Palasit yllättäin mieleeni

telepatiaako

Ei mitään havaintoa. Ei viestiä eikä yllättävää kohtaamista ja nyt olet koko ajan mielessäni!
Kaipailetkohan sinäkin minua.

32

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Igorzaitev

      Njet ponimai pasalusta

      • älä-

        Jaksa


    • Ahmarakbar

      Liesh inta fackar thier

    • vieroitusvuosiakinjo

      Hän ei voi palata mieleeni
      "yllättäen",,,koska on niin
      paljon ajatuksissani,,,

      • entiedämissähänon

        Miksi olet jäänyt odottamaan? Mikä estää lähestymästä?


      • enolelöytänytniitä

        Oisin ottanut yhteyttä mieheen jos olisi
        yhteystiedot....


    • ErästummaS

      Meneekö miehelle vai naiselle?

      • telepatiaako

        Vaalealle miehelle.


      • Tumma S ja "vaalea mies" , toivottavasti löydätte toisenne,
        keitä ikinä olettekin!


      • tuskintäällä
        telepatiaako kirjoitti:

        Vaalealle miehelle.

        Ja sinä oot tietyst tumma,jos oisit hän.


      • vaikojoharmaa

        vastakohdat täydentävät toisiaan


    • taitaaollakohillaan

      Kyllähän mä kaipaan sua. Niin, meillä on se yhteys. Aika jännäkin ;)

    • jotaenunohda

      Niin palas minunkin mieleeni eräs ihana mies..

      • rätkäukko

        Niijust ihana,vanha ruma mutta intohimona yksi tumma pieni suloinen nainen..3351


    • kauanaikaasitten

      Siinä sängyn laidalla...

    • Olin viimeksi tällä palstalla 29.8.2017 eli miltei kuukausi sitten. Mielipiteeni ei ole muuttunut: Terveiseni lähtevät edelleen, vain ja ainoastaan Texasin Pekalle!
      Laitan sinulle tähän kauniin kappaleen:

      https://www.youtube.com/watch?v=m41Kafa14ro&list=RDMMm41Kafa14ro

    • hyvinsurullinen

      No tuota omalta kohdalta tilanne on se etten tunne minkäänlaisia romanttisia kaipauksen tunteita ketään kohtaan. Näin on ollut aika kauan. Se ns. auttaminen ja se miten se on toteutettu ei ole ollut minun sisäiselle maailmalleni hyväksi. Saatttaa olla niin että tunteet tulevat takaisin vasta sitten, kun se on loppunut ja minulle on tullut takaisin se tunne, että voin olla ja liikkua ilman että olisin jatkuvan eri tavoilla tapahtuvan "tiedottamisen" keskipisteenä. Tällä hetkellä en voi olla muuta kuin ystävä ja en voi luvata sitä että tilanne tulisi joskus muuttumaan. Saattaa olla että voin aina olla vain ystävä. Siihen ei ole kukaan henkilökohtaisesti "syyllinen" vaan se johtuu kaikista tuntemattomista auttajista ja myös töissä missä on useampi työntekijä. Jossain kohtaa mitta tuli aivan täyteen sitä kaikkea ja silloin ymmärsin että olin mennyt rikki. Mikään muu kuin hiljaisuus ei voi tehdä minua ehjäksi. Olen pahoillani jos satutan näillä sanoilla jotakin ihmistä henkilökohtaisesti, mutta en tee sitä tahallani. Jos sinä etsit muuta kuin ystävää, en voi sitä olla sinulle, en kenellekään.

      • mystinen.Myslimies

        Ei ollut sitten minulta.


      • hyväjuttusiis

        ei multakaan


      • Toivotaan, että EHEYDYT, henkilö nimimerkin takana "hyvin surullinen",
        olitpa sitten mies tai nainen. Jos ei tunne olevansa valmis MIHINKÄÄN PARISUHTEESEEN ei itsensä pakottamista kannata väkisin yrittää. (Onhan lehdissäkin jatkuvasti juttuja julkkiksista tai taviksista, jotka ovat olleet VUOSIA YKSIN,
        ennen seuraavaa parisuhdetta.)

        Tiedän, miten rasittavia ovat (hyväntahtoiset) auttajat, jotka luulevat tietävänsä,
        mikä kulloinkin on toisen ongelma. Esimerkiksi veljeäni epäiltiin pitkään homoksi, ja vihjailtiin kaapista ulostulemisen vapauttavuudesta, koska hän viihtyi pitkään sinkkuna eikä esitellyt satunnaisia seuralaisiaan sukulaisille ja tuttaville.


      • mystinen.Myslimies kirjoitti:

        Ei ollut sitten minulta.

        Ettei sinulla, kuka ikinä oletkin soisi päässäsi J. Karjalainaisen "Mennyt mies":

        "Mä olen mystinen hopeinen discomies. Mä olen huuliaan lipova liskomies. Mä olen Uuden Englannin nahkamies...Mennyt mies. Oon historiaa..."

        https://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM


      • myslimies.on.puhunut

        En tiedä oletteko te tyhmiä vai ettekö te oikeasti ymmärrä mitään ihmisten sielunelämästä. Ihmistä ei todellakaan voi pakottaa mihinkään, mutta ei hänen puolesta voi kukaan alkaa puhumaankaan. Pariutuminen on osa ihmisyyttä eli se tapahtuu itsestään kunhan vain ihmiset kohtaavat. Palstalla roikkuminen ei ole mitään kohtaamista vaan hyvin lähellä kohtaamisen vastakohtaa, ehkä pahempi kuin täysi kohtaamattomuus.


    • mokaahansehontas

      Ei sulta :) Hyvä.

    • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

      Texasin Pekka,
      en tunne näitä "höpö-hupi"-seurojani (kovin) intiimisti.
      Kaikki se on pelkkää kevyttä huulenheittoa ja flirttiä,
      Näen heistä
      - ettei yksikään ole yhtä VAKAA mielipiteissään, ja elämänsuunnitelmiensa suhteen kuin sinä,
      - ettei yksikään ole yhtä LUOTETTAVA ja USKOLLINEN kuin sinä.

      (Enkä ikinä huoli MIESTÄ, jolla on takanaan USEITA avio- tai avoliittoja,
      ja monesta edellisestä suhteesta lapsia. Sellainen en ole itse eikä sellainen
      ihminen SOVI minulle. Monta perhettä peräkkäin perustaneet pariutukoot keskenään.)

      Ei mulla muuta. Olet mielessäni!

      • tsuuppr

        Hupi ukko 8 huolettavaa ja auton rämät viel


      • tsuuppr kirjoitti:

        Hupi ukko 8 huolettavaa ja auton rämät viel

        Ei ole 8 huollettavaa. Osuit harhaan henkilöstä.
        Arvaan kehen viittaat. Mutta ei, en tarkoittanut häntä.


    • Nimimerkillä "mystinen. Myslimies" taitaa soida päässään
      J. Karjalaisen "Mennyt mies"?

      https://www.youtube.com/watch?v=6ym2F3rbKmM

      Ja taas arvasin oikein... Taas...Minulla on niin herkät vaistot...
      (Ja Amerikan armeijassa tutkitaan "salaa", onko selvänäkeminen mahdollista.
      Niin, ja onko ajatus energiaa?)

      • pelokas.Myslimies

        Ajattelussa ainakin kuluu energiaa. Aivot ja ihmisen koko kehon toiminta perustuu sähköisille signaaleille, jotka kulkevat aivojen synapseista raajoihin ja ties minne.


      • pelokas.Myslimies kirjoitti:

        Ajattelussa ainakin kuluu energiaa. Aivot ja ihmisen koko kehon toiminta perustuu sähköisille signaaleille, jotka kulkevat aivojen synapseista raajoihin ja ties minne.

        Niin ja syapsiraoissa hermovälittäjäkemikaalit kuljettavat viestejä eteenpäin.
        Ja verestä mitataan elektrolyyttejä, eli biosähköä kuljettavia ioneja: natriumia (Na),
        kaliumia (K), kalsiumia (Ca) ja magnesiumia (Mg). Solukalvoissa on mm. Na-K-pumppuja jne. Ja liian alhainen veren kaliumtaso voi johtaa sydänpysähdykseen, samoin kuin liian korkeakin!

        Mutta tarkoitin, että jos TODELLA voitaisiin AUKOTTOMASTI TODISTAA, että AJATUKSENSIIRTO eli TELEPATIA on mahdollista, ja että ihminen voisi välittää AJATUKSEN VOIMALLA TOISELLE HENKILÖLLE HALUAMANSALAISIA SISÄLTÖJÄ:
        Ajatuksia ja tunnelmia!


      • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Niin ja syapsiraoissa hermovälittäjäkemikaalit kuljettavat viestejä eteenpäin.
        Ja verestä mitataan elektrolyyttejä, eli biosähköä kuljettavia ioneja: natriumia (Na),
        kaliumia (K), kalsiumia (Ca) ja magnesiumia (Mg). Solukalvoissa on mm. Na-K-pumppuja jne. Ja liian alhainen veren kaliumtaso voi johtaa sydänpysähdykseen, samoin kuin liian korkeakin!

        Mutta tarkoitin, että jos TODELLA voitaisiin AUKOTTOMASTI TODISTAA, että AJATUKSENSIIRTO eli TELEPATIA on mahdollista, ja että ihminen voisi välittää AJATUKSEN VOIMALLA TOISELLE HENKILÖLLE HALUAMANSALAISIA SISÄLTÖJÄ:
        Ajatuksia ja tunnelmia!

        Kun ajattelen miestä, jolla on ISOT VIHREÄNHARMAAT silmät tulee mieleen seuraava kuva: Texasin Pekalla on nyt pelkät alushousut jalassaan. Hänellä on selkä vähän vyötärön yläpuolelta jäykkä ja kipeä. Hänen mielentilansa on tällä hetkellä melko neutraalia, ja mieli ajatuksista tyhjä. (Olenkohan oikeassa, vai kuvittelenko mieleeni nousevan kuvan!)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe