Klamydia ei parannu?

Vituttaaaa

Sain lääkäriltä tiedon että hän epäili klamydiatartuntaa normivirtsatestien vuoksi. Kävin sitten testissä viime kuussa ja klamydiahan siellä. Sain lääkityksenä kerta-antibioottikuurin , en nyt muista minkä niminen.
Oireet silti vain tuntuivat jatkuvan ja kävin uusintatestissä, jossa todettiin klamydian edelleen olevan positiivinen. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa sen jälkeen kun sain tiedon tartunnastani. Sekään ei myöskään ikinä selvinnyt keneltä olen tämän saanut.
Nyt olen Doximycin 100mg kuurilla 10 päivää ja puolet kuurista olen jo napsinut, mutta SILTI edelleen tuntuu virtsaputkessa pienen pientä kirvelyä välillä. Onko teillä kokemusta voiko Klamydia jäädä parantumatta antibiooteista huolimatta? Onko minulla resitenssi kasvanut vai mikä? Miksi toinenkaan lääkekuuri ei tunnu tehoavan?

1

848

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten tässä kävi? Ite oon nyt saanu kaks kuuria atsotromysiiniä ja söin kans sen 10 päivän doximycin kuurin mutta vähän epäilyttää että onkohan tuo vieläkään lähteny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe