jeesuksen oikea paikka olisi ollut parantola

rvr51

Miten tällaiset kaistapäät pääsivät kiihottamaan kansaa.
Tänä päivänä maailma onneksi on päässyt siihen pisteeseen, että enää se ei olisi mahdollista.

21

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtpäKertonut

Et jostaisyystä sen enempää kerro tai perustele miksi tämän rakentajan ammatin jättäneen juutalaisen parantajan, opettajan ja profeetan paikka olisi osastolla. Vai tarkoitatko jotaluta muuta Jeesusta? En kyllä tunne kyllä ketään, joka olisi kiihottanut kansaa. Sen sijaan tämä Rabbi sai kansan oputuksellaan ja olemisellaan juutalaisen kiihoksiin ja lynkkauttamaan syntipukin.

• hulluseoli

Ristiin naulittiin tuomittuna kansankiihotuksesta, pappien paikka on vankila.

• samamenojatkuu

Oli se vaan hullua aikaa, mutta miten muka eroaa tämän päivän hulluudesta.

• Jeesus-on-Herra--

Joh 8 "Jeesus sanoi heille: "Jos Jumala olisi teidän Isänne, niin te rakastaisitte minua, sillä minä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en minä ole itsestäni tullut, vaan hän on minut lähettänyt.

Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta."

• minäenteitäelätä

Jeesus on hiekkakansan jumala, jonka opin seuraajat avaavat rajat turmiolle.

• Jobinpostia

Mal.2:10. Eikö meillä kaikilla ole sama Isä? Eikö sama Jumala ole meitä luonut? Joh.8:44. Te olette isästä perkeleestä. Siis ketä on perkele?

• juupas_eipäs

Jaa, että niitä jumalia onkin nyt kaksi, oikea ja väärä.

• oipoi

No eipä tuo ole luonut mitään ei. Kamelinlantaa korkeintaan.
        Turha uskotella moista vähänkään ymmärtävälle ihmiselle.

• Jeesus.on.palannut

Jokaisesta mielisairaalasta löytyy vähintään yksi jeesus.

• SoulPerson

Ne jotka tällaisia älyvapaita kommentteja latelevat, eivät tunne Jumalaa eivätkä tiedä mitään siitä, kuka Jeesus todellisuudessa on. Jeesus Kristus on nimi jolla Raamatulla "päähän taotut" perus-kristityt ovat häntä, Luoka-Poikaamme kutsuneet jo alkuseurakunnan ajoista lähtien. Mutta Jeesus on Paljon Enemmän ja suunnattomasti Suurempi kuin mitä ihmis-ymmärrys kykenee edes käsittämään. Hän on todellisuudessa tämän 'meidän' paikallis-universumi Nebadonin alkuperäinen suunnittelija, Luoja-Poika ja täysivaltainen Hallitsija kuin myös tämän Syntiin langenneen & "viimeisiä kuolon-korahduksiaan" vetelevän planeetta-pahaisemme Jumalallinen kuningas. Taivaallinen eli Universaalinen Isämme käyttää Jeesuksesta nykyisin nimeä Luoja-Poika Kristus~Mikael. Ihmisen näkökulmasta eli vajavaisesta käsityskyvystämme katsoen Luoja-Poikamme on Aina Ollut olemassa; sanoihan Hän eräässä puheessaan epäilijä-fariseuksille ja ylpeileville kirjanoppineille: "Ennen kuin Abraham oli, Minä Olen!" Jeesus Kristus osoitti n. 2000 v. sitten täällä maan päällä elämänsä elämän aikana Minkälainen On Isä-Jumalan Rakkaus kaikkia ihmisiä kohtaan ja Kaikki Mitä Hän Ajatteli, Tunsi Sielussaan, Puhui & Julistija ja Tekojensa kautta ilmensi, Noudatti Koko Ajan ja Täysimääräisesti Iankaikkisen Isä-Jumalan Tahtoa. Hän kutsuu yhä tänä päivänä kaikkia ihmis-lapsiaan Elävään ja Henki-Tietoiseen Yhteyteen niin oman Îkuisen Luoja-Persoonallisuutensa kuin Isä-Jumalan kanssa; ja tämä Yhteys mahdollistuu Totuuden Hengen ~ Pyhän Hengen kautta! Kristuksen keskeisin opetus on Hänen Elävän Totuutensa Ikuinen Evankeliumi: Hän joka kokosydämisesti uskoo, että Luoja-Poikamme Kristus on ikuisesti Elävä Tie Isä-Jumalan valtakuntaan ja uskoo kokonaisvaltaisesti mielessään, sielussaan & hengessään Sen mitä Totuuden Henki hänelle kertoo ja paljastaa ~ niin silloin tällainen ihmis-sielu on astunut kiehtovalle Löytöretkelle Îkuiseen Elämään, koskaan päättymättömälle opintielle Isä-Jumalan îkuisissa maailmoissa!! Suosittelen jokaiselle Vastausten Etsijälle: Lue Urantia-kirjan 4. luku, jossa kerrotaan tarkasti, Kuka Jeesus Kristus eli Luoja-Poikamme todellisuudessa On sekä Hänen ihmisenä elämänsä Elämä tällä planeetalla, Sellaisena Kuin Se Totuudenmukaisesti Tapahtui Kaikki Kristuksen julistamat Totuudet hänen Puheissaan & Saarnoissaan! Tuo Urantia-kirjan 4. luku nimeltä 'Jeesuksen elämä ja opetukset' löytyy myös netistä, Suomen Urantia-säätiön kotisivuilta. P.S. Kannattaa muistaa, että Raamattu on alkuseurakunta-aikaisien ihmisten Muistiinmerkintöjen & perimätietojen perusteella koottu epämääräinen kokoelma tekstejä, joita on menneiden vuosisatojen aikan muunneltu ja muokattu lukemattomia kertoja; aina kulloistenkin kirkollisten Vallanpitäjien 'Pelottelu- ja Tuomitsemis-mentaliteettien mukaiseksi! 介 Urantia-kirja sen sijaan On ikuisesti muuttumaton Totuus Kaikesta Mikä On Olemassa, ja sen Tieto-aines on Lahjoitettu ihmiskunnalle Ymmärryksen avartamiseksi, Jumala˜Tietoisuuden laajentamiseksi ja sielu-persooniemme hengellistämiseksi Isä-Jumalan yhteyteen!

