tällä ketjun aloittajalla on? Hinta menee aina hiustenpituuden mukaan.. mitä enemmä o tukkaa sitä enemmän maksaa. Itse kampaajana voin sanoa että meillä veloitetaan ainakin ihan normaalisti 125 pitkien hiuksien raidoituksesta, tähänhän kuuluu hiustenpesu muotoilu leikkuu? Olet käsittänyt väärin jotain tai sitten olet vain tyhmä. Hinta lasketaan käytetyn massan mukaan ( esim pitkien hiusten raitoihin vaalennusjauhetta n.50-80g 150g hapete(1:2) tähän yksistään menee yrittäjällä rahaa.. Turhaa valittamista, pilatkaa hiuksenne itse ja ostakaa halpamarketin vaalennusainetta(:

      • Muija9222291

        No kuule Myrtsi. Olen itsekin kampaaja Poris ja tiedän todella hyvin paljonko menee vaalennusainetta ja hapetetta tähän mu tukkaani. Mul o erittäi lyhyt tukka, jotenka ihmettelen siksi että pari hassua raitaa maksaa enemmä ko laki sallii! 125€ !! Ylihinnoiteltua.


      • turhuudenturhuuksia

        Miksi hiukset pitää pilata kaikenmaailman raidoilla tai vaalennuksilla.

        Luonnolliset, puhtaat hiukset ovat kauneimmat.


      • tämmöistätäällä

        Myrtsi on varmaan hyvä, asiallinen ja osaava kampaaja ja takuuvarmasti ystävällinen. Muuta mieltä ei voi olla, osaa nimitellä ihmisiä tyhmäksi ja vaikuttaa erittäin ylimieliseltä. Asiakkaat varmaan tykkää. Nyt kun vielä Myrtsi kertoisi missä on töissä vai onko oikein oma kampaamo, niin heti tilaisin ajan.


    • Elekantti

      Minä miehenä sanoisin naisille, älkää pilatko hiuksianne kaikenlaisilla kummallisuuksilla, kuten raidoilla.

      • punamustapääkarmee

        Rusketusraidat vartalossa on ainoat hyvän näköiset raidat.


    • älä_maksa_liikaa

      Alkkareihin saa raidat ihan ilmaiseksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe