Anna Waaramo

vkut

Tämä ei Ole mainostusta, mut haluan vain kertoa, et uskomaton näkijä on! Näki asioita, joita ei voi mitenkään tietää.

12

2792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojoopasjoo

      kuten esimerkiksi mitä? Ja veloitti tietysti.....

    • Soittajamyös

      No minulle Anna kertoi v2015 että mieheni on narsistinen pettäjä joka tulee jättämään perheemme kesäkuussa 2015 muuttaakseen toisen naisen luo. Ei tule auttamaan taloudellisesti eikä ole lapsen elämässä. Pettänyt voi ollakin mutta eipä lähtenyt kenenkään matkaan kesäkuussa 2015, eikä ole vieläkään lähtenyt. Se puhelu oli aivan järkyttävä. Totesi vielä että ei näe mitään hyvää minulle, tulen menettämään kaiken. Vaikka näin olisi käynytkin niin aika hirveitä juttuja kertoi tuoreelle äidille. Sain järkyttävän paniikkikohtauksen puhelun jälkeen enkä enää ikinä soita vaikka jotain tuurilla näkisikin

      • kerjäläismummo

        Kesällä -15 oli Annan Tuuraaja kertonut muutakin ikävää ja pelotellut asiakkaita eri asioilla.
        Anna toimii työnantajalla,joka laittaa loman ajaksi tuuraajan. Ja se voi olla kuka tahansa ja vastaa nimellä Anna tai esiintyy Annana.
        Anna ei ikinä pelottele ihmisiä.
        Anna on joka vuosi pitkät ajat ulkomailla ja silloin on "vale-Anna" ja jutut menee Annan piikkiin.
        Ennustuspalvelu .comilla ja Ennustajapalvelu.comilla on Anna.
        Taitaa mennä puurot ja vellit sekaisin.


    • haluutkotietääkaiken

      Eräs suosittu puhelinennustaja kertoi isosiskolleni joskus vuonna 1990 että hänen pieni tyttölapsensa joutuu pikapuoliin pahaan onnettomuuteen nyt lapsuudessaan oi voi. Tämä tieto siis annettiin kalliin puhelun lopuksi. Järkyttyneelle siskolle sanottiin vain että soita uudestaan ja varaa aika mikäli haluat tietää tarkemmin.
      Ei soittanut mutta monta vuotta painoi mieltä noita-akan ennustus. Usein mainitsi asiasta ja me muut tietty lohduteltiin että älä nyt tollasia mieti.
      Noh, tytär on nykyään naimisissa ja kahden lapsen äiti. Pahin mitä hänelle lapsuudessaan on sattunut on se, kun ajoi polkupyörällä nokkospuskaan.

      Työpaikkaporukkani meni ennustajalle huvikseen.
      Ennustaja kertoi vakavana yhdelle kollegalle että hänen miehensä pettää häntä "eikä arvosta sinua yhtään" ja ero näkyy lähitulevaisuudessa että varaudu hyvissä ajoin. Painotti vielä , että hän (ennustaja) kyllä on käytettävissä (maksullisena tietty) jos tarvitsee tukea eron hetkellä koska erosta tulee vaikea.
      Kiukkuinen kollega palasi kotiin ja alkoi kyylätä miestään kriittisin ennustuksen mukaisin silmin. Lopuksi sen mies kypsähti ja kysyi suoraan mikähelskutti vaimoa vaivaa. Sai selityksen ja makeat naurut. Ennustuksesta 25 vuotta ja vieläkin onnellisesti avioliitossa.
      Muistaakseni ennustaja veloitti viiskymppiä per nokka. En tiedä mitä muille sävelsi.

      Vastuuhan on kuulijalla.
      Koska kyseessä on viihdepalvelu.

      • Anonyymi

        Onko Anna Waaramon kyvyistä kellään viime ajan tietoa? Näkeekö asioita tulevaan vai pyöriikö vain nykyhetkessä ja kehittää siitä tarinoita tulevaan?


      • Anonyymi

        Mulle ei kukaan ole nähnyt oikeestaan oikein. Eräs naapurin keski-ikäinen nainen alkoi olla ikävä mu kohtaan,kysyin asiasta ja hän sitten pitkin hampain kertoi että oli soittanut ennustajalle joka oli varoittanut vaaleasta naisesta kieroksi! VOI ELÄMÄ KEVÄT,turhautuneet ihmiset uskovat näitä noita koja-pahan ilman lintuja.Paitsi Astral ohjelman ns näkijät näkevät aina vaan pelkkää menestystä ja hyvää ihmisille-poikkeuksena!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Anna Waaramon kyvyistä kellään viime ajan tietoa? Näkeekö asioita tulevaan vai pyöriikö vain nykyhetkessä ja kehittää siitä tarinoita tulevaan?

        Älä oikeesti usko noita näkijä tohtoreita ja parantajia-usko omaan tunteesi oikeiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Anna Waaramon kyvyistä kellään viime ajan tietoa? Näkeekö asioita tulevaan vai pyöriikö vain nykyhetkessä ja kehittää siitä tarinoita tulevaan?

        Kyllä näkee kokemukseni mukaan myös tulevaan. Osaa kertoa tarkkaan yllättäviäkin asioita. On hyvä näkijä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Anna Waaramon kyvyistä kellään viime ajan tietoa? Näkeekö asioita tulevaan vai pyöriikö vain nykyhetkessä ja kehittää siitä tarinoita tulevaan?

        Soitin viime kesänä ja puheluun vastasi vanhempi nainen, joka esitti itsensä A. Waaramoksi. Esitin muutaman kysymyksen ja jäin odottamaan, ja kas kummaa, mitään ei ole tapahtunut. Aavistin heti, kun juttelin naisen kanssa, jotta nyt menee metsään ja pahasti...


    • Anonyymi

      Näkijät näkee niin kauan kun rahaa on rahapussissa.

    • Anonyymi

      Anna Vaaramo on todella tarkka ja hyvä näkijä. Olen ollut vuosia hänen asiakkaanaan , esittänyt täsmäkysymyksiä ja saanut erittäin tarkat vastaukset.
      Vastaus on hyvinkin riippuvainen kysymyksen tarkkuudesta. Olen saanut tarkkaa tietoa mm. lasteni tilanteista ja terveydestä. Hän näkee terveydentilan erittäin hyvin ja kaukoparannus on ollut tehokasta.

      • Anonyymi

        Minulla on naapurinani vanha akka, joka on todella tarkka näkijä. Hän tietää kaikki minun asiani menoineni ja tulemisineni. Kaikkein parasta tässä etevässä tietäjänaisessa on se, ettei hän veloita mitään levittämistään juoruista keneltäkään kuulijaltaan, vaan hyvästä sydämestään jakelee niitä pyyteettömästi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe