Pelkkää kuraa

Katsonvaaan

Todella surkeaksi on mennyt Maikkarin nykyinen ohjelmatarjonta. Minkäänlaista asiaohjelman tynkääkään ei enää ole. Typeriä leikkejä ja muka viihdeohjemia, kokkia ja huussia joka ilta. Ja samat julkkikset joka ilta. Kenelle tällainen soopa oikein on tarkoitettu. Joutaisi lopettaa koko maikkari. Ja sama porukka jaksaa jatkuvasti itkeä muutaman kympin yleverosta. Ylen ohjelmat on ainoita mitää viitsii katsoa.

39

515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeaa_Viihdettä

      Näin on, Maikkari on surkea kanava mutta eipä Nelosellakaan ole kummoisia ohjelmia vrt. Gladiaattorit ja Napa Kymppi.

    • tympääntynyt

      Kaikki mainoskanavien ohjelmat pitäisi lähettää päivällä kun ne on suunnattu lapsille ja lapsen-
      mielisille illalla vain yle lähettää ohjelmaa. Nyt näyttää siltä että ohjelmat vain huononevat sillä
      toinen toistaan typerämpiä uusia ohjelmia mainostetaan mainoskanavilla.

    • reklaam

      jonnin joutavia sopankeittäjiä ja muka hauskoja viihdeohjelmia. Kiitos EI EI EI

    • kotkanheta

      Vois sanoa, että pelkkää paskoo!

    • Jeps. Ennen tuli seurattua Maikkarilta urheilua, mutta sitäkään ei enää tule. Äärimmäisen harvoin tarvitsee kolmosta valita :(.

      • pläääääh

        Wallander on ainoa.


    • kaapeli12

      umpisurkeeta potenssiin 1000. pelkää paskaa. lateksimaalin kuivumisen katseleminen 100 kertaa järkevämpää kun niitten "vitun hauska"(omasta mielestään) melusaastetta öliseviä aivovammasia .HYI VITTU MITÄ PASKAA. en katsele kaupallisia kanavia , mikä kauheinta pärjään loistavasti.

      • kotkanheta

        Ja se kaikki on totta......Ja sekin on, että tuosta kaikesta roskasta maksetaan mediavero!


      • huh_huh
        kotkanheta kirjoitti:

        Ja se kaikki on totta......Ja sekin on, että tuosta kaikesta roskasta maksetaan mediavero!

        Tiedoksi vaan ettei meillä ole mitään mediaveroa vaan Yle-vero eikä sitä makseta (onneksi) kaupallisten kanavien roskasta vaan Ylen ohjelmista.


    • Pettynyt1

      Lauantai ilta. Paras katseluaika juuri nyt. Ja en vaan pysty tuota Maikkarilla pelleilyä katsomaan. Olen 50 V mies. Olen ilmeisesti liian vanha....

      • hatemaikkari

        Ketä kiinnostaa tämä aikuisten leikkiminen, koko viikonloppu on maikkarilla pelkkää p........
        Vuosi vuodelta yhä kurjempaa.....


      • Inhottaa

        Posse varsikin suihkuralli HYI siinä juostaan perse paljaana pitkin katuja. Keksikää jokin muu tilalle. Muuten hyvä ohjelma


      • karhulankale

        Game Nigh...pyäh.. Keski-ikäisiä ihmisiä huutavat ja korisevat suut vaahdossa. Hei!
        Maksetaanko noille jotakin? Alkoi jotenkin tekemään pahaa.


      • tätä_mieltä_minä_olen

        Duudsonit, Posset yms. sisältävät koulukiusaamiseen verrattavaa mukahuumoria ja seksuaalista häirintää. Kun sellaista esitetään televisiossa, se on olevinaan hyväksyttyä. Kun samoja "oppeja" sovelletaan koulumaailmassa / työelämässä, niin tilanne onkin jo ihan toinen ja silloin puhutaan ahdistelusta, kiusaamisesta yms.

        Tämäkö muka "viihdettä"?


      • Näin_se_on
        karhulankale kirjoitti:

        Game Nigh...pyäh.. Keski-ikäisiä ihmisiä huutavat ja korisevat suut vaahdossa. Hei!
        Maksetaanko noille jotakin? Alkoi jotenkin tekemään pahaa.

        Aivan samaa mieltä. Niillä tuntuu kyllä olevan hauskaa, mutta miksi sitä näytetään televisiossa.


