Oun ihmetelly monta vuotta, jotta mikä se on se Muu. En ou vielä piässy perille, kun en ou lehmmee ostamassa ja eikä niitä taija olla siellä myötävänäkkää. Se on kyllä ihme juttu. Olen päästäni pyörällä kyseisen asian vuoksi.
Miksi ABC;n kassa kysyy: Tuleeko muuta?
5
180
Vastaukset
- väärä_osoite
Tämmöiset kysymykset lapset esittävät yleensä isille ja äidille. Heidän tehtävänsä on opastaa näissä kysymyksissä, ei yhteiskunnan.
- Niinkummalliseksommenny
Mää nääs olin tua Tammereen ja Turuun välil nyssekuskina niin siinnä sitten taas kerran muuan flikka kysy multa, et onk sul lippui myyrä. Jumank... emmää mikääm myyrä oo. Oli meinaan siinnä ja siinnä etten viskannu sitä takas karulle.
Eikös Tampereen ja Turun väli ole aika rehevää, joten miten olisit voinut viskata tytön "karulle"?
- kun.kerran.kysyit
Kassatyöntekijä katsoo sinua, että ompa tyhmännäköinen asiakas, ja siksi kysyy kun sinä taulapää et tiedä mitä kaikkea haluat! Siitä se johtuu, ei se muilta kysele kun ne toiset asiakkaat ostoksiaan tehdessä sanoo het,i mitä kaikkea ne haluaa ostaa!
Viensuun kyläkauppias ei käyttänyt sanaa "muuta", vaan sanaa "sittä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1541897Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o511487"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1071449- 771368
Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.591295- 601175
- 71999
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten220992Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78822- 29794