• planeettaprinssi

Olen minäkin tikkaa heittänyt, 100-elämässä.

• saviseutulainen

Urantia-kirja on syntynyt kanavoinnin, eli pahojen henkien toimesta, siksi sen sanoma hyökkää Raamatun totuutta vastaan.

Urantia-kirja opettaa mm. seuraavia valheita ja epäraamatullisia oppeja:

- Jeesuksen ristiinnaulitseminen ei tapahtunut syntien sovitukseksi, vaan koska uskonnolliset johtajat pitivät Jeesuksen opetuksia vaarallisina ja uhkana heidän auktoriteetille.

- Jeesus oli inkarnaatio Nebadonin Mikaelista (luoja-Poika).

- Jeesuksen aineellinen eli fyysinen ruumis jäi koskemattoman hautakammioon kun Jeesus nousi kuolleista. Jeesus nousi kuolleista morontiahahmona ja persoonallisuutena. Jeesuksen hauta oli tyhjä, koska taivaalliset olennot hakivat pois Hänen aineellisen ruumiinsa ja hajottivat Jeesuksen ruumiin, eli hävittivät Jeesuksen fyysisen ruumiin.

Urantia-kirja on syntynyt sielunvihollisen päämajassa, eli saatanan ja demonien toimesta. Sen tähden kirjan sanoma vääristää Raamatun totuuden ja opettaa valhetta.

...

( Otelainaus Petri Paavola )

• SoulPerson

Tässä se Taas nähdään, Mitä tapahtuu sellaisten ns. uskovaisten ihmisten Ymmärrykselle & Henki-tietoisuudelle, jotka vuosi-kausia/ -kymmeniä hirmuisella vimmalla ja paatoksella Takovat Itseään ja Toinen Toisiaan 'Raamatulla päähän' ja uskovat 'sinisilmäisesti' että Vain Raamattu on absoluuttinen & lopullinen Totuus ihmiskunnan historiasta ja Jeesuksen elämästä! Ja näin tehden he sitovat sielu-parkansa kristillisen kirkon vuosisatoja jatkuneeseen Perinnetietoisuus-orjuuteen, jonka latteat liturgiat ja dogmi-integroidut Jumalanpalvelus-kaavat muistuttavat lähes pakko-oireista käyttäytymistä Hengettömine hymistelyineen. Ja kaiken huipuksi nämä 'perus'-uskovat sitovat ja lamaannuttavat Mielensä & Henki-tietoisuutensa korkeamman Käsityskyvyn sen ensimmäisen & pahimman kulttuuri-myytin orjuuteen: Perisynnin! Tämä ihmiskunnan itse luoma harhainen käsitys eli Perisynti-illuusio on pitänyt jo vuosisatojen ajan kristinuskoa ja uskovia Ahdistusten & Monien Pelkojen polttavassa 'Pihti-otteessaan' vakuuttamalla kaikille, että ihminen on pohjimmiltaan paha ~ Synnissä siinnyt, tuomittuna vaeltamaan peri-syntiensä & himojensa alaisuudessa. Eikö tällainen 'saatanallinen' Helvetillä pelottelu ja itse-luotujen Uskomusten Silmälappu-utopioissa haahuilu alkaisi viimeinkin jo riittää!! Eikös se ollut niin, että Vapauteen Kristus Meidät Vapautti! Toki meistä jokainen kaipaa ja tarvitsee Jeesuksen Armoa ja Anteeksiantoa; mutta jokainen ihmis-Sielu On Itse Vastuussa Omista Synneistään: Jokaisesta tuhoavalla energialla/voimalla 'ladatusta' Ajatuksesta, Teosta ja Lausumastaan Sanasta joutuu joka ainoa sielu-'parka' tekemään selvityksen sen jälkeen, kun Sielu-minä erkanee tästä maallisesta tomumajasta! Mutta jokainen ihminen tekee Sen Elämänsä Tärkeimmän Päätöksen Henkilökohtaisesti eli Ottaako Vapahtajamme Kristuksen Vastaan Sydämensä Valoksi & Elämänsä Herraksi; ja siinä samassa hän saa luovutta kaikki tähänastiset syntinsä, väärät valintansa & himo-orjuutensa "ristin juurelle" eli Pois sielua & mieltä 'raastamasta'. Sitten tämä Jumalan ikuiseen perheeseen liittynyt opetus-lapsi voi aloittaa päättymättömän elämän'uransa' ja Seurata Uskollisesti Totuuden Hengen Johdatusta Sielunsa ikuisella Suunnistus'retkellä'. Tällaisen uudestisyntyneen Jumalan 'lapsen' Usko on Vilpitöntä ja luottamus Isä-Jumalan huolenpitoon varauksetonta. Olen itse Lahjoittanut elämäni = Sieluni, Henkeni, mieleni & ruumiini jo vuosia sitten Luoja-Poikamme Kristuksen käyttöön ja saanut omakohtaisesti Kokea & tuntea, millaista on Pyhän Hengen lohduttava, Parantava, Puhdistava ja Uudistava Läsnäolo sisimmässäni: Se on kuin Armontäyteinen Taivas˜Energia-virta. Toivon (ja Rukoilen} kokosydämisesti, että suomalaiset ja kaikki muutkin 'telluksen taapertajat' ryhtyisivät Ajattelemaan Itse ~ oman Henki-tietoisen ymmärryksenne kautta ja jumalallisen Totuuden Hengen avulla ~ Niin silloin Kykenette/osaatte Arvioida Kaiken Lukemanne, Kokemanne ja Tiedostamanne Informaation ajattoman Elävän Totuuden 'Näkö'kykyä Käyttäen, Rakkauden Hengellisessä Valossa! Kokekaamme Elämä Sellaisena Kuin Se Todellisuudessa On Ja Mitä Todella Tapahtuu ~ ja Pyrkikäämme Toteuttamaan Elämän Alkuperäinen Tarkoitus: Îsä-Jumalan Rakkaus Kaikessa mitä Olemme = Niin että Jokainen Tunne, Ajatus ja Teko Îlmentäisi Jumalan Tahtoa eli Rakkautta Mahdollisimman Täysimääräisesti!

• ysuiyudyuwq

Olet siis fariseus.

• goy

Ei minulla ole juutalaisen nenää.

• PuolestaLoukkaantunut
        goy kirjoitti:

Ei minulla ole juutalaisen nenää.

Rasisti, ei kaikilla jiutalaisilla ole nenää.

• 12___13

"jeesuksen oikea paikka olisi ollut parantola "

Ei vaan, parantolan paikka olisi ollut Jeesuksen luona, koska hänellä oli kyky parantaa sairaita. :)

Mutta ymmärrän, että totuuden ja hyvyyden vihaaja haluaa passittaa parantolaan ihmiset jotka kehottaa tekemään hyvää ja rakastamaan jopa vihollisia.

• oipoi

"parantolan paikka olisi ollut Jeesuksen luona, koska hänellä oli kyky parantaa sairaita"
        Jos on tullainen kyky niin miksi hemmetissä se ei tee mitään ihmisten hyväksi. Taitaa olla aika narsistinen ja vittumainen luonne. Ei jatkoon.

• 12___13
        oipoi kirjoitti:

"parantolan paikka olisi ollut Jeesuksen luona, koska hänellä oli kyky parantaa sairaita"
        Jos on tullainen kyky niin miksi hemmetissä se ei tee mitään ihmisten hyväksi. Taitaa olla aika narsistinen ja vittumainen luonne. Ei jatkoon.

"Jos on tullainen kyky niin miksi hemmetissä se ei tee mitään ihmisten hyväksi."

Jeesus on tehnyt jo riittävästi ihmisten hyväksi, opettamalla sen mitä Raamatussa kerrotaan. Moni vaan ei halua vastaanottaa sitä, koska rakastaa enemmän valhetta ja pahuutta.

• pezpastilli

Jeesus naukkaili parantola aikanaan aina hedelmäpastilleja jumalanpää pezistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      114
      1858
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      154
      1312
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1287
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      49
      1012
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      126
      962
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      916
    7. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      834
    8. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      827
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      802
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      771
    Aihe