HALUAN VAIMOANI KAVEREIDEN KANSSA KIMPASSA

KaverillekinPillua

Onko muita miehiä jotka suostuu vaimon ja kaverin täysin vapaaseen seksi suhteeseen.
Vaimo tykkää että kaverin kanssa sheivataan hänen karvoitustaan ennen naintia ja nuollaan pillu.
Ollaan kaverin kanssa naitu vaimoani yli 10v melkein viikoittain joskus useammin joskus ollaan kimpassa koko viikonlopun.
Asumme noin puolen kilometrin päässä toisistamme on helppo järkätä kimppa ja vierailut.
Vaimo voi vierailla kaverin tykönä ja toisinpäin.
Vaimon suosikki niin kuin meidänkin on kun asetun kyljelleni vaimon kanssa 69 asentoon nuollen vaimon klitorista ja kaveri tulee takaa päin vaimon pilluun ja kaverin lauettua vamooni vaihdetaan paikkoja.
Kolmistaan naidaan täysin vapaasti ja niin paljon kuin halutaan.
Muiden kanssa epäsäännöllisesti

40

5442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi nuorena pari kertaa avovaimo, minä ja kaverini harrastettiin seksiä kotibileissä kimppasaunan jälkeen. Silloinkin kyse oli lähinnä siitä, että avovaimoni otti suihin ja runkkasi kaveriani ja minua ennen kuin panin avovaimoani takaapäin.

      Muutama vuosi tuon jälkeen sain tietää, että avovaimoni oli käynyt panemassa tuon miehen kanssa ja erään toisenkin miehen kanssa.

      • Miltä tuntui kun sait tietää vaimosi syrjähypyistä?
        Nehän tuli ilmeisesti yllätyksenä.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Miltä tuntui kun sait tietää vaimosi syrjähypyistä?
        Nehän tuli ilmeisesti yllätyksenä.

        Ei ollut yllätys kun itse puhuin vaimoni mukaan panemaan kimpassa.
        Nyt vaimo on täysin mukana aivan kuin olisi ikänsä pannut kahden miehen kanssa.
        Olen ylpeä vaimostani.


      • Anonyymi

        Vai ylpeä...


    • VaimoaKimpassa

      Minä rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni.
      Seksi on meillä hyvää ja riittävästi.
      Silti haluan vaimolle kahta miestä naimaan ollen itse toisena tai kolmantena.
      Halusin että hyvät ystävämme saisivat vaimolta pillua.
      Kun olin kerännyt rohkeutta ja kaverini oli yökylässä meillä.
      Aloimme rakastelemaan vaimon kanssa niin kysyin vaimolta haluaisiko hän olla kahden miehen kanssa.
      Vaimo kysyi olenko tosissani ja sanottuani olevani täysin tosissani vaimo sanoi suostuvansa.
      Vaimo kysyi mistä toinen mies johon vastasin kaverini vierashuoneesta käynkö kysymässä.
      Saatuani myöntävän vastauksen vaimo jäi alasti odottamaan kun hain kaverini sänkyymme.
      Kaveri pääsi samantien liukkaille ja vaimostani tuli kimpan nainen jota naitiin kaksi yötä ja kolme päivää melko tiiviisti jokaisen ollessa kiihoittunut.
      Jatkamme yhä samaa kimppanaintia jo 12 vuotta vaimoa yhessä vaimoa naineena rakkaus luottamus ja kunnioitus vain on lisääntynyt kuten miehet vaimoa naimassa.

    • dickthick

      Kyllä meitä on; itse olen yksi heistä.

      Aloitimme kimppaseksin oltuamme n. 1,5 vuotta naimisissa. Aloitteen teki (silloin yllätyksekseni) vaimoni, joka samassa yhteydessä kertoi myös naineensa jo useaan otteeseen työkaverinsa kanssa. Jotakin sellaista olin jo ounastellutkin, ja vahvistettu tieto kiihotti minua suunnattomasti.

      Kysyin, haluaisiko hän nussia nimenomaan jo tutun partnerinsa vai jonkun muun kanssa. Hän vastasi, että alkuvauhdit voisi ottaa tutun naimakaverin kanssa, mutta että eroottisten näkökulmien laajentamiseen olisi myös suuri innostus.

      Vaimo antoi rakastajansa puhelinnumeron, ja soitin hänelle. Ensi alkuun hän oli aika hämmentynyt - ei kai oikein osannut käsittää, mistä moinen avoimuus. Kerroin hänelle, että eroottinen elämämme on täysin vapaa mustankipeydestä ja että nautimme molemmat nähdessämme puolisomme naivan toisen/toisten partnerien kanssa. Siinä vaiheessa hän vapautui, ja sovimme tapaamisesta.

      Niitä tulikin sitten melko usein; useimmmiten kolmistaan, mutta joskus myös niin, että vaimoni nussi rakastajansa kanssa kahdestaan. Jälkimmäinen erotiikan muoto kiihotti (ja kiihottaa edelleenkin) tosi lujasti. Olenkohan jollain tapaa myös masokisti? Jos olen, nautin siitä - ja nykyisin useammankin rakastajan "aisankannattajana..."

      Nauttikaa tekin! Olemme hengessä mukana.

      Terveisin
      Dick Thick

    • Kyllä meilläkin on samanlainen meno. Jostain syystä nautin nähdessäni kuinka vaimo nauttii vieraiden miesten käsittelystä.

      • Työnnän oman nakkini anukseen ja tunnen kuinka miehet nai pilluun.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Työnnän oman nakkini anukseen ja tunnen kuinka miehet nai pilluun.

        missäpäin toteutatte itseänne?


      • suitsahemmo kirjoitti:

        missäpäin toteutatte itseänne?

        Kotona tuttujen kesken. Laivalla metsästäen kiinnostavia tapauksia.


      • Taitaa olla yleinen jahtimesta nuo risteilyt..Joskus kauan sitten tallinanlaivalla vanhempi pariskunta koiti houkutella leikkimään,mutta jostainsyystä jätin väliin ja myöhemmin kyllä kadutti..oli kuitenkin aika näpsäkän oloinen rouva.


      • suitsahemmo kirjoitti:

        Taitaa olla yleinen jahtimesta nuo risteilyt..Joskus kauan sitten tallinanlaivalla vanhempi pariskunta koiti houkutella leikkimään,mutta jostainsyystä jätin väliin ja myöhemmin kyllä kadutti..oli kuitenkin aika näpsäkän oloinen rouva.

        Sielä on hyvä tavata satunnaisesti tuntemattomia ihmisiä. Ei tule kotikylän kadulla vastaan.


      • M37Vuotta

        Pääsiskö sitä sun vaimoa naimaan olen3 8 v mies.


      • Koska-vaan
        M37Vuotta kirjoitti:

        Pääsiskö sitä sun vaimoa naimaan olen3 8 v mies.

        Eihän sillä ole kuin mielikuvitusvaimo. Sitä voit naida ihan koska ja missä vain oletkin.


      • jormalaiset kirjoitti:

        Sielä on hyvä tavata satunnaisesti tuntemattomia ihmisiä. Ei tule kotikylän kadulla vastaan.

        Me olemme lähteneet monta kertaa sinne risteilylle kotikylän miesten kanssa. Tutut tietää meidän kimppasek


      • Aviomies
        M37Vuotta kirjoitti:

        Pääsiskö sitä sun vaimoa naimaan olen3 8 v mies.

        Ottakaa yhteyttä jos haluatte kimppaan mukaan


      • M37Vuotta kirjoitti:

        Pääsiskö sitä sun vaimoa naimaan olen3 8 v mies.

        Pistä sähköpostia tulemaan ja omia halujasi vähän kertoen niin otetaan yhteyttä.
        Tämän sivuston osoite


      • M37Vuotta kirjoitti:

        Pääsiskö sitä sun vaimoa naimaan olen3 8 v mies.

        Kenen vaimosta on kyse?


      • Anonyymi

        Vaimoni kiihoittuu, jos tietää että miehet katselevat

        ja kuvasivat hänen avoimia " paikkojaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoni kiihoittuu, jos tietää että miehet katselevat

        ja kuvasivat hänen avoimia " paikkojaan.

        Olen Sari ikää on 55v haluan että miehet

        kuvaavat "auki olevia paikkojani" kiihoitun

        kovasti jos miehet katsovat pyllyäni-


    • Teinvaimostanilutkan

      Suostuttelin vaimon viettelemään kaverini pari vuotta sitten ajatellen että siitä tulee vain kertaluonteinen juttu mutta vaimossa heräsikin pieni sisäinen lutka ja homma ei tule kuihtumaan kasaan todennäköisesti enää koskaan :)
      Vaimolla on ollut nyt toistakymmentä seksikumppania, toisten kanssa kimppaillaan ja joidenkin kanssa vaimolla on seksisuhde.
      Mikään ei ole parempaa kuin vaimo joka tulee vakikaverilta pillu spermassa :)

    • KimppaPariN35M37

      Meillä naidaan yhdessä ainoastaan tai kotona ja toinen saa katsoa.

      • Meillä kosketus on tärkeä. Vaimo pitää minua kädestä. Minä pidän vaimoa rinnasta tai työnnän käteni heidän väliin.


      • Meillä naidaan yleensä vaimoa takaapäin. Toinen nuolee klitorista ja hieroo ja imee tissejä. Vaimo saa toista miestä pilluun ja toista imee uuteen erektioon joka käy helposti.


    • N35VM37V

      Meitä oli 5 miestä olemme kaikki olleet vaimon kanssa 1N 2M jutuissa.
      Nyt oltiin meillä ja haluttiin naida valmoa niin vaimo makkarìin ja vuorotellen käytiin naimassa.
      Oli melko jännittynyt olo kun tiesi että oven takana vaimo nussitaan kunnolla.
      Yöllä naitiin lattialla patjojen päällä kahdessa ryhmössä 2vierasta miestä ja minä kerrallaan toiset katseli vieressä.

    • Kirjoitat kavereiden? Onko tärkeää että ne miehet ovat ennestään tuttuja kavereita?
      Meillä on omat tutut seksiä varten.

      • M38Vuotta

        Me ollaan oltu melkein kavereiden kanssa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Vaimo vain pystyy nauttimaan tutun kanssa helpommin. Tuleehan vieraskin tutuksi kun on nainut parikymmentä kertaa. Meillä on niin paljon halukkaita ystäviä siksi kaverit nai eniten "vieraista" vaimoani.


    • VaimoaKimpassa

      Vaimoni nauttii kun naimme häntä kaverien kanssa.

    • Minua mies panee kaveriensa kanssa vähintään kaksi kertaa kuussa, yleensä koko viikonlopun. Joskus viikollakin. Tykkään jo itsekin kun nain muiden kanssa myös. En näe myöskään sitä vääräksi koska ehdotus tulee mieheltäni ja hänkin nauttii kimppaseksistä.

    • Ei kimppa minustakaan tunnu mitenkään epämiellyttävältä. Nytkin on ihan märkänä pillu.

    • Markku31

      Olen järjestänyt vaimolle miehiä panemaan yksin ja kimpassa..

      • Apuvoimia

        Hieno juttu. Kun sinusta itsestäsi ei ole naisesi tyydyttämiseen, täytyy kutsua ratsuväki apuun.


    • Jkk

      Tykkääkö vaimot vanhemmista miehistäkin joillakin nuorilla naisilla on fetissi kohdistuen iäkkäimpiin miehiin

    • Olemme N28v M31v.
      Minä rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni.
      Seksi on meillä hyvää ja riittävästi.
      Silti haluan vaimolle kahta miestä naimaan ollen itse toisena tai kolmantena.
      Haluamme molemmat latkaa 1n ja 2-3m juttuja.

      • Sellaistako-häiriköintiä

        Eikös se ollut N28 ja M32?

        Tuliko vanhojen juttujen muistierhe?


    • seksihaitampere

      Meillä aloitettiin vaimon 40 juhlien jatkoilla ja hyvin on mennyt liki 15 vuotta. Kimpassa olen nainut aina silloin tällöin kun vaimo on jonkun kotiin tuonut mutta enimmäkseen hän iskee kapakoista tai tanssipaikoilta ja nuoria miehiä, samanikäiset ei oikein kelpaa ! Tykkää myös olla useampien kanssa ja osaa kyllä houkutella ja näyttää vieläkin ihann hyvältä . keskimäärin pari miestä kuukaudessa ja sitten noita entisiä panoja jotka soittelevat uusinnan merkeissä, parhaana viikkona häntä nai kymmenkunta miestä ja välillä voi mennä monta viikkoa ilmankin ! Välillä hirvittää tuo määrä joka lienee jossain 400 miehen kieppeillä ja aika harva käyttää kortsua , mutta taudeilta on onneksi vältytty joitain pikku juttuja lukuunottammatta . Nytkin on viettämässä yötä kolmen kaveruksen luona mökillä ,tulee huomenna iltapäivästä kunhan selviää auton rattiin . Hiukaan itsellä sellainen kiihoittunut olo joten uni karkaa , eipä täällä muuten tähän aikaan viitsisi kirjoitellla . Noissa hommissa kannattaa naisen heti kieltää kuvaaminen sillä sellaisesta oli harmia pari vuotta sitten kun oli joku porukasta Levillä videoinut vaimon panemisen monen miehen voimalla ja video kiersi vaimon yhden ex panon kännykkään, onneksi kaveri vinkkasi vaimoa asiasta ja saatiin homma poikki kovien ukaasien kautta ! Suosittelen ehdottomasti , antaa potkua ja vaimolla säilyy kiima päällä kait vanhaksi asti , myös itsellä tuntuu aina yhtä kiihottavalta nuo vaimon tekemiset , toki ei sovi mustankipeille !

      • seksihaitampere

        No sinäpä taidat sitten olla impotentti haaveilija jonka muija lakkasi antamasta heti kun ensimmäinen muksu sai alkunsa , johtui varmaan siitä että munasi ei yltänyt paksun ihravatsasi vuoksi edes huulelle !
        Vaimo viestaili jo aamusta että naitu on eilisestä iltapäivästä pitkälle aamuyöhön ja olo on kuulemma ihanan raukea , uusintakierros lähdössä parasta aikaa jossa mukana naapurimökistä yksi kaveri lisää !


      • Anonyymi

        Tyttöystävä tuli paljastaneeksi suhteen alkuvaihella joskus 20 vuotta sitten kuinka häntä kiihottaisi naida vanhojen miesten kanssa. Luulin alkuun että hän vitsailee, mutta tosifantasia se oli. Annoin luvan naida vanhempien miesten kanssa ja niitä järjesteltiin muutaman kerran. Ikääntyessä kohde on vaihtunut ja nyt häntäkin kiihottaa nuoremmat kollit. Jännä kuinka fantasiat muuttuu iän mukana noinkin rajusti.


      • Anonyymi

        Montaako nuorta miestä vaimosi on saanut? Saatko katsella heidän naintiaan?


    • Anonyymi

      Älyttömän kiihoittavaa panna omaa vaimoa vuorotellen hyvän kaverin kanssa tåysin vapaasti sekä kimpassa että erikseenkn.
      Ollaan 45-vuotias aviopari ja kaveri on pannut säännöllisesti vaimoani jo
      23-vuotta .
      Meidän kesken on täysin vapaa suhde.

    Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe