Sun vieressäs tahtoisin olla ja katsella

SulleihanaM

kaunista tähtitaivasta, pitää kädestäsi kiinni kaunis, ihana nainen

26

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissyL

      Minä vaan itken ja luen näitä kauniita textejäsi..
      Kanssasi mielelläni tähtitaivasta
      katselisin..
      Tunnetko pikkukarhun kysyisin..
      Ja jos oikein onnekkaita olisimme..
      tähdenlentoa monta näkisimme..
      Ja voisimme yhdessä ..
      hiljaa jotain
      toivoa..


      (Vain yksin hän on sydämessäni)

    • Huvituin

      Tuskin oli kusipäälle jolle sanottiin etten sussa mitään menettänyt. !!

      • MissyL

        Kylläpä vetasit herneent nenään😂
        Taidatkin olla sellainen mielensäpahoittaja😁😁😁😁


      • Sivustakysyn
        MissyL kirjoitti:

        Kylläpä vetasit herneent nenään😂
        Taidatkin olla sellainen mielensäpahoittaja😁😁😁😁

        Etkö itse pahoittaisi mieltäsi jos sinulle sanottaisiin noin kun hänelle? Joskus ei voi olla ihmettelemättä näitä kommentteja mutta hyvähän se on ja helppo aina toiselle naamaa vääntää. Kyllä minä ainakin pahoittaisin mieleni tuollaisista sanoista. Entä sinä, voisitko vastata.


      • MissyL
        Sivustakysyn kirjoitti:

        Etkö itse pahoittaisi mieltäsi jos sinulle sanottaisiin noin kun hänelle? Joskus ei voi olla ihmettelemättä näitä kommentteja mutta hyvähän se on ja helppo aina toiselle naamaa vääntää. Kyllä minä ainakin pahoittaisin mieleni tuollaisista sanoista. Entä sinä, voisitko vastata.

        Edellinen kirjoittaja oli huvittunut ja kirjoitti että Tuskin oli kusipäälle jne.
        En kokenut tätä kovin kauniina ilmaisuna varsinkaan kun en mielestäni ole mitään pahaa kirjoittanut täällä.
        Millä verukkeella sitten kusipääksi voi nimittää..
        Aloittajan teksti oli mielestäni kaunis ja sain ajatuksen kirjoittaa oman textini ja ajatuksissani oma kaivattuni.
        En tiedä..ei minulle nyt ole kukaan oikeassa elämässä sanonut noin pahasti.
        Eikä täälläkään , tai jos on , on se sitten mennyt ohi. Ei ollu tarkoitus loukata ketään tuolla runoilullani.
        En ymmärrä miksi siitä pitää noin suivaantua.
        Vai oliko kaikki suurta väärin ymmärrystä..


      • Eijumalauta
        MissyL kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja oli huvittunut ja kirjoitti että Tuskin oli kusipäälle jne.
        En kokenut tätä kovin kauniina ilmaisuna varsinkaan kun en mielestäni ole mitään pahaa kirjoittanut täällä.
        Millä verukkeella sitten kusipääksi voi nimittää..
        Aloittajan teksti oli mielestäni kaunis ja sain ajatuksen kirjoittaa oman textini ja ajatuksissani oma kaivattuni.
        En tiedä..ei minulle nyt ole kukaan oikeassa elämässä sanonut noin pahasti.
        Eikä täälläkään , tai jos on , on se sitten mennyt ohi. Ei ollu tarkoitus loukata ketään tuolla runoilullani.
        En ymmärrä miksi siitä pitää noin suivaantua.
        Vai oliko kaikki suurta väärin ymmärrystä..

        Mikä sulla mahtaa olla äo? Sehän vastas alottajalle eikä sun harakanvarpaisiis, siis se vastas omalta kannaltaan ja sen mukaan että SILLE ON SANOTTU NOIN. Juoskaa mutkia te pyöreäpäät jotka ette ymmärrä höhkäsen pölystä mistään.


      • yhyybyääh
        Eijumalauta kirjoitti:

        Mikä sulla mahtaa olla äo? Sehän vastas alottajalle eikä sun harakanvarpaisiis, siis se vastas omalta kannaltaan ja sen mukaan että SILLE ON SANOTTU NOIN. Juoskaa mutkia te pyöreäpäät jotka ette ymmärrä höhkäsen pölystä mistään.

        Tuskin se sitten oli sinulle, jos sinulle on sanottu oikeassa elämässä rumasti. Täällä riehut jatkuvasti marttyyrina omimassa tekstejä, jotka ovat mielestäsi jatkuvasti Aina Juuri Sinulle. Eikö tuo ole aika itserakasta, muodikkaasti ilmaistuna narsistista? Niin, ja anna muidenkin OMIA kun kerran annat jatkuvasti, ketjusta toiseen ja kolmanteen, itsesikin OMIA 😳😬😂


      • köhköhköh
        yhyybyääh kirjoitti:

        Tuskin se sitten oli sinulle, jos sinulle on sanottu oikeassa elämässä rumasti. Täällä riehut jatkuvasti marttyyrina omimassa tekstejä, jotka ovat mielestäsi jatkuvasti Aina Juuri Sinulle. Eikö tuo ole aika itserakasta, muodikkaasti ilmaistuna narsistista? Niin, ja anna muidenkin OMIA kun kerran annat jatkuvasti, ketjusta toiseen ja kolmanteen, itsesikin OMIA 😳😬😂

        entä sun äo?


      • yhyybyääh
        köhköhköh kirjoitti:

        entä sun äo?

        Köh köh, en voi sille mitään, jos sinä et ymmärrä viestini sisältöä ja tarkoitusta. Edelleen olen samaa mieltä ja tarkoitan mitä kirjoitin.


      • köhköhköh
        yhyybyääh kirjoitti:

        Köh köh, en voi sille mitään, jos sinä et ymmärrä viestini sisältöä ja tarkoitusta. Edelleen olen samaa mieltä ja tarkoitan mitä kirjoitin.

        ainahan kuvitella saa :)) sinäkin :))


    • Hyvähuomen

      Kukaan ei ole kusipää. Ei kukaan. On vain kauniita päitä tänään. On vain rakkautta ja kaipausta. On parempi päivä, on uusi päivä.

      • jaaeivai

        ootko joku totuuden kieltäjä vai, aikas moni saa kuulla olevansa kusipää ja näyttää ketjussaki joku kuullen saman. turha pistää päätä pensaaseen tai kieltää, voihan olla et just sinä ite oot noin tehny kun pitää noin asia kieltää.


      • yhyybyääh
        jaaeivai kirjoitti:

        ootko joku totuuden kieltäjä vai, aikas moni saa kuulla olevansa kusipää ja näyttää ketjussaki joku kuullen saman. turha pistää päätä pensaaseen tai kieltää, voihan olla et just sinä ite oot noin tehny kun pitää noin asia kieltää.

        Jospa SINÄ menisit muualle harakanvarpainesi, kun tämäkään aloitus ei selvästi liity sinuun mitenkään.


      • jaaeivai
        yhyybyääh kirjoitti:

        Jospa SINÄ menisit muualle harakanvarpainesi, kun tämäkään aloitus ei selvästi liity sinuun mitenkään.

        ehei kuule typykkä, mulla on ihan sama oikeus olla täällä ja pulista ku sullakin. ei täällä alotuksien tarvii liittyä milläänlailla itteen ja silti saa luvan kanssa pulista. miten luulet oliko se sit sulle kun täällä kaikkia pois hätistelet, ookko mustis vai mikä mättää.


      • yhyybyääh
        jaaeivai kirjoitti:

        ehei kuule typykkä, mulla on ihan sama oikeus olla täällä ja pulista ku sullakin. ei täällä alotuksien tarvii liittyä milläänlailla itteen ja silti saa luvan kanssa pulista. miten luulet oliko se sit sulle kun täällä kaikkia pois hätistelet, ookko mustis vai mikä mättää.

        En ole, vaan sinä olet. Yritit hätistellä nimimerkin MissyL pois omimasta, jotta pääsisit itse omimaan tapasi mukaisesti.


    • Maallamaalailtiin

      Haluaisin ihailla revontulia

    • Jostakinvaan

      Kukaan mies ei tee tällaisia aloituksia, jossa katsellaan jotain tähtitaivasta 😃

      • toivottavastisarkasmia

        Joko olet harvinaisen ahdaskatseinen ja elät kuplassa sekä yleistät ja uskot vain stereotyyppeihin ja siihen mitä netti ja lehdet sekä tv kertoo tai sarkasmia?

        Itsekkin olen MIES ja kirjoitan välillä rakkausrunoja ja ei se tee musta mitään tossukka nössöä, olen myös luoneeltani kiltti ja löytyy empatiaa sekä herkkyyttä mutta kuitenkaan en anna kenenkään yli kävellä ja osaan olla tarvittaessa erittäin kova enkä ole kyllä koskaan luovuttanut vaikka on ollut hengen lähtökin lähelklä, täydellinen en ole enkä haluakkaan ja uskallan olla oma itteni sekä ilmaista myös mielipiteeni vaikka joka ikinen muu ois erimieltä kuitenkin samalla kunnioittaen toisen mielipiteitä, tappelua en harrasta että ainoastaan sillon jos on pakko esim suojella itseään, perhettään, ystäviä tai naistansa mutta mikään nyhverö vässykkä en oo, enkä tarkota että olisin kova jätkä, en oo mikään koviskaan, kultainen keskitie.

        Kyllä miehillä on tunteet siinä missä naisillakin osa vaan peittelee sitä eikä uskalla olla oma ittensä kun pelätään liikaa leimautumista mikä nykyään onkin muodissa että ollaan pinnallisia ja leimataan jo ulkonäön perusteella edes tuntematta ihmistä ja juurikin stereotyypeillä vedetään kaikki, maalaisjärkikin puuttuu.

        Ja joo vaikka avaudun niin ihan sama mitä musta ajatellaan ja ihan sama vaikka paskaa puhuttais selän takana, olen sinut itteni kanssa.
        Mutta tuokin pinnallisuus ym on nykyään niin yleistä, en kuitenkaan väitä että kaikki ois sellasia.

        No kait se elämänkoulu on tuonut niin paljon kokemusta että käsittää jotkut asiat paremmin kuin osa.


      • huohvaan

        Musta on vähitellen viime vuosina tullut enemmän steteotypioihin uskova. Aiemmin olin hyvin vastaanottavainen ja suhtauduin ihmisiin ilman mitään ennakko-oletuksia riippumatta mitä tekevät, mustä tulevat ym. Mutta viime vuodet on muuttanut sitä, jopa niin paljon että lapsetkin sanovat ettei kaikki tuollaista tekevät ihmiset ole sellaisia ja sellaisia. Ei varmaan, mutta jos suurinosa on niin sepä se.


      • huohitelles
        huohvaan kirjoitti:

        Musta on vähitellen viime vuosina tullut enemmän steteotypioihin uskova. Aiemmin olin hyvin vastaanottavainen ja suhtauduin ihmisiin ilman mitään ennakko-oletuksia riippumatta mitä tekevät, mustä tulevat ym. Mutta viime vuodet on muuttanut sitä, jopa niin paljon että lapsetkin sanovat ettei kaikki tuollaista tekevät ihmiset ole sellaisia ja sellaisia. Ei varmaan, mutta jos suurinosa on niin sepä se.

        Joo hyvähän se on keksiä tekosyitä itselle, kyllä mullakin ois katkeruuden aihetta, on lyöty puukko selkään sen verran monesti mutta pyrin siihen että en anna katkeruuden luikerrella elämääni, elämä on opettanut lukemaan ihmisiä, tunnistan herkkänä ihmisenä muutenkin valehtelijat ja kieroilijat ja aika monesti sosiopaatit ja narsistit myös tunnistan joita on kuitenkin harvemmassa, myös katellut menneisyydessä sellasia ihmisiä niin sekin on opettanut mutta kuitenkin pyrin luottamaan, pitää olla varovainen mutta käyttää järkeä, ei kannata olla liian vainoharhanen, pitää myös uskaltaa rohkeasti tutustua ja kuunnella vaistoaan koska monesti se vaisto on oikeassa.. Tiedä sitten oletko vielä niin nuori että ei ole vielä se elämänkokemus tuonut tiettyjä asioita, joillakin tuo ja joillakin ei, jotku oivaltaa toiset ei, enkä väitä että kaikki nyky sanotaan parikymppiset ois kakaroita vaikka osa onkin, ja kyllä omassa nuoruudessa piti oltiin kypsempiä aikasemmin, ei ainakaan sillon ollu meininki sitä mitä se nykyisin on paljolti.


      • Jeeeeeeeeeee

        Ei missään tapauksessa. Esimerkiksi Pablo Neruda ja Arthur Rimbaud ovat tunnettuja naisia. Taapermanni ehkä kelpaa sun stereotypioissasi mieheksi, kun on myös seksuaalisempaa miesnäkökulmaa?


    • Rehellisyyttäaikaaoikeaa

      Sua mies ajattelen enemmän nykyään, hiljaa miettien hyviä ja huonoja puoliasi.
      Tiedän sinusta asioita aika paljon ja minusta tuntuu siltä että, voisimme onnistua ja rakkauden löytää. Jos vain kovasti kummatkin näin tahtoisimme. Esteitä en tiellämme näe varsinaisesti:
      En ole täydellinen nainen, minussa on vikoja ja puutteita.
      Mutta sydämessä minulla on vielä lämmin kohta ja lujaa se lyö rinnassani minun.
      Tiedän että, sinä pystyisit suojelemaan minua entistä enemmän, jos vain tarinani jaksaisit kuunnella ja siten ymmärtäisitkin minua paremmin.
      Yhden kerran elämässäni, olen joutunut puolustamaan sinua, että saat pitää sen mitä sulla on.
      Ja olen siitä iloinen, kun silloin uskalsin mielipiteeni sanoa.
      Enään hän ei ole uhka sinulle, eikä lähellesi mitään pysty rakentamaan.

      • SulleihanaM

        Jos olet rakkaani: Minä suojelen Sua kaikelta. Rakastan Sua, oon rakastanut heti ensisilmäyksestä. Oot ihana, kaunis ja täydellinen. Oot kauneinta mitä oon nähnyt ja Sut tahdon löytää...


    • JumalaiselleMiehelle

      Jos olisit hän jota kaipaan, niin lähtisin heti sun kanssa katselemaan kaunista tähtitaivasta, ja pitäisin kiinni pehmeästä kädestäsi ja olisin sillä hekellä maailman onnellisin nainen. Joskus se vielä toteutuu. Olen varma siitä.

    • Pimeäkuusikko

      Olin metsässä....palokärki seuranani

    • Mmmmmppkkaa

      Puolukoita kävin marjastaa tänään saa hyvää sosetta tehtyä jossa c....ttä riittävästi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe