VALTAKUNTA Kahvit juotu ..syöty.. Nukuin hyvin ..mulla oli vähän univelkaa... Olin nääs Hesas...siel pienii... Tiedät kai ..kun juoksee...pitää kiin pienestä pyörästä....potkii palloo...leikkii piilosta...selkä suaras.....selkä vääräs.... Leikkasin pitkän nurmikon....puhuh.... Ain aikasi ylös....pienil vähän eri rytmit kun itel... Aurinko paistaa..taidan mennä ulos.. Jatkot sulle...mee ottaa happee...vauva tarvii...
VALTAKUNTA Kahvit juotu ..syöty.. Nukuin hyvin ..mulla oli vähän univelkaa... Olin nääs Hesas...siel pienii... Tiedät kai ..kun juoksee...pitää kiin pienestä pyörästä....potkii palloo...leikkii piilosta...selkä suaras.....selkä vääräs.... Leikkasin pitkän nurmikon....puhuh.... Ain aikasi ylös....pienil vähän eri rytmit kun itel... Aurinko paistaa..taidan mennä ulos.. Jatkot sulle...mee ottaa happee...vauva tarvii...
Minä tiedän mitä on minä perässä pyörää ylämäet vedän hihnalla ja ala mäet hidastan hihnalla. Tulee päivän kävelyt samalla käveltyä harjoitellaan samalla polkemista mutta lapsen iästä riippuen 2v kestää 700m lenkin ja lopussa on oltava palkinto esim keinuminen kotipihassa tai hiekkaleluilla leikkiminen hiekkalaatikolla kun loppuu se motivaatio nopeaan. Toi 4vuotias jaksaa pitemmät lenkit😂
Parempi se kuin ei mitään liikkumista ja väsy tulee nopeaan
Vastaukset 11
Vanhimmat
Kaljat on juotu joo.
Kaljat😵 noh noh eikö nuo pitäisi jättää viikon loppuun
Kahvia on juotu, toinen muki vielä.
Yö meni nukkuessa lapseni vieressä.
Onko teillä monta lasta?
Tykkään mukavista miehistä😁
Onko valtakunnassa kaikki hyvin?
Täällä kaikki hyvin melkein,
Kahvit join taas väärästä mukista.
Hyvää huomenta! Alottajalle :)
huomenta, huomenta.
ihana herätä hymyihin
VALTAKUNTA
Kahvit juotu ..syöty..
Nukuin hyvin ..mulla oli vähän univelkaa...
Olin nääs Hesas...siel pienii...
Tiedät kai ..kun juoksee...pitää kiin pienestä pyörästä....potkii palloo...leikkii piilosta...selkä suaras.....selkä vääräs....
Leikkasin pitkän nurmikon....puhuh....
Ain aikasi ylös....pienil vähän eri rytmit kun itel...
Aurinko paistaa..taidan mennä ulos..
Jatkot sulle...mee ottaa happee...vauva tarvii...
Minä tiedän mitä on minä perässä pyörää ylämäet vedän hihnalla ja ala mäet hidastan hihnalla. Tulee päivän kävelyt samalla käveltyä harjoitellaan samalla polkemista mutta lapsen iästä riippuen 2v kestää 700m lenkin ja lopussa on oltava palkinto esim keinuminen kotipihassa tai hiekkaleluilla leikkiminen hiekkalaatikolla kun loppuu se motivaatio nopeaan.
Toi 4vuotias jaksaa pitemmät lenkit😂
Parempi se kuin ei mitään liikkumista ja väsy tulee nopeaan