Alastonkuvat

alastomuus

Oletko kuvannut/kuvauttanut itseäsi alasti ja julkaissut kuviasi netissä? Mitä mieltä olet ko asiasta ja miten kuvien julkaisu on sinuun vaikuttanut?

15

5253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo oon../oon.. joo on niitä hieman stilisoituina mut ei oo iha mis tahansa.. ei oo vaikuttanu muhun mitenkään.. alastomuus on iha luonnollista. ;)

      • alastomuus

        Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

        Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)


      • alastomuus kirjoitti:

        Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

        Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)

        Sihtaris sillo ku mulla oli ilmo siellä.. ny ei oo enää ku en ny satu ettii. Muute mulla ei oo ollu tarvetta laittaa kuviini esille muitten katseltavaksi. ;)


    • Mun kuva löytyy omakuva.org sivulta. Nettiin laittanu videoo kimppapanosta gaysaunassa mis oon mukana, lisäks oon ollu seksitreffit.fi Lady Somsriin jakamissa kuvissa. Kokemukset kuvien jakamisesta positiivisia.

    • Mä pistin dick picin kerran yhelle roskamiehelle

    • Maaret12
      • Pidin kovasti


    • jkl71

      Olen kerran ollut kuvaajalle alastonmallina. Hän laittoi ne omille sivuilleen.
      Minusta se oli pirun hieno kokemus eikä niiden julkaisu vaikuttanut mitenkään. Jos joku minut tunnistaa niin ei haittaa, alastomuus on luonnollinen asia ja olen ollut rohkea osoittaakseni sen!
      Uudestaan lähtisin malliksi milloin vain

    • kaksinOltaisKaunis

      Olin just pyytänyt Tyttöystävääni ottamaan jonkinlaisen erootisen kuvan meistä , ajastimella vaikka . Koska Hän ei suostunut ( heti) , ajattelin alkaa yksin kotona . Kameran sijoittelu iski niin kovan , että tallennelaitteen ollessa automaatti-tallennus-asennossa , sain aivan hillittömän orkun . Ja samalla hetkellä Tyttöni saapui varoittamatta huoneeseen . Ei uskonut mitään selitystä , VAAN LÄHTI . Kamera on minulla .

    • Nottaettä

      Oon laittanut stondiskuvan ja pikkusen ehkä kaduttaa.

    • Merrit

      Kävin ekan kerran jollain harrastaja äijällä jonka bongasin netistä, siitä jäi hapan maku. Vuosi sitten tilasin kuvauksen ammatikuvaajalta ja se yllätti täysin. Kuvat oli todella upeita eikä eikä itse kuvaus jännittänyt. Kuvaaja otti alusta pitäen tilnteen hallintaan ja ohjasi koko kuvauksen ajan eri poseerauksiin. Tarkoitus olisi kuvauttaa uudet kuvat vielä syksyn aikana.

    • aLASTIxxx

      Olen kauan antanut kuvata itseäni salaa , koska naiseni eivät tätä ole halunneet . Itseänsä ehkä antaisivat kuvata , kun Kunnon Urho tulisi vietteleen kuvattavaksi . Sovitusta en ole mustis .

    • MärätPikkarit69

      Kyllä, kuumasuomi.fi sivustolla tullu esiteltyä kroppaa ja vähän muutakin jo jonkin aikaa.

    • Herr_Lederhose

      Olen kuvannut ja ollut kuvattuna. Jopa pieni videopätkä on tullut julkisilta kanavilta. Kasvoni olen tosin salannut ... tähän saakka.

    • ohuesti.harmittaa

      Silti myöhemmin,
      ohuesti harmittaa
      miks piti luvata
      että saa kuvata

      Sillä kun me erottiin
      sä laitoit minut nettiin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1595
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1302
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      877
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      805
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      701
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      674
    Aihe