Siilinjärvellä on kadonnut mies

Surullinen_tapaus

Kaikki riippuu aika pitkälti siitä, missä baarissa hän sattui käymään ja aikaansa viettämään.
Jos oli Leppäkaarteen pubissa, niin se vähän, mitä tiedän, niin sillä alueella liikkuu aika paljon kaikenlaisia huumeita, miedommista, kuten kannabiksesta aina synteettisiin ja metamfetamiiniin asti.

Olen aika varma siitä, että hän oli tainnut ottaa alkoholia melkoisen runsaasti. Ja on todennäköisesti soittanut siellä paikassa suutansakin. Mutta tuntuu varsin merkilliseltä, että ihminen katoaa yks´kaks noin vain.

Minulla on jonkinlaisia etiäisiä, eli vibroja tullut tähän tapaukseen liittyen. Olen aika varma siitä, että tämä koko kyseinen tapaus liittyy joka tapauksessa jollakin tavalla huumeisiin.

Minulla on myöskin jonkinlaisia selvänäkemiskykyjä. Mutta koska minulla ei ole hänen henkilökohtaisia esineitä tms, en voi auttaa sen enempää.

Silti kun katsoin hänen kuvaansa SS: lehden artikkelista, sain erittäin vahvan tunteen siitä, että hän on jossakin lähialueiden tsässä.

Ei siis valitettavasti ole enää elossa.

89

9403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki.kännissä

      Siilinjärvellä selvän näkeminen onkin harvinaista herkkua...

      • surrurrr

        Mutta jos saa vibroja...?


      • Ota-siitä-osasi

        4 epäiltyä on vangittu
        Asiakaspalvelu

        Siilinjärven henkirikostutkintaan liittyen kaikki neljä epäiltyä on vangittu

        04.10.2017
        Itä-Suomi
        Pohjois-Savon käräjäoikeus vangitsi tänään poliisin esityksestä 89 -syntyneen kuopiolaisen miehen sekä kaksi 92 -syntynyttä siilinjärveläistä miestä todennäköisin syin epäiltynä tappoon. Aiemmin alkuviikosta käräjäoikeus vangitsi samoin perustein 95 -syntyneen siilinjärveläisen miehen.Syytteen noston määräpäivä on 5.1.2018.
        Poliisi jatkaa epäiltyjen kuulusteluja sekä teknistä tutkintaa. Tutkinnanjohtajan mukaan rikoksen tutkinta on edelleen ns. herkässä vaiheessa, eikä tutkintaa vaarantamatta rikoksen tekopaikkaa,- tekotapaa tai uhrin löytymispaikkaa voida avata tässä vaiheessa enempää. Tutkinnanjohtaja kertoo, että kaikkia rikoksesta epäiltyjä on jo kuultu. Kuulusteluja tarvitaan lisää, jotta tapahtumien kulku saadaan varmistettua. Tämän lisäksi teknisellä tutkinnalla haetaan myös omalta osaltaan näyttöä sille, mitä on tapahtunut ja miten. Rikoksesta epäillyt ja uhri olivat toisilleen entuudestaan tuttuja.
        Asiasta tiedotetaan seuraavan kerran heti kun uutta tietoa voidaan esitutkintaa vaarantamatta kertoa.
        Poliisi ottaa edelleen vastaan yleisöhavaintoja liittyen Timo Bergmanin katoamiseen. Tietoja pyydetään toimittamaan Itä-Suomen poliisin vihjepuhelimeen 029 5415 232 tai vihjesähköpostiin [email protected]"""


    • Eikö_voisi_vielä_etsiä

      SS: mien lehden ja MTV3: sen kuvat ovat tästä miehestä jotenkin kovin erilaiset, jos niitä katsoo vaikka peräkkäin tai vierekkäin. Aivan kuin kyseessä olisi kaksi eri miestä. No, jospa se riippuu erilaisista kulmista, josta kuvat on miehestä otettu.

      Minulle tulee ensimmäisen kuvan perusteella tunne, että hän tuupertunut sinne Simonsalossa oleviin lähimetsiköihin. Metsää on molemminpuolin Simonsaloa. Alue on toki laaja. Mutta olen aika varma siitä, että hän on edelleen Simonsalon alueella.

      Mutta on toki mahdollista, että jos hän on kulkenut vaikkapa sinne paloaseman suunnalla olevalle järvelle, niin hän voinut hyvinkin liukastua ja kaatua veteen.

      En usko, että asiaan liittyy mitään rikosta. Enemmän tapaturma, tai vahinko tulee jotenkin ensimmäisenä mieleen.

