psykoosin jälkioireet???

Puoskarilääkärinä

Mun lääkäri varmasti valehtelee päin naamaa, vaikka mun oireet johtuvat oikeasti lääkkeistä ja kuinka mun oireet lääkärin mukaan (heikko muisti, toimintakyvyttömyys, libidon lasku, tunteettomuus) JOHTUISI VIELÄ PSYKOOSISTA JA NIMENOMAAN SEN JÄLKIOIREISTA???

oon netin etsinyt läpi kaikkia tutkimuksia myöten psykoosin "jälkioireista" mitä ei oo olemassakaan.

Syön psykoosiini (joka oli 7kk sitten) risperdalia ja voin sanoo että vointi huononi kun vaihdettiin abilifystä tähän paskaan.

Onko muille puhuttu ns. Jälkioireista?

7

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 436436436

      Mä veikkaan, että minun psykoosin "jälkioireet" johtuu lääkeyhdistelmästä mihin sisältyi antipsykootti, mielialantasaaja vaikkei minulla ole kaksisuuntaista todettu ja isosta määrästä rauhoittavia ja niiden vieroitusoireista. Mielenkiintoista oli, että koko psykoosi harhaluuloisine pelkotila-ajatuksineen lähti, kun lopetin tämän toksisen lääkeyhdistelmän. Koko psykoosi tuli lääkekokeilujen myötä.

      Ja on puhuttu jälkioireista ja lääkäri ei näe lääkkeissä mitään vikaa. Kuulemma ei voi johtua lääkkeistä.

      Nyt olen kohta erossa pienestä rauhoittavan murusestakin mikä oli viimeinen lääke ja hiljalleen pää on alkanut toimia paremmin. Olotila on joinain päivinä ihan hirveä edelleen ja en voi olla ajattelematta mitä tuo lääkekuuri mulle teki. Pää sumussa, univaikeuksia, sekavaa säpsähtelevää unta, libido poissa, tunteeton olo, levottomuuden tunne kehossa ja jaloissa mikä seuras näitä lääkkeitä. Vetäessäni tota koktailia olin kuin tyhjä kuori. Tuijotin seinää zombina, enkä kyennyt mihkään. Muisti on vähän palannut, mutta edelleen mulla on muistiongelmia enkä muista mitä oon tehnyt hetki aiemmin tai eilen. Toimintakyky palannut aika paljonkin. Olo tuntuu välillä niinku aivovaurion saaneelta, joku on muuttunu, enkä osaa sanoa mikä ja se ahdistaa mua suunnattomasti. Ku aivoihin ois iskeny sumu kun ne ennen oli terävät. Kognitiiviset ongelmat on pahimpia. Mitä oon lukenu ihan rauhoittavista irti päässeiltä niin aika samanlaista settiä. Mulla mukana oli vielä sotkemassa toi hirvee antipsykootti mikä imi elämän irti musta. Tulevien vuosien aikana nähään mitkä näistä vaurioista on pysyviä kun tää viimenenki pilleri on kohta lopetettu. Voi ottaa aikaa ku aivot selviää tästä kemiallisesta sekasotkusta mitä nuo "lääkkeet" mulle teki. Terveellisesti eläminen toivonmukaan auttaa jonki verran.

      Psykiatrien mielipiteet ei mua enää kiinnosta. Ne ei tiedä hevonvit***** näistä lääkkeistä ja mitä ne tekee.

      • Puoskarilääkärinä

        Onpa kauheaa, mutta uskon että tokenet takaisin omaksi itseksesi, siihen auttaa vain AIKA.

        Mitä lääkkeitä söit ja kuinka kauan? Entä miten/millä tahtia vieroittauduit niistä? Oliko mitä vieroitusoireita?


    • jaksuajapitkämielisyyttä

      Olen samaa mieltä että lääkkeet ovat vaarallisia ja voivat aiheuttaa kaikkea ikävää. Mutta pahimmallla hetkellä ne ehkä kannattaa syödä ja jos ei ole diagnosoitu sellaista psyykkistä sairautta mikä pakottaisi niitä syömään niin varmasti kannattaa vieroittautua. Ikävä kyllä voinpa tässä luulla että psykoosi usein kuitenki tulee huumeiden vaikutuksesta tai yhteisvaikutuksena huume ja joku muu päihde esim. Että ne ovat vielä paljon vaarallisempia kuin apteekin lääkkeet, että vierittaudu ihmeessä niistä huumeista ihan heti tai mahd nopeaan! . Kannattaa tosiasioissa siis pysyä että ensin huume vieroitus ja perään lääkevieroittautuminen.

    • Ns_hullu

      Hyvä että osa ihmisistä on herännyt valehtelevaan psykiatriaan, itse lopettelen risperdalia parhaillaan pois.

    • Ns_hullu

      Onko muita?

    • holiholi

      mulle tuli delirium kun otin reilumman ryyppy kuurin, tästä kun selvisin niin aloin kärsiä unettomuudesta johon määrättiin jotain ssri paskaa. tätä jonkin aikaa syötyäni libido laski ja luultavasti tämän lopettaminen seinään laukaisi jonkin sortin psykoosin. nyt syön olantsapiinia, on kyllä auttanut oireisiin ja työkyky pysynyt yllä. itse jätin onneksi rauhoittavat syömättä, ja nyt aatellu lopettaa noi loputkin lääkkeet. pahinta tässä on se kun lääkäri ja hoitaja syyttää alkoholia kun itse olen sitä mieltä et lääkkeet, jos oisin lukenut muitten kokemuksia ssri lääkkeistä niin en olis ensimmäistäkään ottanut. toki sen myönnän että jos ois jäänyt juomat juomatta niin ei olisi tarvinnut mennä lääkärille ollenkaan.

    • kedkehnkfhkhn

      psykiatrit on kunnollisia...niitten hoitajat tekee ne rikolliset puuhaat...verrattavissa siihen että liivijengeissä yksilöt tekee ne rikokset

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe