Halikon Lidlin tyly mies

Outsua

Valitettavasti Halikon Lidliin on valikoitunut täysin väärä tyyppi töihin. Siellä on hoikka , partainen ja iältään suunnilleen 30 - vuotias mies. Hän työskentelee harvoin kassalla. Jos hän työskentelee kassalla on varottava menemästä pienten rahojen kanssa kassalle. Hän saattaa kieltäytyä palvelemasta asiakasta.Miehellä on hieman ylimielinen olemus. Lisäksi hän vaikuttaa melko hymyttömältä. Laittaa usein tavaraa hyllyyn ja tuntuu hyvin ylimieliseltä.
Olin kerran ostoksilla, eikä minulla ollut kuin pientä rahaa. Hän kehtasi uhkailla minua, että ei olisi huolinut rahojani , jos olisi ollut pidempi jono. Täytyy vain kysyä mokomalta moukalta, että minkälaista asiakaspalvelua tuollainen on?

17

3887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lidl.mies.on.syytön

      Köyhät pois penneineen Lidlistä. Anna kunniallisesti maahanmuuttajien ja alkuperäishalikkolaisten asioida kaupassa rauhassa. Mene pois hidastamasta muiden asiointia.

      Partakaveri on kohtelias ja asiakaspalvelualtis. Kannattaisiko katsoa peiliin, resupetteri?

      • Outsua

        En ole epäsiisti. Kun sinä joudut työttömäksi , tuo tyly partakaveri, niin tiedätte. Kun teillä ei ole kuin hiluja taskussa, ja ne ovat ainoat rahat, jolla elät tai elätät perheesi, niin tiedät. Yleensä lurjukset vannovat syyttömyyttään. Taidat olla itse tuo kyseinen henkilö, kun niin kovin puolustat parta-ukkoa. Mistä tiedät, kuka on alkuperäinen halikkolainen?Vai pitää kauppa rauhoittaa maahanmuuttajille. Halikossa on pari muuta kauppaa, jotka ottavat mielellään kolikkoja vastaan.


      • Lidl.mies.on.syytön
        Outsua kirjoitti:

        En ole epäsiisti. Kun sinä joudut työttömäksi , tuo tyly partakaveri, niin tiedätte. Kun teillä ei ole kuin hiluja taskussa, ja ne ovat ainoat rahat, jolla elät tai elätät perheesi, niin tiedät. Yleensä lurjukset vannovat syyttömyyttään. Taidat olla itse tuo kyseinen henkilö, kun niin kovin puolustat parta-ukkoa. Mistä tiedät, kuka on alkuperäinen halikkolainen?Vai pitää kauppa rauhoittaa maahanmuuttajille. Halikossa on pari muuta kauppaa, jotka ottavat mielellään kolikkoja vastaan.

        Eli kun olet työtön niin sinulla on lupa on tulla haukkumaan työssäkäyviä verkkoon? Hyvin tekopyhää. Keskity sinä työnhakuun ja lopeta meidän työssäkäyvien haukkuminen. Minä olen Lidlin tyytyväinen asiakas.

        Lisäksi me alkuperäishalikkolaiset kyllä tiedämme keitä olemme. Sinä olet selvästikin ulkopaikkakuntalainen. Luultavasti salolainen. Mene sinä niihin muihin kauppoihin penneinesi.


      • Anonyymi
        Lidl.mies.on.syytön kirjoitti:

        Eli kun olet työtön niin sinulla on lupa on tulla haukkumaan työssäkäyviä verkkoon? Hyvin tekopyhää. Keskity sinä työnhakuun ja lopeta meidän työssäkäyvien haukkuminen. Minä olen Lidlin tyytyväinen asiakas.

        Lisäksi me alkuperäishalikkolaiset kyllä tiedämme keitä olemme. Sinä olet selvästikin ulkopaikkakuntalainen. Luultavasti salolainen. Mene sinä niihin muihin kauppoihin penneinesi.

        No eipä sulla sitten taida palkka olla kohdillaan kun joudut lidlissä asioimaan,tyypillinen persaukinen halikonpummi.


    • ReijoKurkijoelta

      Kuka helvetti nyt ylipäätään enää vuonna 2017 maksaa käteisellä? Nykyään kaikilla naisilla on posliinipillu, valkaistu peräreikä ja visakortti taskussa.

    • neuwo

      näytä tissit

    • Soper

      Paskahousut ovat puolensa valinneet. LIdl menetti ainankin yhden asiakkaan. Onko siihen varaa?

      • Anonyymi

        Hän kysyy Lidliltä onko varaa siihen, hän, joka kaljansa maksaa kolikoilla, jotka saanut rikkomalla lastensa säästöpossun.


    • Norvia

      Huonosta palvelusta kannattaa valittaa pääkonttoriin. Kyseinen henkilö saa huomautuksen tai pahimmassa tapauksessa potkut.

      • Saksaa.rairai

        Saksaanko suosittelet soittamaan? Wtf?


      • Tietoiskusulle

        Suomen Lidl pääkonttori sijaitsee Vantaan Kaivokselassa, ihan suomeksi voi soittaa.


    • Anonyymi

      Halusin maksaa luonnossa , mutta ei muka käy! Rismassa onnistuu!

    • Anonyymi

      Hän on siellä vain tarkkailijana, Hänen nimensä on Jimi Muunnos.

    • Anonyymi

      Kyseinen henkilö ei ole enää Lidlissä töissä.

    • Anonyymi

      Nykyisin Halikon Lidlissä on mukava henkilökunta.

    • Anonyymi

      Sivistyneitä kansalaisia tälläkin foorumilla!

      • Anonyymi

        Salossa huono palvelu on harvinaista. Kun otetaan huomioon kuinka suuri osa ihmisistä on luonnostaan kusipäitä ovat kassat varsin mukavia. Se vaan että kun minä maksan yleensä 100 tai 200€ setelillä nämä nätit pimut eivät osaa kovin hyvin laskea. Miksikä setelit, pimeät tulot nääs.😁😁😁


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2122
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe