Eli siis oon kaverilla kylässä ja sain kiskottua sen rullaverhon sillei, et sitä ei pysty enää nykäsee ylös. Eli ei suostunu toimii. En haluis kohdata kaverii tän tiimoilta, sillä älytön stressaaja ja huolestuja. Mitäs pitäs tehdä, että verhoa saa taas kelattua?
Rullaverho pilalla?
Rikkimeni
2
125
Vastaukset
- Rikkimeni
Ei ole sellasta kelausnauha-hommelii, joten piti käsin tapella sen kanssa :/.
- neulova
Irrotat verhon pidikkeistä. Kelaat sen käsin takaisin rullalle. Laitat takaisin pidikkeisiin. Testaat. Hyvällä tuurilla se toimii taas.
Ja katso, googlella löytyy täältä melkein samasta paikasta perusteellisempikin ohje, josta voi olla iloa: https://keskustelu.suomi24.fi/t/11216295/rullaverho-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703540Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483463Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 322016
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401665Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390