    • huonoksionmenny

      Nykyään tulee katottua enimmäkseen youtubee ennemmin kuin noita surkeita tv kanavia. Kolmoselta katon vain uutiset nekin satunnaisesti ja jonkun verran Huomenta Suomea . MTV;n Viihde ohlemista minulle kelpaa ainoastaan Pilanpäiten jossa saa joskus edes hiukan nauraa aidosti joka ei ole edes MTV omaa tuotantoa. Pilanpäiten videot löytyy tosin myös Youtubesta joten ei niitäkään tarvitse erikseen vahtailla. Kaiken maailman kisailut ja muut tyjänpäiväiset tekonauru posset sun muut ovat niitä joita en siedä yhtään..
      Ylen ohjelmat ei nykyään juuri parempia ole. Mitä nyt joskus teemalta voi tulla joku hyvä tiede dokkari voin sen katsoa. Yleltäkin tuleekin lähes pelkkiä uusintoja ja surkeita keskustelu ohjelmia höystettynä tyhjänpäiväisillä tekonauru "viihde" ohjelmilla.

      • kaapeli12

        ja sokerina pohjalla nämä valmiiksi nauretut sarjat, ainoa mitä on voinu kattoo on pokka pitää, muut täyttä paskaa.


    • ViherVanhaLauri

      Pasi Viheraho, Marko Vanhanen ja Arto Lauri tekevät parempia YouTube ohjelmia kuin mikään TV kanava Suomessa. Ottakaa opiksi.

    • Toosa.pysyy.kiinni

      Maikkarilla on pelkkiä leffauusintoja. Bondeja. Uunoja ja Ramboja ym.
      Viihde, se on todella surkeaa. Viihdeohjelmat on lähes toistensa kopioita.
      Joko jotain lapsellisia kilpailuja, tai sitten tehdään muka hauskoja jekkuja muille ja hirnutaan kuulokkeet korvilla ja katsellaan näytöltä ja kun käsketään jonkun tekemään kaikkea typerää. Lapsellisuus huipussaan. Etenkin nämä suihkusessiot possessa ihmetyttää.
      Possessa tympäisee myös, se tubettajalakon virnuilu ja muidenkin naamat ja typerät jekut ja
      ruoalla sotkemiset. Puhkikulunut Roope Salmisen naamakin tunkee esille monta kertaa viikossa. Samoin Vappu Pimiän ja Jenni Pääskysaaren lärvit, Jenni Kokanderin ja Janne Katajankin. Maikkarin tyrkkynaamat tulevat jo painajaisiinkin.
      Ymmärrän, että ajankohtaisohjelmissa ja uutistoimituksessa ja säätiedotuksia selostamassa on samat naamat pitkään. Mutta kun muissakin ohjelmissa aina samat naamat, se ihmetyttää. Juontajista ja viihdekonkareista täytyy olla maikkarilla huutava pula.
      Koska näitä samoja kierrätetään jatkuvasti joka ohjelmassa.

      Kokkaamistakin tyrkytetään, jos jonkinlaisissa ohjelmassa. Onko tv-kokeilla joku tarve riekkua julkisuudessa? Vai luullaanko ettei ihmiset osaa tehdä ruokaa ilman heidän ohjeitaan?
      Useimiten tv-kokit vääntävät ohjelmissaan niin monimutkaisia ja outoja ruokia, että sellaisia harvat alkaa kokkailemaan. Sitten on näitä sisustusohjelmia, missä retostellaan valkoisiksi kalkituilla moderneilla kodeilla. Joihin on raahattu, jotain ikivanhaa, kulahtaneen näköistä roinaa sekaan. Ei ne rojut kuitenkaan sitä modernille sisustamiselle tyypillistä kolkkoutta niistä poista. Asunnot on sisustettu aina kuitenkin isolla rahalla ja sitä halutaan sitten näyttää muille. Siinä sivussa sitten, niinkuin vihjaillen, ettei perseaukisempien kannata halvemmalla edes alkaa sisustamaan.

      • Tyhmyyttäjanarsismia

        Sit jotkut taulamoiset päästävät nämä himaansa ja menevät ja ahtautuvat niiden kanssa samaan suihkukoppiin. Hei haloo missä mennään?
        On nähty myös fiksuja, jotka eivät ole päästäneet näitä kotiinsa suihkuun. Mutta ne pöljät, jotka päästävät, ovat ylpeitä siitä kun saivat oman naamansa telkkariin. Kaikki myös näkivät, millasessa kämpässä he asuvat.
        Ennen vanhaan näitä tälläsiä tyrkkyjä sanottiin linssiluteiksi. Jossain kun jotain kuvattiin, niin oli joukko, jotka tulivat väkisin tunkemaan lärviään siihen kameran eteen.


      • RahaPuhuu

        Semmosta se on. Kun sitä rahaa on, niin sen pitää myös näkyä. Ilman tommosia ohjelmia joutuisivat nämä leveilijät tekemään enemmän töitä näyttääkseen koko kansalle, miten leveästi me asutaan.
        Katselin sitä Suomen kauneinta kotia. Siellä oli just näitä raharikkaita, joilla oli lääniä niin perkeleesti. Oli just sitä valkoista pintaa ja kaikki helvetin kallista. Sitten oli myös pari vuokralla asujaa, jotka olivat sisustaneet pikkurahalla; hakeneet kirppiksiltä vanhoja ja oliko jotain peräti saatukin. Yllätys yllätys, näitä vuokrakoteja ei ihmiset sitten äänestäneet. Ei ollut ollenkaan hassumpia ne pari vuokrakotia.


    • mautontapelleilyä

      Kiitokset edelliselle kirjoittajalle, olen aivan samaa mieltä kanssasi maikkarin ohjelmista. Olen lopettanut sen kanavan katselun.

    • ljllliikkkk

      Pitääkö olla huolissaan oli aluksi hauska mutta ei enää. Tyhmää pissa kakka juttua ja lähes tukehtuvat omiin vitseihinsä.

      • Pitääkö_nauraaräkättää

        Yrittävät väkisin vääntää vitsiä ja todellakin Pääskysaari vaikuttaa yliväsyneeltä, turhan-naurajalta. Päästäkää hänet jo lepäämään kunnolla, vaikka sairauslomalle.
        Loppuisi tuo älytön nauruun repeileminen.


      • joutaajoloppumaan
        Pitääkö_nauraaräkättää kirjoitti:

        Yrittävät väkisin vääntää vitsiä ja todellakin Pääskysaari vaikuttaa yliväsyneeltä, turhan-naurajalta. Päästäkää hänet jo lepäämään kunnolla, vaikka sairauslomalle.
        Loppuisi tuo älytön nauruun repeileminen.

        Joo, on kai tehty samaa ohjelmaa jo liian pitkään. Rupeaa suorastaan vituttamaan, kun Pääskysaari vaan repeilee, eikä saa kunnolla luettua katsojan lähettämää huolenaihetta loppuun asti. Olisi ihan hyvä, jos tämäntyyppisessä ohjelmassa käsiteltäisi huolenaiheita vakavasti, eikä heittäydyttäisi ihan huumorivaihteelle. Tosin, onhan jotkut huolenaiheet lähetetty ihan vitsinä tuonne. Ne sellaset voitaisi tietysti jättää omaan arvoonsa ja otettaisi käsiteltäväksi vain ne kansalaisten huolenaiheet, jotka ovat asiallisia.
        Ainakaan tätä ohjelmaa Pitääkö olla huolissaan, ei voi sanoa asiaohjelmaksi. Se Korkojen kera, jossa olivat Pääskysaari ja Pimiä, niin sekin oli enemmän asiaohjelmaa.


    • mvnbnbbn

      Vaihtakaa juontaja "pitääkö olla huolissaan" ohjelmaan. Pääskysaari ei pysty enää vetämään ohjelmaa. Nauraa hohottaa itse eikä saa luettua edes kysymystä loppuun kun on tikahtumaisillaan. Muut esiintyjät katselevat vähän vaivaantuneina josko viimein saisivat kuulla kysymyksen ja pääsisivät itsekin ääneen.
      Muita maikkarin ohjelmia ei tule juuri katsottua aamuohjelmia lukuunottamatta. ne ovat usein hyviä.

    • Lopettakaa.jo

      Minä hiton takia yle lähettää jatkuvasti murheelisia ohjelmia, kuolemaa,väkivaltaa,perheväkivaltaa, vankila ohjelmia, huumeita, lääkeitä......., tuon inhimillinen tekijä ohjelman saisi lopettaa heti. Eikö suomessa ole enää mitään iloisia asioita, jos ei ole vielä masentunut niin katsokaa ihmeesä ylen paskaa tuutin täydeltä. Lapset laittavat kädet korville ja silmien eteen ettei kuule ja näe tuota sontaa,

      • joopatijoooo

        Inhimillinen tekijä pureutuu elävän elämän kipeisiin kohtiin eikä sun ole sitä pakko katsoa jos et kestä oikeaa elämää. Katso vaikka niitä maikkarin tekohauskoja roskaohjelmia kun olet noin aivoton!


      • Hiljaiset.hetket
        joopatijoooo kirjoitti:

        Inhimillinen tekijä pureutuu elävän elämän kipeisiin kohtiin eikä sun ole sitä pakko katsoa jos et kestä oikeaa elämää. Katso vaikka niitä maikkarin tekohauskoja roskaohjelmia kun olet noin aivoton!

        Sinun elämä on ilmeisesti pelkkää ruusuilla tanssimista, tai toinen vaihtoehto on että olet itse jokin hörhö ja haluat esille ja haluat ihmisten säälivän ja voivottelevan sinun elämääsi. Itse olen kulkenut läpi helvetin lasteni kautta ja en jaksa enää katsoa enkä kuulla enää yhtään tuota paskaa.


      • joopatijoooo
        Hiljaiset.hetket kirjoitti:

        Sinun elämä on ilmeisesti pelkkää ruusuilla tanssimista, tai toinen vaihtoehto on että olet itse jokin hörhö ja haluat esille ja haluat ihmisten säälivän ja voivottelevan sinun elämääsi. Itse olen kulkenut läpi helvetin lasteni kautta ja en jaksa enää katsoa enkä kuulla enää yhtään tuota paskaa.

        Haista sinä vi*tu!
        Minun elämäni ei ole ruusuilla tanssimista ollut mutta en myöskään halua esille enkä sääliä ja voivottelua, pikemminkin päinvastoin! En liioin ole hörhö vaan selväjärkinen ihminen, mitä ei voi sanoa sinusta!
        JA edelleenkään: KUKAAN TAI MIKÄÄN EI PAKOTA SINUA KATSOMAAN INHIMILLISTÄ TEKIJÄÄ! Joten lopeta toi valitus ja katso vaan maikkarin tajunnantäyttö-/tyhmennysohjelmia, niitä maikkarilla piisaa!


      • Piste.ja.pilkku

        Hetkinen........ pureutuu ihmisen kipeisiin kohtiin, miten joku jaksaa katsoa toisten ihmisten surkeaa elämää jatkuvalla syötöllä, se on oikein että nämä ihmiset saavat apua sitä he todella tarvitsevat, mutta uskoisin että masentunut ihminen ei pääse elämään kiinni saman paskan elämän jauhannalla. Kyllä se on nyt vain niin iloiset asiat ja vanhan paskan nollaaminen on ainut asia mikä auttaa, se riittää kun asioista keskustelee ammattiihmisen kanssa, näitä uteliaita ihmisiä jotka imevät jatkuvaa tiedonhaluaan itseensä joihin sinä mitä ilmeisimmin kuulut riittää, nämä ovat yksi ryhmä jotka tarvitsevat apua. Ja mitä tuohon sukuelimen haistamiseen tulee niin se voisi sinullekin tehdä hyvää, tuskin syntymähetken hajut enää pyörii nenässäsi.


    • arvaaja-

      pelkkää kuraa sulla on housussas

    • Roskakanava

      Mtv edustaa läntistä arvomaailmaa, pelkkää persettä ja kisailua, näinkö alas olemme menneet. En pelkää venäjää mutta kun katsoo Maikkarin tarjontaa on pakko pelätä mitä täällä tapahtuu.

      • EiPureMoinenHuumori

        "En pelkää Venäjää, mutta kun katsoo Maikkarin tarjontaa, on pakko pelätä, mitä täällä tapahtuu." Tossa on muuten pointtia.
        Posset sun muut, niin tulee mieleen, että nuo ohjelmat ovat ihan jotain ala-astetta käyvien apukoululaisten askarteluja jossakin saakelin kerhossa. Sit se pelle Pelimies, niin miehellä on selvinpäin tyhmemmät jutut kuin neljäsosan aivoistaan dokanneella alkoholistilla. Vai onko se selvinpäin? Ainakin läpänheiton perusteella on vähän semmonen hei hei.


    • MTVn-ikiliikkuja

      Maikkarin kuukausipalkkalaiset vierailevat joka ohjelmassa niin ei tarvii maksaa muille mitään.

    • tveettömäksikö

      Jos ei telkkarista tule ruualla sotkemista , niin sitten se on aikuisten huutamista yhteen ääneen , hyppimistä ja höyryämistä ja olemista NIIN taitavia sekä upeita.
      En ymmärrä, kuka näistä ohjelmista päättää ja kenelle ne on suunnattu.
      Ei tietenkään tarvitse katsoa niitä, mutta siksi mulla tv on, että sieltä voisi jotain seurata tämmöinen aikuinenkin ihminen.

    • DuudeSonni

      MTV on mennyt duudsonien tasolle. Lyödään vasaralla päähän ja nauretaan maha kippurassa toiselle,

    • muikkari

      Pääskysaari täälläkin yksi suurimmista inhokeista. Koko maikkari saisi mennä konkurssiin ja niinhän se kohta meneekin.

    • järkeäohjelmiin

      Mainosmarkat varmaankin vähenevät mainoskanavilta kun aikuiset ihmiset eivät enää katso
      kyseisiä kanavia lapsille ja lapsenmielisille on turha kaikkea mainostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe