Annan ääneni Huhtasaarelle.

Nokusse

Iha varmmaan. Se on minun ratkasu ja minun piä. Siihe en tarvihe kennenkkää apuja. Suomessa suapi vielä onneks iänesttee. Onppaan kerrannii ehokas, joka uskalttaa sannoo assiit justtiisa silleen kun pittäähi. Ei tarvihe kiertelejyjä eikä kaarteluja, niinkun tämä nykynennii virnistellii ja sitä ennen Halosen stalinistiämmä.

20

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pääasia, että käytät kansalaisoikeuttasi.

    • pyrkyrion

      minusta se esittää.ns.pyrkyri.en äänestä.omalehmä ojassa sil on.vallanhalunen joteki katkera.

      • Olen samaa mieltä. Tuntuu siltä että Huhtasaari vetää koko ajan jotain roolia. Todella kylmäkiskoinen, julman ja epärehellisen oloinen nainen.


      • tutulta.tuntui
        Uuninpankko kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Tuntuu siltä että Huhtasaari vetää koko ajan jotain roolia. Todella kylmäkiskoinen, julman ja epärehellisen oloinen nainen.

        Kuin itsestäsi kertoisit.


      • näin.on
        Uuninpankko kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Tuntuu siltä että Huhtasaari vetää koko ajan jotain roolia. Todella kylmäkiskoinen, julman ja epärehellisen oloinen nainen.

        No jokainenhan ehdokas vetää omaa "rooliaan", mutta Huhtasaari erottuu massasta.


    • Hyvä.kun.ilmaisit

      Tulit kertomaan tänne antavasi äänesi Huhtasaarelle....olimme jo huolestuneita mikä on kantasi.

    • suvakinkiima

      Minä äänestäsin Pekka Haavistoa jos olisin varma hänen menestymisestään. Nauttisin, kun Haavisto ja rouva Haavisto tapaisivat Trumpin ja Putinin, sekä monia arabivaltioden päämiehiä. Miten nätisti rouva Haavisto osaisi niiata ja miten hänen pukeutumisestaan ja elegantista olemuksesta kaikki naistenlehdet kirjoittelisivat nättien niiauskuvien kera.
      Nyt, kun en halua ääneni menevän hukkaan, niin äänestän Laura Huhtasaarea.

    • Huhtasaarella ei ole asiatietoa tai osaamista asioista, ei edes usko tosiasioihin kuten evoluutioon. Hän kiihottaa vain ihmisiä tyrkyttämällä yksinkertaisia ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin niin kuin populisti tekee. Kunhan vaalitentit alkaa, todelliset tietäjät ja osaajat erottuvat joukosta ja Huhtasaari ei heihin kuulu.

      • poista.vaan

        Tuollaista haukkuryöppyäkö ei saisi arvostella?


      • joooohhh

        Veikkaan että sitä asiatietoa on ihan yhtä lailla hänellä, kuin vasemmiston ehdokkailla.

        Mitä siihen "kiihottamiseen " tulee niin Huhtasaari näyttää lähinnä sanovan totuuksia maahanmuutosta, se vaan kun ei teille suvakeille sovi. Ja siksi pitää höpöttää kiihottamisesta.


      • joooohhh kirjoitti:

        Veikkaan että sitä asiatietoa on ihan yhtä lailla hänellä, kuin vasemmiston ehdokkailla.

        Mitä siihen "kiihottamiseen " tulee niin Huhtasaari näyttää lähinnä sanovan totuuksia maahanmuutosta, se vaan kun ei teille suvakeille sovi. Ja siksi pitää höpöttää kiihottamisesta.

        Totta on se, että Huhtasaari keskittyy lähinnä arvostelemaan maahanmuuttoa, mutta kun presidentillä pitäisi olla muitakin puheenaiheita ja tietoa laajalti eri asioista. Presidentin on oltava empaattinen ja kansaa yhdistävä tekijä kuten esim. Niinistön, eikä Trumpin kaltainen räyhänhenki joka provosoi, jakaa ja erottelee kansaa. Presidentin on oltava koko kansan presidentti, eikä niin että presidentti keskittyy lähinnä puhumaan pahaa yhdestä kansanosasta.


    • IhanOikeasti

      Miten Huhtasaarta voisi kuvata lyhyesti?
      Kolmella sanalla sanoen:
      - Edesvastuuton, lapsellinen hölöttäjä.

    • vastalauseena

      Piruuttani äänestän minäkin ja Huhtasaarta. Olkoon se vastalauseeni hyysäripolitiikasta.

      • piruuttani

        Samat sanat, Huhtasaari on kyllä oikealla asialla mutta Niinistö voittaa ja se on ihan ok.


    • stalinintoveri

      Minä äänestän Kyllöstä. Pelkkää asiatietoa koko korkeasti koulutettu punikki.

    • oikeaaPuhetta

      Huhtasaari on kyllä oikeassa joissain sanomisissaan, kuten esim.

      “Halun turvallisen Suomen takaisin".

      "Se, että on eri mieltä, ei oikeuta vihapuhesyytöksiin".

      “Juuri nyt Suomessa tarvitaan sananvapautta enemmän kuin pitkään aikaan".

    • ei.kiinnosta

      Mikä lie kun tuo politiikka ei kiinnosta? En äänestä missään vaaleissa, tehkööt miten lystää!

    • lesbouuninpankko

      Minä äänestän ylioppilas Haavistoa. Itsenäisyyspäivän vastaanotto olisi tosi katsottu reality ohjelma maailmalla, kun Haavisto ja valtakunnan ykköspuoliso ottaisivat vastaan vieraita. Benny Hill showt jöisi toiseksi.

      • Suuressa maailmassa siinä homoseksuaalisuudessa ei ole mitään huvittavaa tai hävettävää. On aika lapsellista yrittää pilkata ihmistä tällaisilla asioilla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe