Tissien läpsiminen/puristelu

Enduuuu

Onko miehiä jotka tykkäisivät läpsiä tai puristella naisen rintoja kovakouraiseati?

31

1773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puristella1

      Täällä ois. Miten sinuun saa yhteyttä?

      • zemppiä

        Oletko koskaan ajatellut, että jos (Huom. Jos) käyttäisit kaiken tuon löylykauhaenergian johonkin vähän vaativampaan, niin luultavasti saavuttaisit elämässä sen mitä tavoittelet? Nyt kaikki löylykauhaenergiat valuu löylyveden mukana viemäriin. Kaikkea hyvää sulle oli se löylykauha sitten missä vaan.


    • Hmm... Kyllä käy,niitähän voi myös sitoa...😉

      Ota yhteyttä...?

      • Postis-ei-toimi

        Sun outlook-posteljooni palautti lähetyksen.
        Antaa olla, jos ei heti toimi, ei kannata liimailla.


      • Anna-osoite

        Anna osoite.


      • No ei ole tullut postia keltään läpsimistä tai sitomista haluavalta...😏


      • Osoitteesi-tuntematon
        M52Hki kirjoitti:

        No ei ole tullut postia keltään läpsimistä tai sitomista haluavalta...😏

        No ei varmasti ole tullut. Ethän ole antanut mitään osoitetta, mihin postia voisi lähettää.

        Vai oletatko, että jos olet antanut osoitteen joskus vuonna xxxx, niin kaikki etsivät sitä sieltä jostakin? Ehei, kyllä sen täytyy löytyä samalta kohden kuin kirjoituksesikin.


      • Hiljasta on...😁


      • Ei-toimi

        Ei toiminut. Posti palautti.

        Eikä varmasti minulla kirjoitusvirhettä, koska kopioin työpöydän kautta tuon osoitteen.


      • Tosi outoa,sillä koitin lähettää toisesta omasta sähköpostistani tuohon,ja hyvin tuli perille...😯???
        Mites nyt sit,sulla ei rek. nikkiä???


      • No,en ihmettele enää...😐koitin muutamalle nikille vastata,niin 'räkäs' takasin->error... Siispä laitoin palautteena kysymyksen,et mikä ja missä mättää?!? Toivottavasti 'ylläpidon' joku guru vaivautuu vastaamaan...😕


      • No,ei sitten kukaan ollut läpsimistä,sitomista ja muuta käsittelyä vailla... ...vaikka nahkakahleissa...


      • Niin enhän tiedä mistä lähetit, ehkä pykiny maikkarilla😧,koita uudelleen,äsken kyllä toimi...


      • Tai jos koitat uudelleen eri osoitteesta...😬


      • No,etpä ole yhteyttä ottanut...


      • M52Hki kirjoitti:

        Tai jos koitat uudelleen eri osoitteesta...😬

        Nooo... ...ei vaan näy eikä kuulu...


      • Niin,jos tuon suuntainen toiminta kiinnostaa,ota yhteyttä,sexy näköjään maksullinen,kaipaisin aitoa kiinnostusta...


      • Ei ketään Stadilaismimmiä sitten kiinnostanutkaan...😟


      • Olet-vain-saastaa

        Ootkos tullu aatelleeksi, jos kun tulee muutama samaa mankumista ketjuun, sinuun suhtaudutaan kuin saastaan. Ihan sama kuin tanssiravintolassa ehdottelisit ja pyytelit tanssiin samaa henkilöä monen monta kertaa. Sekin alkaisi sua inhota.

        Mutta täällä sinusta tulee mieleen melkoinen irvikuva.


    • Ota yhteyttä.

      • Miten-kohdataan

        Siis mihin? Menenkö partsille huutamaan vai ruttopuistoon oottelemaan?


    • OorkkuOili

      Taitaa taas joku Petri 17v härnätä...
      Koko suomi24 feikkejä ja provoja täys...

    • Profiiliini on lisätty yhteys toedot joten yhteyden saa sitä kautta. Eniten kiinnostaisi kuulla mitä erillaisia tekniikoita löytyisi joten viestiä vain laittamaan!

      • Niitähän voi säveltää tilanteen mukaan...😉


      • Kutsuni---

        NO KUN ITSEPÄISESTI JATKAT YHTEYSTIETOJESI, POISTATIN KOKO PROFIILISI.
        KUN MUU EI AUTA, PITÄÄ TEJDÄ NOIN.


      • siisteyttä
        Kutsuni--- kirjoitti:

        NO KUN ITSEPÄISESTI JATKAT YHTEYSTIETOJESI, POISTATIN KOKO PROFIILISI.
        KUN MUU EI AUTA, PITÄÄ TEJDÄ NOIN.

        Oho. On lesbossa ytyä.


      • myötä.häpeää
        Kutsuni--- kirjoitti:

        NO KUN ITSEPÄISESTI JATKAT YHTEYSTIETOJESI, POISTATIN KOKO PROFIILISI.
        KUN MUU EI AUTA, PITÄÄ TEJDÄ NOIN.

        Ei kannattaisi julkisesti uhota ennenkuin poistopyyntö on mennyt lävitse.


      • Detroitdeleter

        Fu#king fruitkake!


      • Poistunut-on
        myötä.häpeää kirjoitti:

        Ei kannattaisi julkisesti uhota ennenkuin poistopyyntö on mennyt lävitse.

        Pahus. Sivua ei löytynyt.

        Tarkista kirjoittamasi osoite ja yritä uudelleen. Mikäli arvelet että kyseessä on meidän virheemme, hae apua opastussivuiltamme.


    • Anniina28

      Aina niitä on ollut! Jokaisela työpaikalla viimeistään kesä- tai joulujuhlissa läpsitään pepulle ja hipaistaan tai ohimennen kouraistaan tisseistä. Jatkoilla viimeistään mennään jo asiaan ja availlaan puseroita ja mekkoja ja jopa vähän kilpaillaan sillä ketkä ovat rohkeimpia. Siinä kyllä rintaliivit kärsivät kun rintoja pitää saada kokonaan esille ja kyllä niitä sitteen kiskotaan ja läpsitään - joskus varsin lujaa ja kaikenlaisilla esineillä... kotitalouden välineillä, pitkällä kenkälusikalla, vyöllä... Ja kyllä jälkiäkin jätetään - tahallaan!!! Niitö sitten joutuu piilotelemaan.

    • Kutsuni---

      No,täällä tissiä vaille peräkamaripoju,lääkkeet vähissä,äiti hoidossa... mitä nyt?

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1043
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      103
      977
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      737
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      580
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe