Hain ämpärillisen maata haverin tunkiolta siinä sitä sitten oli 6 grammaa kultaa.
Haverin kultakaivos.
12
931
Vastaukset
- haisaappaat
Hain kanssa sain enemmän
- Hölömö123
Mulla ei ollut haita tähän lähtöön, mutta kävin lahnan kanssa ja sain vielä enemmän.
- Mainarit
Minäkin hain ja 10kg ämpärissä oli 12 kg kultaa.
- Määkiä
Määkin haen
- ämpäriäveriäs
Minulla on kullattu ämpäri.
- prokpestor
Se missä oli haverin jokkisrata on 3g tonnissa kultaa,mutta on kanadalaisessa omistuksessa valtaus. Oli tekemässä koeporauksia 2000 vuoden alussa,se saari joka jokkiradalle näkyy on tosi rikas maaperältään
- M.Yrkky
Mulla oli ramma kultaa ja 47 rammaa syaniittia.
- Rakkaimmalleni
Mä hain kanssa vaikka 6 miljoonaa kiloa kultaa,...
Tosin en tiedä lain mitä tehdä, mutta noin vain löysin,,,
Ensimmäiseksi hakisin tytön päivälliselle. .sitten illalliselle... ja jos vain uskaltaisin, niin yölliselle...kirkkaimmalleni kaikkeni kuitenkin veisin.. sydämeni iäti antaisin..
Niin...sanoinko 6 miljoonaa kiloa,,,hmm- kaivetaan.esiin
Paras esiintymä on Osaran alueella.
- Anonyymi
kaivetaan.esiin kirjoitti:
Paras esiintymä on Osaran alueella.
Siinä ex leirintäalue alueella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ex leirintäalue alueella
Lämpimikseeen joku Virtanen joskus puhui tottakin ja valehteli että siitä hiekkarannasta järvelle on alla kultaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lämpimikseeen joku Virtanen joskus puhui tottakin ja valehteli että siitä hiekkarannasta järvelle on alla kultaa
Kai noilla hiekkamontuilla voi löytyä kultaa eihän niitä kukaan tutki . Timantteja on monen värisiä ne pitää erottaa kivestä ja hioa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2622644Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151611Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141499Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3751341Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun161311Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t251167Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist184999Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19886- 75843
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.63841