Sain lääkäriltä tiedon että hän epäili klamydiatartuntaa normivirtsatestien vuoksi. Kävin sitten testissä viime kuussa ja klamydiahan siellä. Sain lääkityksenä kerta-antibioottikuurin , en nyt muista minkä niminen.
Oireet silti vain tuntuivat jatkuvan ja kävin uusintatestissä, jossa todettiin klamydian edelleen olevan positiivinen. En ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa sen jälkeen kun sain tiedon tartunnastani. Sekään ei myöskään ikinä selvinnyt keneltä olen tämän saanut.
Nyt olen Doximycin 100mg kuurilla 10 päivää ja puolet kuurista olen jo napsinut, mutta SILTI edelleen tuntuu virtsaputkessa pienen pientä kirvelyä välillä. Onko teillä kokemusta voiko Klamydia jäädä parantumatta antibiooteista huolimatta? Onko minulla resitenssi kasvanut vai mikä? Miksi toinenkaan lääkekuuri ei tunnu tehoavan?
Klamydia ei parannu?
Vituttaaaa
1
539
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tässä kävi? Ite oon nyt saanu kaks kuuria atsotromysiiniä ja söin kans sen 10 päivän doximycin kuurin mutta vähän epäilyttää että onkohan tuo vieläkään lähteny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861540
- 711190
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1711067Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46851- 47848
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38838Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52782- 46782
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9763