Kaksi mahdollista työpaikkaa. Voisin tehdä molempia töitä helposti yhtä aikaa.
Kaupunki on kuitenkin päättänyt ohjata meille likaista vettä. Juomakelvotonta. Ja hiukset ei lähde puhtaaksi pesemällä kyseisellä vedellä. Nyt joudun joko keksimään työnantajille verukkeen miksi en voi heti tulla työhaastatteluun tai sitten menen liiskalettinä, jolloin työnantaja katsoo etten huolehdi henk.koht. hygieniasta hyvin ja en saa työtä. Kyseessä asiakaspalvelutyö. Onpa ikävää.
Löysin tänään
3xtyöpaikka
4
177
Vastaukset
Käy uimahallissa tai salilla suihkussa.
- Loistavaidea
Salini sijaitsee fysioterapeutilla, pitää kysästä saanko käyttää suihkua :D
- käytähyväihminen
Kuivashampoota
- Theeartone
Heh hyvä neuvo. Oon oikeesti nii väsyny etten jaksa suihkuun. Mut pane sitä kihlattuavokkiäitipuolta,
Mä oon sinkku ja mullon lupa tehä mitä haluun :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5161568- 641166
- 61862
- 61845
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18837Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101766- 76751
- 30707
- 63695
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49691