Vaistoni sanoo että

Aloitit

Taas leikkimisen.. leiki rauhassa nainen nyt on viikonloppu edessä ja mullakin on taas aikaa leikkiä sun kanssa...Tuun varmasti olemaan tosi aktiivinenkin!!

25

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Postiluukku.rivarissa

      Leikkimen on terveellistä. Mulla vaan on tajuton ikävä ja siksi epätoivoisesti etsin häntä. Hän saa hymyn korville ja joskus jopa kovan kikatuskohtauksen.

    • Rakkauvenkylpy

      Minä en leiki, enenen!
      Hyv viiklop plop pul pul, minä se tässä vain uiskentelen ajatuksessa ...

    • Yhden miehen kanssa voisin leikkiä vaikka mitä..

      • Alfaromeo2

        Leiki tämän miehen kanssa!


      • Oikein mielelläni. Sä olit juuri mielessäni.


      • Alfaromeo2

        Kiva kuulla,ettei turhia tarvitse luulla.


      • Kirjanlukija
        Alfaromeo2 kirjoitti:

        Kiva kuulla,ettei turhia tarvitse luulla.

        Te 2 olette yksi ja sama.


      • Alfaromeo2 kirjoitti:

        Kiva kuulla,ettei turhia tarvitse luulla.

        Ei sun tarvii muuta luulla, vain sulta tahdon ne lemmensanat kuulla.


      • Hmmm.. Voisimme kyllä "yhtyä".


      • Alfaromeo2

        Helpotuksen hän huokaa, tähdet taivaan tämä nainen viereeni tuokaa.


      • Alfaromeo2
        teinipimpero kirjoitti:

        Hmmm.. Voisimme kyllä "yhtyä".

        Voisimmeko tuohon ryhtyä, että ihan "yhtyä".
        Ethän ole edes nähnyt, mun "lyhtyä"... heh..heh ;)


      • Hmmm.. Piilottelet aina sitä sun "lyhtyä". Pitää etsintään ryhtyä. Hihii..


      • Alfaromeo2

        Etsintään ryhtyi hän,kuinka muotoilisin tän.
        Saanko susta lemmenystävän...heh


      • Ännäänää
        Alfaromeo2 kirjoitti:

        Etsintään ryhtyi hän,kuinka muotoilisin tän.
        Saanko susta lemmenystävän...heh

        " mistä tunnet sä ystävän, onko oikea sulle hän"😗


      • Jepjeppi
        Kirjanlukija kirjoitti:

        Te 2 olette yksi ja sama.

        Oks tää taas se ikääntynyt homonainen joka käyttäytyy suvaitsemattomasti samaa sukupuolta kohtaan. se ainastenkin luo nuorten naisten profiileja. Tai luo aina vaan uusia sairaan mielen hahmoja.


    • Liianvanhatohonleikkiin

      Mun vaisto sanoo, että sä valehtelet. Valehtele rauhassa, mutta en valheitas usko.

    • senainenjust

      Kiva. Meil on mies tulossa oikein mukava viikonloppu. Sä olet kyllä tosi kiva leikkikaveri. :* :) ;)

      • Päättelin

        Kuka jaksaa aina leikkiä, vaikka mukavia ihmisiä täällä välillä käykin?


    • Eikenellekään

      Olen tosi kyllästynyt leikkimään täällä, se kun ei helpota ikävää vaan vain lisää sitä. Kuitenkin jos ja kun se on ainut mahdollisuus yhteydenpitoon niin hyväksyn sen.

    • hiekkaasilmättömille

      Tämän palstan nimi pitäisi olla aikuisten hiekkalaatikko. YLLÄPITO HOI!

    • leikkiikäonjoohi

      Mä olen kyllä ihan vakavissani.

    • Unelmavaimokoolen

      Kyllä ukon rakastajatar leikkii ja vinkuu. Samoin tappelevat tämän tästä. Hölmöä kun puhelin lentää välillä seinään. Kun kysyn "kulta mikä hätänä? Sanoo että töistä taas tuli huonoja uutisia. Ahaa no minkäs sille voi kun vkl pitää toista häiritä. Samoin se ihana "leikki kun pitääkin lähteä töihin tai asioille kun oli kovat ruuhkat aikaa meni jne. Se mistä tiedän on kun käyn lukemassa ne viestit. No nyt kysymys miksen eroa. No sillä on noita rakastajia ollut jo useita liittoomme aikana ja palaa kotiin aina. Joten en nyt huolissani ole mutta nuo tappeluksi menot kertoo suhteen olevan loppussa selkeästi. Muutama on itse soittanut ja jopa vaatinut miestä itselleen. Nyt kun ikää tullut ei enään kakkoset uhkaile raskaudella ym. Nyt ovat joko vain "ilmoittaneet kuinka narsistin kanssa olen ja eroa. Muutama uhkaili jopa hengen menolla. No en sitäkään ottanut kovin vakavasti. Leikkii se naisten kanssa kuten tahtoo. Ja muuten tietää että käyn lukemassa viestit ja tiedän mutten sitä rankaise siitä. Tämä on tuttua leikkiä meillä.

      • Jepjeppi

        Menkää sitten vihdoin ja viimein terapiaan, mitä hittoa te muita ihmisiä vainoatte ja ahdistelette. Vai lekittekö hetken kuluttua jotain valeterapeutti leikkiä. On se kumma kun ne joidenka kuuluis olla mielisairaalassa pyörii netissä länkyttämässä.


      • Etkö_Pelkää_Tauteja

        Kai sää käyt säännöllisesti sp-testeissä?


    • Aloittelija-

      En kyllä yleensä ihan ymmärrä sen jälkeen kun on taas uskaltautunut vähän luottamaan että miks et sitten kerrassaan ota sitä yhteyttä. Kyllä mä hoitaisin äkkiä pois täältä jos kerran keinot on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe