Mikä ihme se NOSTAA Suonenjoen autokatsastuksen hintaa kun vertaa muualle,,Savon sanomassa oli hinnat nähtävänä,
Hinnakas katsastus Suonenjoki
7
380
Vastaukset
- Kohta-aika-tilattava
Täällä ei ole kilpailua että voisi verrata minkä verran maksaisi jos olisi useampi paikka missä voisi katsastaa autonsa.
Kaikki maksaa enempi tai vähempi eikä pidä arvioinneissa unohtaa hinta/laatu suhdetta. - kkokoo
Katsastusasema voisi olla auki myöhempään, vaikka parina päivänä viikossa silloin ylihinnoittelun vielä voisi niellä....aina joutuu ottamaan vapaata töistä.
- Qqqqqqqqq
Q~ katsastus Kuopio. Siellä käytin maksoi 54 euroa diseliin katsastus. Leima tuli
- 6765ygg
Netin kautta saa edullisemmin varattua ajan ja milloin haluaa, obd ja pakokaasu lapun saa suonenjoella noin 10eur eli ei kannata maksaa asemalle.
Ei norm hinnoilla viitsi käydä.
Katsastus on hyvä bisnes kun se on valtion virkamiesten taholta suojattu "suojatyö-bisnes" ja paljon rahaa valuu ulkomaille.
Kilpailua hyvin vähän näkynyt - jhfjh
10eur missä niin halvalla?
- 22323
Lähellä konttoria olevalta korjaamolta maksoi sen verran 2017
- jhfjh
on tainnut sittemmin hinnat nousta.. minulta kynittiin 25e, riippuen tietysti siitä mitä korjaamoa tarkoitit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801977
- 1311686
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161161- 351066
- 78963
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858