Hain tänään aamulla lainaa Vikinglainalta. Hakemukseni hyväksyttiin mutta rahoja ei tullut tilille. Nyt kuitenkin huomasin, että olen saanut sähköpostiini kaksi 12 euron laskua välityspalkkiosta? Yritin ottaa yhteyttä Vikinglainan asiakaspalveluun mutta eihän se edes toimi. Mitähän tässä kannattaisi nyt sitten tehdä?
Vikinglaina
8
922
Vastaukset
- vilppivipitpois
Ei tartte tehdä mitään muuta kuin ilmoitus kuluttaja-asiamiehelle. Laskuja älä vaan maksa.
- tuttuajuttua
Niin Viikinglainahan on tämän kuuluisan Four finance globalin yksi alafirma ja harjoittaa luvatonta välityspalkkion perintää.
- isakki998876
Tuo on 100% huijaussivusto, miksi ihmeessä ihmiset ei opi?
- vierastus
Vanha ketju, mutta itsellä on tuolta tullut rahat heti ongelmitta.
- Ei_toimi_ei
Kai tiedät että nämä ovat huijareita?
- EnTiedäKoko
...firmasta mitään, mutta pikavippi-firmat eivät saisi lainailla rahaa euroakaan, ellei pysty liitteellä todistamaan, että säännölliset tulot ova riittävät velkojen maksuun ja vuosikorko olisi maksimissaan 20 prosenttia. Jos tällaisiin sääntöihin ei firmat kykene, niin loppu se bisnes ja hyvä niin sillä 50 prosenttista korkoa pyytävät firmat eivät kansantaloutta paranna ja ne henkilöt joilla ei ole varaa maksaa, ottavat ne huonoimmat jossa kokonaisvuosikorko on jotakin 40 50 prosenttia. Ei mikään ongelma, jos lopettavat toimintansa vaikka heti. Kannatan perinteistä pankkitoimintaa ja työntekoa niille ketkä kykenevät siihen. Vammaset ja vanhukset on eri asia. Toiminta on loputtava mahdollisimman pienessä ajassa.
- Onko
Ilmeisesti samaa yritystä, kuin capitum, mikrovippi jne?
- nytteee
jumaalaaautaaa perke paloi hihat. Greditguru Eurovippi Finngredit Vikinglaina Limiitilaina Capitum Mikrovippi Forbesfinland Avippi Eurovippi, sanalleen pelle paikkoja varattomia kupparuiskuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881651
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1791234Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9833- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789