ajat on ohi.
Ennen pari miestä hoiti homman viikossa hautausmailla
Kannattajakorttien vilunkiyritykset paljastuvat armotta – vaalilautakunta tarkastaa jokaisen kortin
Jos Sauli Niinistön valitsijayhdistyksen lisäksi myös Paavo Väyrysen ja Ilja Janitskinin kannattajat saavat kokoon vaaditut 20 000 nimeä, Helsingin vaalipiirilautakunnan on tarkastettava 60 000 allekirjoittajan henkilöllisyys.
Vanhat hyvät
7
190
Vastaukset
- ValkoSini
Vuodet vierii...
Olavi oli nuorempi ja Hans oli hoikka poika.- Olanpsykiatri
Ikä toi Olaville otsalohkon dementian.
- kelvä
Siitä dementiastako se johtuu, että Mäenpää horisee vain 1990-luvusta ja miksi Ilkka Nummistosta ei tullut herastuomaria.
Olavi ei muista 2010-lukua enää, vaikka, että mihin meni rahat eläinsuojeluyhdistykssä siitä peltipurkista. - manage
Minun mielestäni Ola on tosi charmikas ja hyvin säilynyt 7-kymppinen.
Ei edes harmaata parrassa ja pieni pälvikalju ei haittaa, kun pitää hattua päässä. - kevara
Waltteri on kehittynyt vuosien aikana.
Pussien rapsuttajasta on tullut taitava ja huolellinen parranvärjääjä.- keihäsleppä
Minä sympatiseeran Waltsun ja Olan suhdetta, vaikka äänestäjät siitä Olavia rankaisivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184401Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032390Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161570- 771525
- 1591493
- 10931
- 87835
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777