Olen siis 19 vuotias ja Otin credit24 yhtiöstä 100€ vipin 36kk maksuajalla? Jään siis työttömäksi syyskuun lopussa ja uutta työtä on etsittävä.. siihen asti kelan tuilla mennään. Kuulostaako pahalta? Laskujen kans on ongelmia koska palkka on jäänyt todella alhaiseksi ja huolettaa saanko kuun lopulla tarpeeksi palkkaa vuokranmaksuun.. vippejä en kuitenkaan aijo enempää ottaa.
Vastaukset 3
- Khhg
Ja lisään viielä että otin siis 36kk maksuajalla ja kuukauden minimi oli 5-6€ joka pitää vähintää maksaa.. onko se joka kuukausi tuo sama 36kk ajan vai kasvaako se kuukausi kuukaudelta isommaksi?
- VipstaakiOG
Kyllä aika pahalta kuulostaa se että yhden satasen maksamiseen tarvitset arviosi mukaan 3 vuotta. Olisit nyt edes sen verran ottanut noin pitkällä maksuajalla ettei tarttis miettiä onnistuuko vuokran maksaminen. Toisaalta jos et onnistu hoitamaan lainaasi niin eipä se ulosotossa kauaa kiusaa sen jälkeen kun löydät töitä. Kuulostaako muuten sinusta pahalta kun olen 50-vuotias ja vuodesta 2007 on ulosotossa ollut vippejä- pankkilainaa ja jotain muuta pientä sälää semmoset 25000-30000 euroa?
Mua itseä ei hirveästi hetkauta.- Khhh
Muuten olisin kyllä ottanut mutta eivät myönnä kun ei ole tuloja :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410