Pattayan naiset etsii aina ja pelkästään kainaloa.

AppelsiiniKainalo

Jonkun vuoden ajan olen sillointällöin koko ajan päivittäin yötäpäivää tätä seurustelua kokeillut.

Näin 50 miehenä voisin sanoa että persoonalliset thaikut ovat harvassa, suurin osa on toistensa kopioita.

Liikunnallinen, positiivinen, huumorintajuinen luonnossa viihtyvä nainen ois mulle ok, mutta ne ettii kainaloa johon käpertyä ja seksiseuraa.

Mä taas en seksiseurasta välitä koska en oo kykenevä.

Muutaman sadan kaadon jälkeen ei enää viitsi pyöritellä niitä.

Joku omintakeinen ja omillaan ajatteleva nainen ois sentään kuiteski tervetullut mun condoon vaikka siivoojaks.

Muuten tämän Pattayan matkailun voisi lopettaa hyödyttömänä - nytkin täytynee pitää puolen vuoden tauko.

Ilmeisesti naisilla on joku fetissi tähän kainaloon,kun se niin yleinen on :)

Miehet ehkä sitten taas etsivät muita vartalon osia mieluummin ,, ,, voi olla niin :)

Valitettavasti useeimmiten miehen mukana tulee muutakin kuin kainalo,, .. ja kuka sitä nyt pelkän kainalon kanssa viitsisi treffeille mennä ,,, saati muuta tehdä ,, vai miten ?

Voisiko joskus keksiä jotain muuta ja olla omanlaisensa ilman lainattuja lauseita -- niinkuin että kaikki mikä ei tapa niin vahvistaa ym diipadaapaa ja bablagagaa.

Terv mies kainalo

15

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlffaUros2010

      Oletko koittanut niitä pillereitä joilla tulee alffaksi koko yöksi?
      Suosittelen myös viemään illalliselle sellaisen jolla kultakäätyjä kilo, tapahtuu lupaan.

    • Hihhulilerppa

      Chiang Main pohjoisen Lerppa on katsellut eilen Napakymppiä telkkarista ja on keksinyt vaihteeksi tällaisen aloituksen. Bravo.

      • AppelsiiniKainalo

        Minun täytyy hieman korjata tuon HIHHULITYYPIN jokapäiväisiä oksennuksia, en ole pohjoisesta vaan täälät etelän gaykaupungista ja alla tuo minun oma versioini:

        Pattajalletaas24.9.2017 8:30

        Kyllästyin sitten päivittämään tilannetta ja lukemaan tätä palstaa pariin päivään, kun ei kertakaikkiaan seiso ilman nappeja.
        Mutta reissu jatkuu vielä muutaman päivän lapaseni kanssa.
        Samaan malliinhan tämä on jatkunut, sama lapanen on ollut völjyssä, miksipä vaihtaa kun niin upea näppyläsormikas löytyi.
        Mutta ikävä kyllä alkoi hanska repeileen, joka vähän haittaa tilannetta.

        Sorry hirveä määrä kirjoitusvirheitä edellisis viesteis, vaikka oonki kielioppipoliisi.
        Niitä tulee kun kännykällä näitä kirjottelee baarissa 10 keskarin voimalla.
        Parina päivänä tuli kyllä otettua liikaa.
        Nyt ei olekaan enää maistunut miedot, vaan vetelen viskiä.
        Eilen ja toissapäivänä join vain kolme olutta per ilta, tämä viskitahti on tarkotus pitää loppureissun.

        Ei mulla muuta.


      • AppelsiiniKainalo

        Jos mulla ei seiso, niin mitä se sulle kuuluu LerpanLaiffiaElävä ?


      • Ihmemees
        AppelsiiniKainalo kirjoitti:

        Jos mulla ei seiso, niin mitä se sulle kuuluu LerpanLaiffiaElävä ?

        Kenelle sitten lähetit tuon informaation jos et lukijalle? Miksi kerrot ylellä asiasta joka ei kuulu muille?


      • AppelsiiniKainalo
        Ihmemees kirjoitti:

        Kenelle sitten lähetit tuon informaation jos et lukijalle? Miksi kerrot ylellä asiasta joka ei kuulu muille?

        Lukijoille jotka ei ala tarinoimaan päiväuniaan Chiang Maista ja Lerpastaan, sekä itkupotkuraivareistaan, jonka kaltaiset kirjoitukset MINUN MIELESTÄNI on......

        MIELISAIRAALATASOA.


      • LohiLenni
        AppelsiiniKainalo kirjoitti:

        Lukijoille jotka ei ala tarinoimaan päiväuniaan Chiang Maista ja Lerpastaan, sekä itkupotkuraivareistaan, jonka kaltaiset kirjoitukset MINUN MIELESTÄNI on......

        MIELISAIRAALATASOA.

        Se on aika vaikeaa kun Lerppa Aviomies tärvelee jokaista ketjua niin sitten Lerppa saa mitä tilaa.

        Etkö pidä ihmeellisenä asiana sitä että jollakin aviomiehellä on aikaa kirjoittaa 100000 kertaa vuodessa?

        Toinen ihme on että vuosia Thaimaassa asuneet Lerppa ja Aviomies eivät ole kertoneet yhtäkään matkakertomusta. 250 tuhatta trollausta ja herjaa takanaan muttei yhtään matkakokemusta.


      • GabrielKaihomieli
        LohiLenni kirjoitti:

        Se on aika vaikeaa kun Lerppa Aviomies tärvelee jokaista ketjua niin sitten Lerppa saa mitä tilaa.

        Etkö pidä ihmeellisenä asiana sitä että jollakin aviomiehellä on aikaa kirjoittaa 100000 kertaa vuodessa?

        Toinen ihme on että vuosia Thaimaassa asuneet Lerppa ja Aviomies eivät ole kertoneet yhtäkään matkakertomusta. 250 tuhatta trollausta ja herjaa takanaan muttei yhtään matkakokemusta.

        Tuota samaa olen miettinyt. Miksi näin?
        Todella ikäviä paikkoja asua Hua Hin ja Chiang Mai, koska ainoa viihde on molemmissa palstatrollailu. Matkailujuttuja ei koskaan herroilta heru.


      • MatkakertomusKiitos
        GabrielKaihomieli kirjoitti:

        Tuota samaa olen miettinyt. Miksi näin?
        Todella ikäviä paikkoja asua Hua Hin ja Chiang Mai, koska ainoa viihde on molemmissa palstatrollailu. Matkailujuttuja ei koskaan herroilta heru.

        Minäkin olen miettinyt, mutta nyt taitanee tulla matkailujuttua Lenni Lohelta ja hänen klooniltaan Gabrielilta nyt kun ovat yhdistäneet voimansa.

        Kirjoittakaa sitten poijat jotain muuta kuin terveisiä seksihaaveistanne.


      • lerppavastasikysyen
        MatkakertomusKiitos kirjoitti:

        Minäkin olen miettinyt, mutta nyt taitanee tulla matkailujuttua Lenni Lohelta ja hänen klooniltaan Gabrielilta nyt kun ovat yhdistäneet voimansa.

        Kirjoittakaa sitten poijat jotain muuta kuin terveisiä seksihaaveistanne.

        Oi ja voi, nyt saimme päälerpalta vastauksen, mutta valitettavasti aivan vastaavanlainen, kuin kaikki kirjoitelmansa, siis ei todellakaan mitään matkailuasiaa.
        Kyvyttömänä vanhuksena haluaa vain seksijutuista kerrottavan, kait siksi, että saisi haaveilla entisen suomivaimonsa Maijan kanssa harrastamastaan seksistä, silloin sekin vielä onnistui jopa kerran kolmessa kuukaudessa, nykyisin leidarit ajavat saman asian perheessään.


      • MAIJALLE
        lerppavastasikysyen kirjoitti:

        Oi ja voi, nyt saimme päälerpalta vastauksen, mutta valitettavasti aivan vastaavanlainen, kuin kaikki kirjoitelmansa, siis ei todellakaan mitään matkailuasiaa.
        Kyvyttömänä vanhuksena haluaa vain seksijutuista kerrottavan, kait siksi, että saisi haaveilla entisen suomivaimonsa Maijan kanssa harrastamastaan seksistä, silloin sekin vielä onnistui jopa kerran kolmessa kuukaudessa, nykyisin leidarit ajavat saman asian perheessään.

        Kirjoittakaa sitten poijat jotain muuta kuin terveisiä seksihaaveistanne.

        JOTAIN MUUTA..........

        "haluaa vain seksijutuista kerrottavan"

        HALOO.


      • Tapansakullakin
        MAIJALLE kirjoitti:

        Kirjoittakaa sitten poijat jotain muuta kuin terveisiä seksihaaveistanne.

        JOTAIN MUUTA..........

        "haluaa vain seksijutuista kerrottavan"

        HALOO.

        Chiang Maissa yhteydet huonot, persläpilerppa yrittää huutamalla kommunikoida.


      • Tapansakullakin

        Sattui vain olemaan eri kirjoittaja kyseessä, kuin minä.
        Toisaalta erittäin osuvasti on kirjoittanut sinusta ja vaimostasi, hieman kadehdinkin kirjoittajaa, jolla kynä näin hyvin hallussa...
        Kiitän vielä, että sain aika hyvän kuvan sinusta ja vaimostasi kirjoituksen perusteella, nyt minun on helpompi ymmärtää, miksi olet niin katkera ja dominoit jatkuvasti palstoja, älyttömillä huudoillasi ja teksteilläsi.


      • Huudellaan
        Tapansakullakin kirjoitti:

        Sattui vain olemaan eri kirjoittaja kyseessä, kuin minä.
        Toisaalta erittäin osuvasti on kirjoittanut sinusta ja vaimostasi, hieman kadehdinkin kirjoittajaa, jolla kynä näin hyvin hallussa...
        Kiitän vielä, että sain aika hyvän kuvan sinusta ja vaimostasi kirjoituksen perusteella, nyt minun on helpompi ymmärtää, miksi olet niin katkera ja dominoit jatkuvasti palstoja, älyttömillä huudoillasi ja teksteilläsi.

        Siinäpähän kadehdit, eipä jää ainakaan pulaa kadehdittavista, kun kadehdit jo itseäsikin.

        Kiitos korkeatasoisesta mielipiteestäsi koskien dominointia ja alyttömyyksiä, kaikki Pattayan rakkaat varmasti arvostavat näkemystäsi.

        Ole hyvä.


    • heheheee

      Mene Sika-Amalian kainaloon.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe