Hei! Kaverini joka asuu Pyhäjärvellä, tiedustelee, että mistä Pyhäjärveltä saa polttopuita, koivua ja sekapuuta? Onko tiedossa: Kuka toimittaa....kuljetus......hinta/m3
Kiitos mahd. vastauksista etukäteen. Kaveri kysyy minun kauttani, koska hänellä ei nettiä...
Pyhäjärveltä polttopuita???
5
1910
Vastaukset
- alkiolainen
Mene töihin vötkylä!!Puolukkaa täällä myydään ei polttopuita pökiö!!
Ruotoistenmäen Sepolta Voit kysellä
- makke..van
Polttopuita ovat metsät täynnä. Mutta lupa pitää olla polttopuiden keruuseen. Koivurankaa sain kerätä maanomistajan luvalla, mitä oli metsään jäänyt lojumaan harvennushakkuiden kohdalla. On se aikamoinen urakka, kun koivunrangat pitää karsia ja sahata ja sitten pilkkoa.
Oma työnsä siinä on. Tuntee itsensä orjaksi, toisen omistamalla metsällä. Mutta kun siten saa itse tarvitsemansa koivuhalot omalla työllä ja maanomistajan metsä puhdistuu, niin ihan hyvä juttu. Mutta on siinä oma työnsä kun ne koivupuut saa pinoon ja lopuksi ne sitten palavat takassa tuottamassa lämpöä. Edullista lämpöä! Mutta oma vaivansa siinä on. Mutta kyllä se kannattaa, oma työnsä, ja ilmatteeksi saa . Kiitos, hyvätahtoisen metsänomistajan. - Hommatoimii
Kysy em. mainitulta henkilöltä.
- Rohroh..vaan
Haista kusipaska! Hae polttopuus naapurikylistä!!!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306427Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144894Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423336IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623171Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3651805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111628- 731446
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861378Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249