Miksi ABC;n kassa kysyy: Tuleeko muuta?

Hitsinvinpula

Oun ihmetelly monta vuotta, jotta mikä se on se Muu. En ou vielä piässy perille, kun en ou lehmmee ostamassa ja eikä niitä taija olla siellä myötävänäkkää. Se on kyllä ihme juttu. Olen päästäni pyörällä kyseisen asian vuoksi.

5

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä_osoite

Tämmöiset kysymykset lapset esittävät yleensä isille ja äidille. Heidän tehtävänsä on opastaa näissä kysymyksissä, ei yhteiskunnan.

• Niinkummalliseksommenny

Mää nääs olin tua Tammereen ja Turuun välil nyssekuskina niin siinnä sitten taas kerran muuan flikka kysy multa, et onk sul lippui myyrä. Jumank... emmää mikääm myyrä oo. Oli meinaan siinnä ja siinnä etten viskannu sitä takas karulle.

• Eikös Tampereen ja Turun väli ole aika rehevää, joten miten olisit voinut viskata tytön "karulle"?

• kun.kerran.kysyit

Kassatyöntekijä katsoo sinua, että ompa tyhmännäköinen asiakas, ja siksi kysyy kun sinä taulapää et tiedä mitä kaikkea haluat! Siitä se johtuu, ei se muilta kysele kun ne toiset asiakkaat ostoksiaan tehdessä sanoo het,i mitä kaikkea ne haluaa ostaa!

• Viensuun kyläkauppias ei käyttänyt sanaa "muuta", vaan sanaa "sittä".

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      130
      2748
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2207
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      25
      1773
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1548
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1308
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      72
      1260
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1075
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      999
    10. 129
      942
    Aihe