Umpilisäke tulehtunut?

Ankkuri12345

Mä en yleensä ikinä laitan tänne viestiä tai alota keskusteluu mut ny on pakko. Siis mulla alko eilen ehkä 18.30(?) ihan jäätävä vatsakipu, siis sellanen että se kipu lamaannutti mut ihan täysin. No sängyllä sitte tuskissani makasin hetken aikaa, no se kipu rupes helpottaa. Ei siinä sitte kauaa mennykkää ku siirsin mun jalkaa (en pystyny sen loppukohtauksen aikana ees jalkoi siirtää) ni se alko uudelleen se kipu. Mut nyt se kipu oli kokonaan navan alla oikealla puolella ja osittain myös ihan tuolla lonkkaluun vieressä. Oksetti kans tosi paljon. Taas makailin varmaan lähemmäs 2 tuntia sängyssä ja se kipu rupes olemaan enemmänki sellasta aaltoilevaa, se meni ja tuli. No ei siinä, aattelin et jos menisin vaan nukkumaa ni aamulla se kipu olis pois varmaa. No ei. Yöllä ku käänsin kylkee ni rupes sattuu taas niin saakelisti tohon vatsaan et nousin hetkeks ihan vaan istumaan ja itkemään kivusta. Siinä sitte jossai vaiheessa nukahin uudelleen. No aamulla ku heräsin, kipuu ei tuntunu enää ollenkaa. Aattelin et joo lähen kouluun. Meillä on koht koeviikko ja sinne pitäis mennä ettei jää kursseista jälkeen. Laitoin sitte vaatteet päälle ja se sama kipu tuli taas, paaaaaljon lievempänä kylläki. No siinä urheena muijjana jatkoin aamutoimia, laitoin koulukamat valmiiks yms.. sitte menin tupakille. Se kipu voimistu taas yhtä suureksi mitä se oli eilen illalla. Aattelin hetken et vitsi nyt pitää lähtee päivystykseen. (Oon siis sellane ihminen, et en todellakaan haluu käydä lääkärissä ellei oo kuolemanhätä, Tääki asia on sellane et musta tuntuu et ne hoitajat ja lääkärit nauraa mut pihalle sieltä ja tuhlaan vaan niiden aikaa..) tulin kuitenki taas tähän sänkyyn makaa ja rupee taas kipu lähtee. Siis tuntuu siel koko ajan sellane pieni kipu mutta ei todellakaa nii paha ku mitä umppari potilailla yleensä. Ei oo kuumetta eikä oo oksennusta tullu. Mitä hittoo mun pitäis tehä? Kouluun jätin kyl menemättä. En haluis mennä lääkäriin, koska siellä on ihan 10000% varmasti potilai jokka tarvii apuu.

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soitaheti

      Soita omaan terveyskeskukseen. Todennäköisesti kutsuvat sinut sinne tänään.
      Jos se on umpilisäke, se kannattaa hoitaa välittömästi. Puhjennut umpisuoli on paljon pidempi juttu kuin tulehtuneen hoito.

    • Menejo

      Nyt on aivan väärä ajattelumalli sulla, ei se ole muilta pois jos itse tarvii apua, kun ne kumminkin hoitaa kaikki potilaat ketkä ovesta tulee sisään. Nyt rohkeesti vaan lääkäriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe