mitään henkiä ei ole

lopettakaavalehtelu

On vain kaistapäisiä ihmisiä, jotka näin uskovat.

20

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12___13

      "mitään henkiä ei ole "

      Todistaisitko väitteesi tai vaikenet ikuisuudeksi?

      • henkiäeiole

        Vaikenen sitten kun te minut lahtaatte.


      • On maailmahenkin jota paholainen johtaa,sitä uskoat kaikki paitsi Jeesuksen omat eivät usko,meillä vahvepi henki kuin tässä maalimassa olava henki,tmämän maailman hengen Jeesus on sitonut ei vaikuta uskoviin yhtään mitään. Jota ukomme vapahtaanme.


      • minäenkumarraketään
        tammi23 kirjoitti:

        On maailmahenkin jota paholainen johtaa,sitä uskoat kaikki paitsi Jeesuksen omat eivät usko,meillä vahvepi henki kuin tässä maalimassa olava henki,tmämän maailman hengen Jeesus on sitonut ei vaikuta uskoviin yhtään mitään. Jota ukomme vapahtaanme.

        Onko se paholainen teidän vastustaja.


      • Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.

        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte siinä on vastusta .


      • tervetuloaäläpelkää

        Lähetä se henki minun luokseni niin voin vahvistaa hengen olemassa olon.


      • tervetuloaäläpelkää kirjoitti:

        Lähetä se henki minun luokseni niin voin vahvistaa hengen olemassa olon.

        Ei tarvitse lähettä se on joka hallitsee jos sinussa,tämän maailman henki sen talutusnuorassa kulkevat ne kaikki Joilla ei ole Jeesus vapahtajana.


      • vapaaeläin
        tammi23 kirjoitti:

        Ei tarvitse lähettä se on joka hallitsee jos sinussa,tämän maailman henki sen talutusnuorassa kulkevat ne kaikki Joilla ei ole Jeesus vapahtajana.

        Missä se minun talutusnuora on kiinni, ei minulla ole kaulapantaa.


      • vapaaeläin kirjoitti:

        Missä se minun talutusnuora on kiinni, ei minulla ole kaulapantaa.

        Talutus nuora on ihmisesen sydämmessä,sietä lähtevät pahat ajatukset, sen aiheutta on ite paholainen hänen talutusnuorassa on ovat kain maaiman kanskunnat jota eivät ole Jeesuksen omia. Eikä omin voimin pääse irti siitä.


      • ajatustaeituomita
        tammi23 kirjoitti:

        Talutus nuora on ihmisesen sydämmessä,sietä lähtevät pahat ajatukset, sen aiheutta on ite paholainen hänen talutusnuorassa on ovat kain maaiman kanskunnat jota eivät ole Jeesuksen omia. Eikä omin voimin pääse irti siitä.

        Minun sydämeni pumppaa verta. Aivot aiheuttavat ajatukset, ovatko ne hyviä vai pahoja
        riippuu siitä lähteekö niitä toteuttamaan.


    • pöööööö

      Ei ole henkiä näkynyt tai aistinut, se on sitä uskovaisten kusetusta.

    • Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

      • hyihelvetti

        Täällä kadotuksessa on mukavaa, mene sinä vain sinne jumalan vaippoja vaihtamaan.


      • hyihelvetti kirjoitti:

        Täällä kadotuksessa on mukavaa, mene sinä vain sinne jumalan vaippoja vaihtamaan.

        Itsepä valitset ijäisyytesi?


      • onneksikuoleejoskus
        tammi23 kirjoitti:

        Itsepä valitset ijäisyytesi?

        Minä en tahdo elää iäti.


      • onneksikuoleejoskus kirjoitti:

        Minä en tahdo elää iäti.

        Jeesuksen seuraassa,elää ijäti se alkaa jo täällä.hänen yhdeydessään.
        Jumalattomilla on ikuinen vaiva sammumattomassa tulessa,armon hylkääjät ovat siinä vaivan paikassa. Edellä mainitsin jokainen valitsee, missä paikassa vietää ikuisuutensa.


      • elävänäpoltettu
        tammi23 kirjoitti:

        Jeesuksen seuraassa,elää ijäti se alkaa jo täällä.hänen yhdeydessään.
        Jumalattomilla on ikuinen vaiva sammumattomassa tulessa,armon hylkääjät ovat siinä vaivan paikassa. Edellä mainitsin jokainen valitsee, missä paikassa vietää ikuisuutensa.

        Ihminen ei elä iäti eikä tulijärvi vaivaa ikuisesti teidän toimesta, sillä ihminen kuolee.


      • elävänäpoltettu kirjoitti:

        Ihminen ei elä iäti eikä tulijärvi vaivaa ikuisesti teidän toimesta, sillä ihminen kuolee.

        hän saa jo tässä ajassa moninkertaisesti takaisin, ja tulevassa maailmassa ikuisenelämän. Luuk. 18:30
        Ja maailma himoineen katoaa, mutta se, joka tekee Jumalan tahdon, pysyy iäti. 1Joh2:7

        Mitään epäpuhdasta ei sinne päästetä, ei ainoatakaan iljettävän valheen palvelijaa, vaan ainoastaan ne, joiden nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan. Ilm21:27

        Kuolema ja Tuonela heitettiin tuliseen järveen. Tämä on toinen kuolema: tulinen järvi. Ilm 20:14. Sitä ei voi välttää,joiden nimeä ei löydy elämänkirjasta.
        Se on Jeesuksen asettama,oikeuden ja palkan maksuhetki.


    • 12___13

      Eikö edes joukkuehenkeä ole olemassa?

      Mitä sinä ajattelet hengen tarkoittavan?

      Raamatun mukaan Jumala on henki ja se henki on rakkaus, eikö rakkautta ole?

      "Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."
      Joh. 4:24

      "Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe