Alastonkuvat

alastomuus

Oletko kuvannut/kuvauttanut itseäsi alasti ja julkaissut kuviasi netissä? Mitä mieltä olet ko asiasta ja miten kuvien julkaisu on sinuun vaikuttanut?

15

6076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo oon../oon.. joo on niitä hieman stilisoituina mut ei oo iha mis tahansa.. ei oo vaikuttanu muhun mitenkään.. alastomuus on iha luonnollista. ;)

      • alastomuus

        Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

        Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)


      • alastomuus kirjoitti:

        Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

        Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)

        Sihtaris sillo ku mulla oli ilmo siellä.. ny ei oo enää ku en ny satu ettii. Muute mulla ei oo ollu tarvetta laittaa kuviini esille muitten katseltavaksi. ;)


    • Mun kuva löytyy omakuva.org sivulta. Nettiin laittanu videoo kimppapanosta gaysaunassa mis oon mukana, lisäks oon ollu seksitreffit.fi Lady Somsriin jakamissa kuvissa. Kokemukset kuvien jakamisesta positiivisia.

    • Mä pistin dick picin kerran yhelle roskamiehelle

    • Maaret12
    • jkl71

      Olen kerran ollut kuvaajalle alastonmallina. Hän laittoi ne omille sivuilleen.
      Minusta se oli pirun hieno kokemus eikä niiden julkaisu vaikuttanut mitenkään. Jos joku minut tunnistaa niin ei haittaa, alastomuus on luonnollinen asia ja olen ollut rohkea osoittaakseni sen!
      Uudestaan lähtisin malliksi milloin vain

    • kaksinOltaisKaunis

      Olin just pyytänyt Tyttöystävääni ottamaan jonkinlaisen erootisen kuvan meistä , ajastimella vaikka . Koska Hän ei suostunut ( heti) , ajattelin alkaa yksin kotona . Kameran sijoittelu iski niin kovan , että tallennelaitteen ollessa automaatti-tallennus-asennossa , sain aivan hillittömän orkun . Ja samalla hetkellä Tyttöni saapui varoittamatta huoneeseen . Ei uskonut mitään selitystä , VAAN LÄHTI . Kamera on minulla .

    • Nottaettä

      Oon laittanut stondiskuvan ja pikkusen ehkä kaduttaa.

    • Merrit

      Kävin ekan kerran jollain harrastaja äijällä jonka bongasin netistä, siitä jäi hapan maku. Vuosi sitten tilasin kuvauksen ammatikuvaajalta ja se yllätti täysin. Kuvat oli todella upeita eikä eikä itse kuvaus jännittänyt. Kuvaaja otti alusta pitäen tilnteen hallintaan ja ohjasi koko kuvauksen ajan eri poseerauksiin. Tarkoitus olisi kuvauttaa uudet kuvat vielä syksyn aikana.

    • aLASTIxxx

      Olen kauan antanut kuvata itseäni salaa , koska naiseni eivät tätä ole halunneet . Itseänsä ehkä antaisivat kuvata , kun Kunnon Urho tulisi vietteleen kuvattavaksi . Sovitusta en ole mustis .

    • MärätPikkarit69

      Kyllä, kuumasuomi.fi sivustolla tullu esiteltyä kroppaa ja vähän muutakin jo jonkin aikaa.

    • Herr_Lederhose

      Olen kuvannut ja ollut kuvattuna. Jopa pieni videopätkä on tullut julkisilta kanavilta. Kasvoni olen tosin salannut ... tähän saakka.

    • ohuesti.harmittaa

      Silti myöhemmin,
      ohuesti harmittaa
      miks piti luvata
      että saa kuvata

      Sillä kun me erottiin
      sä laitoit minut nettiin...

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe