Miksi äärioikeistolaiset ovat niin typeriä

Naakanketale

ja tyhmiä ? Siksi kun siinä vaiheessa kun typerä viisastuu hän huomaa, ettei hän voi enää olla äärioikealla ja hänestä tulee normaali ihminen.

13

120

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minkälainen sitten on normaali ihminen? Vasemmistolainen vai peräti kommuntiko?

      • Punikkivihriäthautaan

        Punavihree suvakkikuplas elävät kuvittelee oleva normaaleita,aivopestyjä zombeja anarkisti/antifan voimin riehuuvat piekseevät ihmisiä ja laittaavat paikat paskaks. Vasemmiston terroristijärjestelmä maailman laajuinen kahtokaa vaikka usan menoo ja onha tuo euroopassaki.


    • normaaliSuomalainen

      Vasemmistolainen luulee olevansa normaali, ei herran jestas mikä ääliö!
      Kommunismi on maailman tuhoisin aate, kommunismi on tappanut 100 miljoonaa ihmistä.
      Mikä vasemmistolainen valtio on osoittautunut menestystarinaksi?

      Mieti miksi ihmiset eivät äänestä vasemmistoa. Koska he ovat fiksuja.

      • räkänokalle

        ------kommunismi on tappanut 100 miljoonaa ihmistä.----

        Mistä tuon luvun sait, jostain äärioikeiston pamfletista kai vai ihankos itse keksit ?


    • TyperyydestäValoon

      "Miksi äärioikeistolaiset ovat niin typeriä ja tyhmiä ? Siksi kun siinä vaiheessa kun typerä viisastuu hän huomaa, ettei hän voi enää olla äärioikealla ja hänestä tulee normaali ihminen."

      Ja viisastuttuaan hän näkee asiat kuten Ketale! Hän ymmärtää ja arvostaa Neuvostoliiton tärkeimpiä saavutuksia kuten:

      - vankileirit ja 20 miljoonaa tapettua omaa kansalaista
      - ylisuuri armeija ja virkakoneisto
      - militarismi
      - nälkäpalkat kaikille
      - työläiset elättivät puoluepamppujen yläluokkaa, joka täydensi itse itseään
      - sensuuri ja vaalien puute
      - ihmisarvon puute
      - matkustuskielto
      - urkinta ja ilmiantojärjestelmä
      - ei vapaita ay-liikkeitä ja lakkokielto
      - työläinen ei tuntenut omistavansa tuotantovälineitä vaan muuttui orjaksi

      Jokainenhan tuollaiseen yhteiskuntaan halajaa Naakan seuraksi!

      • räkänokalle

        Ihan kuin puhuisit Etelä- ja Väli-Amerikan maista, USAn näyteikkunasta.


      • idästä.nousee.aurinko
        räkänokalle kirjoitti:

        Ihan kuin puhuisit Etelä- ja Väli-Amerikan maista, USAn näyteikkunasta.

        Niinpä, todellisuudessahan Neukkula ja Venäjä sai aikaan myös paljon kivaa joka ilahdutti sekä heikäläisiä että meikäläisiä ja ilahduttaa vieläkin:

        - kulinaristinen itäinen keittiö: blinit, kaviaari, borsch, suolakurkut, vodka, skumppa jne. keihäänkärkenä
        - sympaattinen ja melankolisen pirtsakka venäläinen musiikki!
        - sympaattinen ja ystävällisen vieraanvarainen venäläinen kansanluonne
        - pitkäsääriset ja kauniit venäläiset naiset!
        - venäläinen urheilu ja sen saavutukset
        - venäläisten iso panostus avaruustutkimukseen
        - venäläisten iso panostus Suomen autoistumiseen (kansanautot, ykkösenä Lada)

        Näin vain osan asioista mainitakseni, listasta kun tulee muuten aivan tolkuttoman pitkä.


      • NäinNaapurissa

        Onhan se lista pitkä, jos borsch-keitto on tärkeä asia maailmankaikkeudessa?

        Yhtä hyvin voi muistella seuraavia "saavutuksia":

        - 20 miljoonaa murhattua omaa kansalaista

        - 25.000 niskalaukauksin surmattua puolalaista sotavankia 1940 Katynissa

        - 2 miljoonaa raiskattua ulkomaalaista ja venäläistä naista Keski-Euroopassa 1944-45

        - koko Itä-Euroopan orjuuttaminen 45:n vuoden ajaksi sotien jälkeen

        - vankileirien saaristoa ja gulag-järjestelmää

        Listaa toki voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta eiköhän jo tämä saa muutaman Tiltun heltan punottamaan!


      • Naakanketale
        NäinNaapurissa kirjoitti:

        Onhan se lista pitkä, jos borsch-keitto on tärkeä asia maailmankaikkeudessa?

        Yhtä hyvin voi muistella seuraavia "saavutuksia":

        - 20 miljoonaa murhattua omaa kansalaista

        - 25.000 niskalaukauksin surmattua puolalaista sotavankia 1940 Katynissa

        - 2 miljoonaa raiskattua ulkomaalaista ja venäläistä naista Keski-Euroopassa 1944-45

        - koko Itä-Euroopan orjuuttaminen 45:n vuoden ajaksi sotien jälkeen

        - vankileirien saaristoa ja gulag-järjestelmää

        Listaa toki voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään, mutta eiköhän jo tämä saa muutaman Tiltun heltan punottamaan!

        Saksa aloitti sodan ja tappoi Euroopassa n. 30 miljoonaa toisten maiden kansalaista ja rotuhysteriassaan n. 1 milj. omaa kansalaistaan.

        ------- 2 miljoonaa raiskattua ulkomaalaista ja venäläistä naista Keski-Euroopassa 1944-45--

        Luku on äärioikeiston keksimä propagandaluku, mitään puolueetonta tutkimusta tai laskentaa ei ole tehty. Ja olkoon raiskattuja minkä verran hyvänsä niin vähemmän kuitenkin kuin mitä saksalalaiset itse raiskasivat sodan aikana idässä. Eikä kommunismilla ole sen luvun kanssa mitään tekemistä, se oli kansallista kostoa siitä kun Saksa hyökkäsi ilman syytä ja hävitti kaiken Volgalle asti julistaen aivan avoimesti hävittävänsä ihmisetkin. Sellainen ärsyttää.

        - ----koko Itä-Euroopan orjuuttaminen 45:n vuoden ajaksi sotien jälkeen----

        Saksa järjesti orjuuden kaikkialle minkä valtasi, neukku ei orjuuttanut vaan lopetti Saksan luoman orjuuden.

        ---_- vankileirien saaristoa ja gulag-järjestelmää----

        Varmaan kopioi mallin valkolahtarien luomasta vankileirien saaristosta rakkaassa Suomessamme 1918. Hyvä mallihan se oli mitä tehdä poliittisille vastustajille.


      • KetalaValehteleeSikana

        NaziTarkkispoika yrittää taas taistella toteutunutta historiaa vastaan!

        Massaraiskauksista 1944-45:

        "Luku on äärioikeiston keksimä propagandaluku, mitään puolueetonta tutkimusta tai laskentaa ei ole tehty."

        Tuo on yleisesti hyväksytty luku! Tarkkispoika olisi arvaten mielellään ollut virallinen laskija!

        "Ja olkoon raiskattuja minkä verran hyvänsä niin vähemmän kuitenkin kuin mitä saksalalaiset itse raiskasivat sodan aikana idässä."

        Saksalaiset ryöstivät, murhasivat ja polttivat, mutta eivät olleet mitään erityisiä raiskaajia. Raiskaus sodankäyntimuotona on slaavilainen perinne, jota myös serbit harjoittivat 1990-luvulla!

        " Eikä kommunismilla ole sen luvun kanssa mitään tekemistä, se oli kansallista kostoa siitä kun Saksa hyökkäsi ilman syytä ja hävitti kaiken Volgalle asti julistaen aivan avoimesti hävittävänsä ihmisetkin. Sellainen ärsyttää."

        Siitä syytetään Puna-armeijaa. On yksi lysti oliko joukossa kommunisteja!

        "Saksa järjesti orjuuden kaikkialle minkä valtasi, neukku ei orjuuttanut vaan lopetti Saksan luoman orjuuden."

        Eu suinkaan 'lopettanut' vaan alisti kymmeniä miljoonia ihmisiä Itä-Euroopassa 45:n vuoden ajaksiorjuuteen rautaesiripun taakse, jossa je saivat riesakseen kaikki neuvostokommunismin "edut":

        - vankileirit ja ylisuuri armeija ja virkakoneisto
        - militarismi
        - nälkäpalkat kaikille
        - työläiset elättivät puoluepamppujen yläluokkaa, joka täydensi itse itseään
        - sensuuri ja vaalien puute
        - ihmisarvon puute
        - matkustuskielto
        - urkinta ja ilmiantojärjestelmä
        - ei vapaita ay-liikkeitä ja lakkokielto
        - työläinen ei tuntenut omistavansa tuotantovälineitä vaan muuttui orjaksi

        Ei siis ihme, että koko maailma riemuitsi kun neukkujen pskatunkio romahti 1991 ja kaikki Itä-Euroopan maat vapautuivat ja alkoivat viimeinkin kehittyä ja edistyä!


    • tunnetko-käsitteet-

      Tiedätkö mikä/kuka on äärioikeistolainen, vai oletko kuulut sen vain mediasta? Jos olet kuulut sen mediasta, niin et sitten vieläkään tiedä oikeasti mitä se merkitsee.

    • ÄlyäPeliin

      Kaikki ongelmat johtuvat tuosta etuliitteestä, yhdyssanan jälkimmäinen osa on täysin merkityksetön. Jokainen ääri-mikävain on älyllisesti vajaa.

    • Filosofiaa kun ihmettelee niin huomaa että käytännössä kaikki huomattavimmat filosofit 1800-l. ovat olleet saksankieliseltä kielialeelta.
      Helposti on myös havaittavissa heidän hulluutensa.
      Hegel oli yksi pahimmista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe