mies 48v olen jännittänyt aina, kouluaikana oli hikoilu ja punastelu, nyt vanhempana käsien tärinä, onhan tää noloa kun pankki kortti ei satu lukulaitteeseen, käteis maksussa rahat tippuu lattialle, alle kirjotus ei onnistu, mistä olis apua.
mistäapuasaa
3
162
Vastaukset
- vertaistukea
Moi. Laitatko anonyymin s-postiosoitteen, johon voisin vastata. On mm. vertaistukiryhmiä ym.
- Sostilanteidenjännittäjä
Hei, olen 46 vuotias nainen ja kärsinyt jännittämisestä ja sosiaalisten tilanteiden pelosta jo lapsesta saakka. Onneksi hain apua ajoissa. Varaa aika psykiatrian poliklinikalta ja kerro rohkeasti puhelimessa mikä sinua vaivaa. He osaavat asiansa jo ajanvarauksessa ja vaikka se ensimmäinen kerta on se ehkä kauhein se helpottaa. Muista, että sinulla on oikeus vaihtaa lääkäriä jos et tunne itseäsi kuunnelluksi. Älä jää enää yksin tämän asian kanssa. Halaukset!
- Sostilanteidenjännittäjä
Itse en muuten ole pystynyt menemään mihinkään ryhmiin koska jännittäminen on niin pahaa ja aluksi pelkäsin että melkein pakottavat minut sinne mutta näin ei käynyt. Psykiatrit eivät pakota mihinkään ja he tietävät tämän sairauden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303841Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2401432Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1621138Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ78971Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948- 62939
Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲102904Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754