Alastonkuvat

alastomuus

Oletko kuvannut/kuvauttanut itseäsi alasti ja julkaissut kuviasi netissä? Mitä mieltä olet ko asiasta ja miten kuvien julkaisu on sinuun vaikuttanut?

15

5695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo oon../oon.. joo on niitä hieman stilisoituina mut ei oo iha mis tahansa.. ei oo vaikuttanu muhun mitenkään.. alastomuus on iha luonnollista. ;)

• alastomuus

Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)

• alastomuus kirjoitti:

Ok, missä sulla on? Mullakin kyllä on, mutta olen yrittänyt laittaa sellaisia kuvia mistä mua ei tunnista kuin ihan muutamat tutut, jos nekään.....

Luonnollista on, mutta vois nuo työkaverit ihmetellä jos tietäis ;)

Sihtaris sillo ku mulla oli ilmo siellä.. ny ei oo enää ku en ny satu ettii. Muute mulla ei oo ollu tarvetta laittaa kuviini esille muitten katseltavaksi. ;)

• Mun kuva löytyy omakuva.org sivulta. Nettiin laittanu videoo kimppapanosta gaysaunassa mis oon mukana, lisäks oon ollu seksitreffit.fi Lady Somsriin jakamissa kuvissa. Kokemukset kuvien jakamisesta positiivisia.

• Mä pistin dick picin kerran yhelle roskamiehelle

• Maaret12
    • jkl71

Olen kerran ollut kuvaajalle alastonmallina. Hän laittoi ne omille sivuilleen.
      Minusta se oli pirun hieno kokemus eikä niiden julkaisu vaikuttanut mitenkään. Jos joku minut tunnistaa niin ei haittaa, alastomuus on luonnollinen asia ja olen ollut rohkea osoittaakseni sen!
      Uudestaan lähtisin malliksi milloin vain

• kaksinOltaisKaunis

Olin just pyytänyt Tyttöystävääni ottamaan jonkinlaisen erootisen kuvan meistä , ajastimella vaikka . Koska Hän ei suostunut ( heti) , ajattelin alkaa yksin kotona . Kameran sijoittelu iski niin kovan , että tallennelaitteen ollessa automaatti-tallennus-asennossa , sain aivan hillittömän orkun . Ja samalla hetkellä Tyttöni saapui varoittamatta huoneeseen . Ei uskonut mitään selitystä , VAAN LÄHTI . Kamera on minulla .

• Nottaettä

Oon laittanut stondiskuvan ja pikkusen ehkä kaduttaa.

• Merrit

Kävin ekan kerran jollain harrastaja äijällä jonka bongasin netistä, siitä jäi hapan maku. Vuosi sitten tilasin kuvauksen ammatikuvaajalta ja se yllätti täysin. Kuvat oli todella upeita eikä eikä itse kuvaus jännittänyt. Kuvaaja otti alusta pitäen tilnteen hallintaan ja ohjasi koko kuvauksen ajan eri poseerauksiin. Tarkoitus olisi kuvauttaa uudet kuvat vielä syksyn aikana.

• aLASTIxxx

Olen kauan antanut kuvata itseäni salaa , koska naiseni eivät tätä ole halunneet . Itseänsä ehkä antaisivat kuvata , kun Kunnon Urho tulisi vietteleen kuvattavaksi . Sovitusta en ole mustis .

• MärätPikkarit69

Kyllä, kuumasuomi.fi sivustolla tullu esiteltyä kroppaa ja vähän muutakin jo jonkin aikaa.

• Herr_Lederhose

Olen kuvannut ja ollut kuvattuna. Jopa pieni videopätkä on tullut julkisilta kanavilta. Kasvoni olen tosin salannut ... tähän saakka.

• ohuesti.harmittaa

Silti myöhemmin,
      ohuesti harmittaa
      miks piti luvata
      että saa kuvata

Sillä kun me erottiin
      sä laitoit minut nettiin...

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe