Olen siis 19 vuotias ja Otin credit24 yhtiöstä 100€ vipin 36kk maksuajalla? Jään siis työttömäksi syyskuun lopussa ja uutta työtä on etsittävä.. siihen asti kelan tuilla mennään. Kuulostaako pahalta? Laskujen kans on ongelmia koska palkka on jäänyt todella alhaiseksi ja huolettaa saanko kuun lopulla tarpeeksi palkkaa vuokranmaksuun.. vippejä en kuitenkaan aijo enempää ottaa.
Paljonko ja onko paha
3
197
Vastaukset
- Khhg
Ja lisään viielä että otin siis 36kk maksuajalla ja kuukauden minimi oli 5-6€ joka pitää vähintää maksaa.. onko se joka kuukausi tuo sama 36kk ajan vai kasvaako se kuukausi kuukaudelta isommaksi?
- VipstaakiOG
Kyllä aika pahalta kuulostaa se että yhden satasen maksamiseen tarvitset arviosi mukaan 3 vuotta. Olisit nyt edes sen verran ottanut noin pitkällä maksuajalla ettei tarttis miettiä onnistuuko vuokran maksaminen. Toisaalta jos et onnistu hoitamaan lainaasi niin eipä se ulosotossa kauaa kiusaa sen jälkeen kun löydät töitä. Kuulostaako muuten sinusta pahalta kun olen 50-vuotias ja vuodesta 2007 on ulosotossa ollut vippejä- pankkilainaa ja jotain muuta pientä sälää semmoset 25000-30000 euroa?
Mua itseä ei hirveästi hetkauta.- Khhh
Muuten olisin kyllä ottanut mutta eivät myönnä kun ei ole tuloja :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453253
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302825Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252109
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111829Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run131398Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231377- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31277