      Silti on enemmän todennäköistä, ettei hän ole enää elossa. Valitettavasti.
      Aikaa on mennyt jo niin paljon.

      • Tell.me.where.am.I

        heitetään vaan navigaattoritkin ja googlemapsit menemään, kysytään aina vaan joltain ennustajaeukolta että missähän päin sitä satutaan oikein nyt olemaan, ei varmaan tarvii edes soittaa, kommunikointihan varmaan tapahtuu telepaattisesti? Ei haittaa vaikka olisit heittänyt henkesikin, ennustaja-eukon kommunikaattori toimii silti...


    • kiihokki

      taisi kaveri joutua piripäitten uhriksi. ketäs nämä pidätetyt ovat. nimet vaan tänne!

      • kslslsö

        niinpä, nimiä vaan tänne! vaikka varmaan ovat näitä samoja muka "jengiläisiä" jokka siilissä muutenki riehuvat useasti, hakkaavat pesäpallomailoilla ihmisiä ja muuta kivaa.


      • paskahommattiedetään

        mänkee perkeleet sinne anteronkierrolle, siellä niitä nimiä on... vittu mitä porukkata! kyllä sua luuhata piripäät viadian tukiasunnoissa... ei kukaan oo kieltännä... virkavaltaakaan tuskin kiinnosti... nyt on toinen ääni kellossa!! no nyt tais siistiytyä se paikka muutaman "jengiläisen" osalta! ihan paska homma kaikkinensa!!


      • Rauhoitutaan

        Poliisin antamien ensitietojen mukaan, eivät olleet varsinaisia "jengiläisiä". Mikä ei tietenkään sulje pois sitä, että tekijöinä ei olisi ollut jo aiemmin rikoksiin syyllistyneitä, tai että huumeilla on ollut jokin osuus asiaan. Huumeiden käyttäjien ei tarvitse olla suoranaisesti jengi tai huumeliigassa mukana. Toki sekin on mahdollista. Mutta enemmän tässä näyttäisi olleen teon takana jotakin kalavelkoja, kaunoja, tai käytyjä riitoja.

        Motiivit ja tekotapa paljastuvat sitten aikanaan.

        Ei sitä tämän keskustelupalstan kautta ratkaista.

        Annetaan poliiseille työrauha ja omaisille myötätuntoa, vilpittömät osanotot ja tukemista.


      • isämmaanpulustaja

        kuulopuhheitten mukkaa nää tekijä kautta tekijät kovasti uhriutuvat itte... ee kae mittää puolustelua tarvihtis tuommoseet ihmispersiit, vieneet nuore ihmiselämän tuosta nuin vaan.. ihme nulikkoja tiällä kylillä pyöriiki


      • xxxpony
        paskahommattiedetään kirjoitti:

        mänkee perkeleet sinne anteronkierrolle, siellä niitä nimiä on... vittu mitä porukkata! kyllä sua luuhata piripäät viadian tukiasunnoissa... ei kukaan oo kieltännä... virkavaltaakaan tuskin kiinnosti... nyt on toinen ääni kellossa!! no nyt tais siistiytyä se paikka muutaman "jengiläisen" osalta! ihan paska homma kaikkinensa!!

        Puhut oikeaa asiaa,siellä anteronkierrossa ja v.d:alla pyörii melkoisia huumehörhöjä,silmät pyörii päässä kuin pöllöillä,ja näitä rikollisen alkuja vielä suojellaan,saavat tehdä mitä vaan,niin päätä silitellään,ja siinä paloaseman eessä oleva uusi "hotelli humina"työllistää paliisia ja sairaanhoitohenkilöitä,ja ikkuna firmoja,ja kunta maksaa, eli veronmaksajat,siellä yksi hurja naikkonen rikkoo urakalla ikkunoita,näitä kusipäitä pitäisi vielä ymmärtää,peeerkele...


      • Jos_olette_lukutaitoisia
        isämmaanpulustaja kirjoitti:

        kuulopuhheitten mukkaa nää tekijä kautta tekijät kovasti uhriutuvat itte... ee kae mittää puolustelua tarvihtis tuommoseet ihmispersiit, vieneet nuore ihmiselämän tuosta nuin vaan.. ihme nulikkoja tiällä kylillä pyöriiki

        Kukaan ei ole puolustellut millään tavalla, ei tällä palstalla, eikä käsittääkseni muillakaan palstoilla kyseiseen henkirikokseen syyllistyneitä tekijöitä.


    • Siksi_pysynkin_kotona

      Yöaika ja etenkin klo 24 jälkeen on aina vaarallisinta. Silloin riski joutua joko pahoinpidellyksi, tai henkirikoksen uhriksi on aina suurin.

      • varjoliitäjä

        Höpö, höpö. Kaikki paha tapahtuu nykyään päivänvalossa ja ihmistenilmoilla. Päihde- ja psyykehäiriköt ja muut terroristit eivät itse uskalla liikkua pimeällä, pelätessään jopa omaa varjoaan.


      • You_are_foolish

        Eiköhän joillakin muilla, kuin noilla esille tuomillasi esimerkeillä ole enemmän syytä pelätä.
        Nimittäin yöllä pimeän aikaan myöhään yksinään kulkevilla.
        Tekstisi todistaa todeksi vain omat täysin totuudenvastaiset näkemykset. Asiahan on nimittäin aivan päinvastoin. Kaikki henkirikokset tapahtuvat useimmiten klo 12 jälkeen yöllä.
        Viimeksitapahtunut todistaa todeksi sen. Ja onhan näitä aiemminkin tapahtunut, eikö vain?


    • Epäilen_ettet_uskalla

      Korjaus: Keskustelepa joko minun tai sisareni kanssa.

    • Take_care_of_yourself

      Olin alunalkaenkin varma siitä, että tämä kyseinen katoamistapaus liittyy jollakin tavalla huumeisiin. Ja että kyseinen uhri löydettäisiin metsästä. Olin niissäkin asiakohdossa aivan oikeassa. Olen joskus yli kolme vuotta sitten nähnyt kyseistä porukkaa, ja tein jo silloin joitakin johtopäätelmiä. En ole enää liikkunut yölämässä noin kahteen ja puoleen vuoteen. Mutta sillä ei ole tämän asian kohdalla mitään väliä.

      Olen kuitenkin aika varma siitä, että kaikki tähän katoamistapaukseen liittyen iittyy jollakin tavalla velkojen maksuun, tai niiden perintään. Olin tässäkin kohtaa oikeassa.

      Kyseinen katoamiseen liittyvä henkilö oli aivan liian uhkarohkea. Ja porukka, jonka hän kohtasi halusi kenties antaa hänelle opetuksen. Se operaatio tosin meni aivan liian pitkälle.

      Joten tästä syystä näin kävi ja seuraus oli tämä.

      Yöelämässä voi mennä ja kulkea tietyin säännöin. Kulje tuttujen ja isomman seurueen kanssa.
      Vältä yksin liikkumista. Jos olet ja kuljet yksinään, tilaa taksi ja mene kotiisi sillä kyydillä. Älä ota liikaa alkoholia. Jotta olet ja pysyt hyvässä kunnossa. Ja älä koskaan mene tuntemattomien kyytiin, vaikka he, tai kuka tahansa sitä Sinulle ehdottaisi.

      Mitään turhia riskejä ei koskaan kannata ottaa.

    • vfimsmc

      Osanotto omaisille surussa. Aika paljon nuoria ihmisia menehtyy noitten huumhörkkien toimesta koko maassa ja maailmassakin - niin raakaa bisnestä niitten touhut kaikkialla
      .-

      • öllölässä

        Osanotto omaisille.Huumeveikot ei kyllä tarvii mitään sympatioita keneltäkään,varsinkaan nämä väkivaltaan taipuvaiset psykopaatit...


    • kiihokki

      niin. edelleen nimiä vaan kehiin!

    • ns.ystävät

      polistiedote kertoo jo paljo.senkummemmitta.olpa viinaa tai huumeita.mis ne ystävät ol.

      • Ilmeet_kertovat_paljon

        Eivät tainneet olla mitään todellsia ja aitoja ystäviä....

        Totesin ja näin tämän jo kauan sitten heidänkin kohdallaan.
        Noin pari vuotta sitten.
        En vain uskaltanut sitä kenellekään kertoa.


    • siililäinen

      no se ruumis löytyi kesämökin läheltä
      voisi vaikka laittaa koordinaatit
      jos jotakin kiinnostaa

      • yökyöpeli__

        pistä tulemaan


    • Opetusta_meille_kaikille

      Onko tuo nyt kovin korrektia, eli mitenkään asiallista alkaa tänne laittaa kehiin epäilyksen alaiseksi kaikki, jotka sattuvat omaamaan nuo kyseiset nimien alkukirjaimet?

      Sitäpaitsi minkäänlaisten tänne heiteltyjen nimien, tai niiden nimikirjaimien esiin heittelemiset eivät nyt taida enää ainakan milään tavalla hyödyttää.

      Tapahtunut, mikä tapahtunut. Paitsi, että aina kannattaisi niitä elämässä olevia paineita ja koettua stressiä purkaa vähän muilla tavoilla ja keinoilla.
      Tästäkin pitäisi pitäisi joka tapauksessa jokaisen ottaa jotakin opiksi.
      Ainakin se, että rikos ei koskaan kannata. Ja että aina jää kaikista rikoksista kiinni.
      Voi kuulostaa fraasilta, mutta näinhän se useimmiten vain menee!

      • Selvennys

        Olen todennäköisesti nähnyt kyseisen nyt henkirikoksen uhriksi joutuneen henkilön noin pari vuotta sitten. Jos se nyt sitten oli hän. Olin silloin Santussa ja satuin näkemään ainakin hänen näköisensä miehen. Hänellä oli ympärilään useita ns. "ystäviä". Katsoin heitä jonkin aikaa, mutta tein jonkinlaisia arvioita silloin. Ensimmäinen ajatus ja tunne oli hänen vieressään oleviin kavereihin, että he eivät olleet ystäviä, sanan varsinaisessa merkityksessä. Olen jollakin tavalla oppinut tulkitsemaan ihmisten ilmeistä, eleistä ja olemuksesta varsin paljon. Koska meillä on ollut eläimiä jo 30 vuoden ajan. Eläimet itse asiassa opettavat paljon. Tekemään ppätelmiä kunkun kohdattavissa olevan, tai olevien kanssa. Oli ne sitten eläimiä, tai sitten ihmisiä.

        En voinut sanoa kyseiselle ihmiselle, jonka silloin näin, että havaitsin hänen ystävissään vilpillisyyttä, tai epälojaalisuutta. Koska en, nk, moni muukaan ei koskaan halua puuttuaa toisten ja kenenkään asioihin. Ymmärrettävistä syistä. No, menepänyt sitten sanomaan jollekin, että hänen ystävänsä eivät ole todella oikeita ja todellisia ystäviä sinun heistä tekemän pelkän mielikuvan perusteella. Joituisit aika äkkiä joko teilatuksi, tai muuta vastaavaa. Ei sinua kukaan uskoisi, vaikka mitä sanoisit.

        Itse suosittelen vilpittömästi, että jokainen tutustuisi eri eläimiin. Koska ne opettavat havainnoimaan ja tulkitsemaan nopeasti kohtaamiesi henkilöiden tunnetiloja, ilmeitä ja tarkoitusperiä. Voi kuulostaa pölhöltä, mutta eläimet oikeasti opettavat kiinnittämään huomioita paitsi kohtaamiesi henkilöiden ilmeiseen, eleisiin ja olemukseen, persooonallisuudenpiirteisiin, myös näkemään, kuka on sinun todellinen, oikea ja tosi ystäväsi.

        Kuten sanoin, eläimet opettavat aina paljon.


    • Kivessilta

      Kaikki 😂😂😂😂 kai ny jokainen siilis tietää kekkä on kopis...vittuuko noita puollustelet..eikö sulle oo opetettu että ei saa tehä henkirikoksii...suksi v.ttuun..muutenki kyrpii

      • Menikö_nyt_perille

        En ole missään vaiheessa puolustellut kyseisen henkirikoksen tekijöitä.
        Päinvastoin. Olen aina ollut lain, oikeuden ja sen toteutumisen puolella.
        En hyväksi millään tavalla ja missään muodossa tapahtuvia rikoksia. Olivat ne joko jonkun omaisuuksiin, henkeen, tai terveyteen kohdistuvia.

        Teiltä puuttuu aika pahasti lukemisen ja sen ymmärtämisen taito.

        Täällä on näköjään joko luetun ymmärtämistä taitamattomia, tai sitten trolleja.


      • Outoa_porukkaa

        Minä, eikä kukaan muukaan ole tällä keskustelupalstalla millään tavalla puolustellut kyseiseen henkirikokseen syyllistyneitä.

        Missä kohtaa näin on muka koskaan väitetty?

        Oletteko yhtään lukutaitoisia, vai kenties pelkkiä trolleja?


    • Facebook-Etsivä

      Mahtaakohan tapaukseen liittyä E.K.?

    • herkkupata7

      m-infoon vaan nimet

      • inri1

        Se olis oikein. Pojat saavat maksimissaan 6v 3kk istumista, siitäkin lusivat vaan puolet! Ovat taas temmeltämässä viimeestään 3v päästä!


      • Siililäinen37969

        Yksi on tuomittu aiemmin törkeästä pahoinpitelystä joten istuu kyllä koko kakun kun sellainen aikanaan tulee.


    • Hämmentynyt_

      Mistähän se johtuu, että tuo väkivalta tuntuu viime vuosina vain lisääntyneen?
      Ainakin jos on vähänkään seurannut viimeaikaista ja kuukausina julkaistuja uutisointeja, niin milloin mitäkin on tapahtunut. Joko isommassa, tai pienemmässä mittakaavassa. Vähän aikaa sitten on uutisoitu kahdesta eri puolilla Suomea kahden eri ryhmittymien keskinäisistä tappeluista, joihin otettu mukaan kättä pidempää.

      Johtuuko nämä yleistyneet tappelemiset ja muihin kohdistettu väkivalta nuorison elämässä kokemasta turhautumisesta, vai omasta sisäisestä pahasta olosta? Onko näiden nuorten perheolosuhteissa, tai jossakin muussa ollut jotakin sellaista, mikä selittää nämä tapahtuneet asiat?
      Vai olemmeko me menossa käyttäytymisessä väkivaltaisempaa suuntaan?
      En myöskään jaksa uskoa, että joku, tai jotkut olisivat luonnostaan niin pahoja, että luonteensa takia tekisivät noin vain silmittömästi henkirikoksia.

      On aika vaikea uskoa sitä, että kukaan lähtisi tekemään väkivaltaa kenellekään ilman mitään taustalla olevaa jotakin syytä, tai motiivia.

      Alholi ja muut päihteet tietenkin vähentävät joillakin ihmisillä kontrollin hallitsemista ja aiheuttavat impulssiivisuutta tehdä pikaistuksissa väkivallantekoja. Päihteet myös madaltavat kynnystä miettiä ennen tekoa omien tekojensa mahdollisia seurauksia.
      Kaikille ei se viina vain sovi.

      • Pohdiskellen_synkkiä

        Yksi tähän aiheeseen liittyvä ja kaiken kiteyttävä oleellinen kysymys unohtui edellisestä pois.
        Nimittäin se, että mikä oikein johti tähän traagiseen ja täysin turhaan rikoksen tekemiseen?

        Tuleeko kenellekään mieleen yhtään järkevää syytä?
        Tai mitä ajatuksia, tai tunteita tämä tapahtunut teko teissä herättää?


    • Aiheellisia_pohdintoja

      Yhtä aiheellista olisi myös miettiä vakavasti ja vähän syvällisemmin, mitä jokainen meistä ja me kaikki voisimme tehdä vastaavien tekojen tulevaisuudessa tapahtumisien ennalta ehkäisemiseksi ja estämiseksi jatkossa ja tulevaisuudessa.

      Koska näin ei vaan voi tämä homma tällä tavalla jatkua, eikä missään nimessä antaa enää koskaan toistua.

      Kaikki kun lähtee jo ihan siitä varhaiskasvatuksesta lähtien ja kodissa annetusta esimerkistä ja kasvatuksesta.

      Vapaa kasvatus, ilman rajoja ja vanhempien antamia opetuksia, antamaa esimerkkiä, ilman arvoja ja vapaat kädet tehdä mitä vaan johtavat vain silkkaan katastrofeihin, väklivallantekoihin ja murhenäytelmiin.

      Itse olen ollut erittäin syvästi järkyttynyt tästä kaikesta, mitä on tapahtunut.

    • sukuvikaako

      Millaisista perheistä tekijät lähtöisin, onko suvuissa ollut saman tapaista oireilua ollut aiemmin ??

    • sieltäselähti

      Kaikki on kuulema lähtöisin Kuopiosta Uusi-Haapaniemen kalifaatista.

    • Viestienpoistoa

      Asiallisiakin viestejä poistetaan täältä.

      • Aloittaja_

        Asiallisuus edellyttää aina myös asiallista kommentointia. Ja että ei mennä henkilökohtaisuuksiin. Eikä arvostella täällä kommentoijia.

        Itse en ole poistanut tästä keskusteluosiosta yhtään, enkä mitään viestiä.


    • uimasil

      Minkä takia hänet surmattiin? Jos ei ole ollut edes huumepiireissä mukana?

      • Jotaintietoa

        3 päätekijää, joista yksi tämä naapuri. 1 itse tappoon liittymätön henkilö pakotettiin hävittämään ruumis henkeä uhkaamalla. Timo oli kysellyt tekijöiltä heidän velkojaan takaisin, siitä koko homma sai alkunsa. Tuo teksti kopioitu murha.infosta.


      • Murheellinen_tragedia

        Uhri ei ehkä ollut huumepiireissä mukana. Mutta osa tekijöistä oli.
        Itsekin epäilin, että koko tapaus liittyi jollakin tavalla kalavelkojen maksamiseen.


      • Arihai

        Ai jaa mitä nää kaverit sitte on jos ei sekakäyttäjiä...mee vittuun päättelemästä ku oot noin pihalla...uhri ei kyllä oo käyttäjä mut paska porukas pyöri..et nii


      • siilissä.huonoa.seuraa
        Arihai kirjoitti:

        Ai jaa mitä nää kaverit sitte on jos ei sekakäyttäjiä...mee vittuun päättelemästä ku oot noin pihalla...uhri ei kyllä oo käyttäjä mut paska porukas pyöri..et nii

        Mitä tästä opimme? Sen että parempi yksin kuin huonossa seurassa.


    • marie--

      Mikähän mahtaa olla tämän -95 syntyneen nimi ja onko Siilinjärveläinen? olen itse asunut siilissä ja samaa ikäluokkaa, joten kiinostaa että tiesinkö tai tunsinko kyseisen henkilön... toivottavasti en, sillä koskaan en haluaisi kaveerata tappajan tai murhaajan kanssa! ovat he sen verran pipi pää porukkaa. Aikanaan joka tapauksessa nimet selviää kun tuomio luetaan. Kerrassaan surullinen tapaus tämä Timon kuolema :(

      Pienellä paikkakunnalla varmasti myös tiedossa että Timon nainen raskaana, eikö nämä tappajat, aikuiset miehet voinut yhtään ajatella että nyt lapset jää ilman isää ! ollaanko niin saatanan itsekkäitä ja tyhmiä? Timo oli vissiin kysellyt velkoja näiltä tekijöiltä, eikä itse ollut velkaa, joten jos velkaa otat niin älä hermostu siitä että joku tulee kysymään niitä sulta takaisin...

      En voi muuta kuin toivoa jaksamista Timon tyttöystävälle ja muillekkin läheisille, vaikka en tunnekkaan koska hän vissiin odottaa kaksosia ja jo kun joutuu yhdenkin vauvan kanssa yksin pärjäämään niin se on rankkaa mutta entäpä sitten kun on kaksi parkuvaa vauvaa ja yksin oot... Ja kun lapset kasvaa isommaks, niin ompa kiva kertoa että isi kuoli henkirikoksen uhrina, kyllä se lapsiakin tulee järkyttämään vaikka eivät isäänsä koskaan kerenneet tuntea !

      Miettikää ennen kuin puukkoa, asetta, kirvestä, nyrkkejä tai mitä tahansa ikinä heiluttelette ja pilaatte niillä muiden ihmisten elämän.

      • fdgdgdgdfg

        Entäs ne muut? Yleisen järjestyksen ja turvallisuuden nimissä on hyvä tietää, ketä nämä vajaaälyiset jonnet on.


      • Gandalfthewhitewizard

        Sattuukohan kyseiset jauhopäät tietämään, millainen tyyppi tämän täysin turhaan kuolleen uhrin veli on. Ei tainneet vatipäät tietää, kenen veljen tappoivat.


      • Yhhgyy

        Tuommoset paskat välitä kenestäkään.hidasta kidutusta vaan pojille. Pelkkä kuolema on liian vähän.


      • dkka
        Gandalfthewhitewizard kirjoitti:

        Sattuukohan kyseiset jauhopäät tietämään, millainen tyyppi tämän täysin turhaan kuolleen uhrin veli on. Ei tainneet vatipäät tietää, kenen veljen tappoivat.

        <jep kyllä ne tiesi. Pitsinnyplääjä marttakerhossa. 162 cm ja 48 kg, hieman akne ja huono ryhti.


      • leijonaamämetsästän

        Mitäs väliä sillä on, yhden kusipään nimi puuttuu vielä ja kuka on se 89-syntynyt kuopiolainen nilkki?


      • hahahahaha

        Itsestään se taitaa puhua, kertoi mulkun pituuden ja sen painon.


      • dkka
        hahahahaha kirjoitti:

        Itsestään se taitaa puhua, kertoi mulkun pituuden ja sen painon.

        Totta, eli mulkullani on kokoa ja näköä toisin kuin sun riisinjyvällä jota saa ehtimällä ehtiä haarojenvälistä.


    • Gandalfthewhitewizard

      Pidäpä pienempää suuta mulla on Tojota Corolla ja ajan pillurallia joka ilta Foxin rakenuksen ympäri ja luistatan perää et revipä siitä miten kova jätkä mä oon....

      • etvaanosaa

        Todella älykästä kertoa omista vajaaälyisistä aktiviteeteistaan toisen nimimerkillä. Ymmärrettäköön se kuitenkin, sillä siellä siilinjärven ja nilsiän suunnalla tuo sukurutsa on aika yleistä.


      • Gandalfthewhitewizard
        etvaanosaa kirjoitti:

        Todella älykästä kertoa omista vajaaälyisistä aktiviteeteistaan toisen nimimerkillä. Ymmärrettäköön se kuitenkin, sillä siellä siilinjärven ja nilsiän suunnalla tuo sukurutsa on aika yleistä.

        No sanoppa muuta. Sama isähän se meilläkin on ja siskomme on myös meidän äiti!


      • rikottu.peili
        Gandalfthewhitewizard kirjoitti:

        No sanoppa muuta. Sama isähän se meilläkin on ja siskomme on myös meidän äiti!

        Siilinjärven mafia yrittää keulia. Taitaa jäädä pelkäksi yritykseksi.


    • Jakerta

      Kaksi vapautettu, varmaankin tämä pakotettu ja joku toinen. Vuonna 1992 ja 1995 syntyneet vapautettu

    • Inri2

      Loputkin vangituista vissiin vapautuu lähiaikoina. Tämä "uhri" olikin kuulema tehny itsarin. Eli turhaan alettiin syyllistämään epäiltyjä! Näin kuulin melko varmasta tietolähteestä.

      • Natisevatko

        liitokset kuitenkin?


      • Natisevatko

        Kävin valaistumista etsimässä Murha. Infossa.
        Ei itsemurhan tehnyt henkilö voi itseään naapurikuntaan siirtää.
        Ja uhrin vika oli että hän pyysi takaisin lainaamaansa 200 euroa. Siitä hän sai mitä ankarimman rangaistuksen.
        Eli Inri2, olet kuunnellut saturadiota joka soi sinun päässäsi, arvelen. Se on epäluotettava lähde, epävarma taho.


      • kallorumpu

        Kauheaa on miten meidän silmiemme alla yritetään vapauttaa tappajat vastuusta.


      • Kyösti.Pöysti

        Ymmärys riittää kuljettajan vapautumiseen, mutta 3 muuta pitäisi tuomita murhasta.
        Piripäät ei kuulu Suomen luontoon.


      • Just_joo_

        Nimimerkillä "inri". Taidat puhua ihan omiasia ja täyttä lööperiä. En oikein jaksa uskoa sinun satuiluihisi ja ihmemaalaisuusi.

        Nimittäin eihän kukaan järkevä nyt lähde kätkemään jotakin vainaata omille kesämökeille. Vaan soittaisi kyseisessä tilanteessa vähintäänkin hätäkeskukseen.


      • sfghjjd
        kallorumpu kirjoitti:

        Kauheaa on miten meidän silmiemme alla yritetään vapauttaa tappajat vastuusta.

        Nimimerkille "kalliorumpu": Virkavalta voi tietyin ehdoin vapauttaa asiaan osallisia, jos he eivät ole olleet itse väkivallantekoon osallisia, tai jos heidät on ns. pakotettu tapahtumien kulkuun, mutta eivät ole itse tehneet väkivaltaa uhria kohtaan. Mutta se ei välttämättä vapauta heitä kyseeessä olevaan oikeuporosessiin liittyen. Eli heitä (vapautettujakin) voidaan asettaa oikeuden eteen vastaamaan tapausta koskeviin syytteisiin.

        Eli siis tapauksessa olevia voidaan joko syyttää, tai tuomita esim. avunannosta rikokseen.

        Kävikö mielessä yhtään nämä seikat?


      • kallorumpu
        sfghjjd kirjoitti:

        Nimimerkille "kalliorumpu": Virkavalta voi tietyin ehdoin vapauttaa asiaan osallisia, jos he eivät ole olleet itse väkivallantekoon osallisia, tai jos heidät on ns. pakotettu tapahtumien kulkuun, mutta eivät ole itse tehneet väkivaltaa uhria kohtaan. Mutta se ei välttämättä vapauta heitä kyseeessä olevaan oikeuporosessiin liittyen. Eli heitä (vapautettujakin) voidaan asettaa oikeuden eteen vastaamaan tapausta koskeviin syytteisiin.

        Eli siis tapauksessa olevia voidaan joko syyttää, tai tuomita esim. avunannosta rikokseen.

        Kävikö mielessä yhtään nämä seikat?

        Tottakai ne seikat pysyvät mielessä koko ajan.


      • Hammurabi
        kallorumpu kirjoitti:

        Kauheaa on miten meidän silmiemme alla yritetään vapauttaa tappajat vastuusta.

        Kyllä ne vapaalle päästetyt on yhtä osallisia "murhaan tappoon"ei oikein oikeustaju käsitä miksi päästettiin vapaaksi,siellä on väännetty itkua kuulusteluissa,nyt ollaan niin kovaa kuin olla voidaan,pelkkiä pelkureita ja luonteeltaan vinoutuneita sadisteja psykopaatteja koko porukka,toivotaan kovasti että jonkinlainen oikeus toteutuu vapaututtujenkin kohdalla,nämä piripäät on suurin osa pahinta pohjasakkaa koko porukka.


    • Siilinisti

      Tiedän ainakin sen että uhrille kelpasi kaikki mitä sille tarjos ja oli puhelimessa aiemmin uhkaillu tappaa nämä velalliset tappajat

    • Siilinisti2

      Velallisiahan ovat juurikin nämä vielä vangittuina olevat....

    • KitkuJuntunen

      Toivottavasti nyt rauhottuu ja kaikki saadaan kiinni !

      Ennen oli paljon mukavampaa !

    • jänis_paistia_makoisaa

      Miettikääpäs miten nopeasti jänis loikkii. Miettikääpäs jos sille antas piikkarit jalkaan. Taitas sprintteritkin jäädä kakkoseksi.

      • Tai_mene_hoitoon

        Lähettämääsi viestiin ei voi mitenkään vastata, kuin näin, jos yhtään ymmärrät englantia.
        There´s is no point in your texts and outbreaks.

        Kirjoita vähän älyllisempiä, ymmärrettävämpiä, asiaan liittyviä ja johdonmukaisempia viestejä.

        Jos et siihen kykene, häivy ja etsi itsellesi tuollaisia pölhöviestien lähettämisen sijaan jotakin huomattavasti järkevämpää tekemistä.


      • korkeat_kädet
        Tai_mene_hoitoon kirjoitti:

        Lähettämääsi viestiin ei voi mitenkään vastata, kuin näin, jos yhtään ymmärrät englantia.
        There´s is no point in your texts and outbreaks.

        Kirjoita vähän älyllisempiä, ymmärrettävämpiä, asiaan liittyviä ja johdonmukaisempia viestejä.

        Jos et siihen kykene, häivy ja etsi itsellesi tuollaisia pölhöviestien lähettämisen sijaan jotakin huomattavasti järkevämpää tekemistä.

        Mutta ajatteleppa jos kirahvilla olisi kädet. Miten helppoa se olisikaan poimia hedelmiä puunlatvasta.


      • Kyösti.Pöysti

        Mietityttää tämä mökin omistaja? Riistakamerat ottaa kuvia, nämä kuvat siirtyy sähköpostiin/puhelimeen tulee ilmoitus liikkeistä pihamaalla. (korjatkaa jos olen väärässä)
        Kysymys kuuluu, miksi sukulaismies ei käy pariin viikkoon katsomassa miksi pihalla on käyty.


      • Abikail

        Onko tietoa, miten näillä vapautuneilla menee.
        Vieläkö poijaat on elävienkirjoissa?


      • Viaras

        Eipä ole kuulunut. Liekö jo isommat pojat käyneet perintävierailulla?


      • onsekummallista
        Abikail kirjoitti:

        Onko tietoa, miten näillä vapautuneilla menee.
        Vieläkö poijaat on elävienkirjoissa?

        entinen meininki jatkunna mitä oon kahtonu ja kuullu. paskaa, täyttä paskaa.


      • onsekummallista

        Vai eikö muka oo jatkunut? kahtokaa ympärillenne. kylällä joka päivä oon ja vituttaa kahtoo tuota touhua. Paljon on kavereita männy tuohon jamaan. Toivottavasti poliisit puuttuu tuohon touhuun. kaiken varastavat ja särkevät. Ei mäne kauaa kun joku on taas hengiltä. uskokaa pois.


      • Solmani

        Täällä siilissä, kaikki paitsi kusi on paskaa.
        Ikävä on 90-lukua ja huvikumpu aikoja..


    • kovasti_epäilyttää

      Juttu alkaa selvitä Savon Sanomien jutun mukaan, päätekijä on ihan siilinjärveläinen, liekö tässä perheessä / suvussa aiemmin ollut vastaavaa käytöstä?

    • Anonyymi

      Selviskö tää juttu.

      • Anonyymi

        Kyllähän tämäkin juttu selvisi ja 4 kaveria sai (liian pienet) tuomiot.

        Muistaakseni keskeisenä todistusaineistona ja todisteena oli riistakameran kuvat, johon olivat tallentuneet kun naapurikunnan metsikköön olivat kanniskelleet piiloon. Juttu liittyi mm.myös huumevelkoihin. Murhainfon ketju tapauksesta tässä :

        https://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?t=24278


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe