Muodokkat ja rehevät naiset.... BBW

isoton

Mikä on kauniimpaa kuin rehevä nainen... kuin tässä linkissä..
https://oka58.tumblr.com/archive
Jotenkin sitä on jäänyt koukkuun pehmeisiin naisiin.
Olkaa ylpeitä naiset vartalostanne.

80

9453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen 49v mies ja pidän yli kaiken rehevistä ja muodokkaista naisista, olette maailman ihanimpia naisia

• Jarsse78

Oon kans vauhkonu noista muodokkaista naisista Täällä😘 Ois kyllä niin mahtavaa päästä tuollaisen kans ens netti yhteyksiin ja mahdollisesti tavata kahvien merkeissä ja jos vielä kiinnostaa ni lähtee leikkimään muodokkaan naisen kans😀kyllä Helsingissäkin vastaan kadulla tulee aivan mahtavia tapauksia tuntuu et sähköiskui tulis alapäähän ku teitä kattelee😍kirjoitella jos kiinnostaa😘😘

• olpe88

Sama täällä =). Runsas nainen, piikkikorot..uuh..mälli lentää taas !

• Jarsse78

Oli pakko käydä taas kattoo noita kuvia 😌voi kiesus ku nainen voi olla kaunis kun sillä on lihaa luiden päällä😍tuon tapaiset naiset vois kirjoitella tänne ja vaihdella ajatuksia😙

• olpe88

Mun oli kanss..ja mälli lensi taas...Septemper 2017 kolmanneks viimene valmiiks siinä ottaa kyrpää takaa sänkyä vasten se viimenen tatskaselkänen saanu mun spermat lähtee...kunnon rehevää maturee piikkareiss

• Kutsuni---

Tein ilmiannon sääntöjen vastaisesta aloituksesta.

• Tuttutie

Rajansa kuitenkin kaikella. Makuja tietysti paljon kuten kuuluukin. Hieman pyöreähkö sopusuhtainen nainen makuuni, hieman riippuvat rinnat siistitty karvoitus nam.

• AikuinenMuodokasNainen

Kuulun mainitsemaasi kategoriaan. 👍

• Jarsse78

Ei vaan naiset tunnu kirjottelevan mitään😢kirjotelkaa ny jotain kyllä teitä kuitenkin Täällä on😘

• Jarsse78

Tää viestiketju on kokoaika luetuimpien listalla mut mainokset ei vaa vastailen mitään😢

• isoton

Mulle on todella nuo muodokkaat naiset jo pakko mielle tai sitten paha fetissi... Saavat minut syttymään ja kiihottumaan. Kadulla kiinnitän huomiota vain aikuisiin reheviin naisiin....
      Tää taitaa olla jo paha tauti;)

• janneDaxer

Joo, kyllä todella upeita Naisia on noissa kuvissa, pitää varmaan lähtee. Amerikkaan kahteleen. Kyllähän Suomessakin on toki ihania pullukukoita,mutta useimmat tietysti ns varattuja. Kehittelin ajatusta , voisko olla esim joku risteily tai jotku bileet, missä me pulleiden naisien ihailijat ja ihanasti lihavat naiset kohtaisivat. Jatkakaa tarinaa, toivottavasti naisetkin

• Jarsse78

Ai pitäiskö no todellakin😂ja risteily isäntä puntarin ja mittanauhan kanssa ovella ja alle L- kokoiset jäävät rannalle ruikuttaa ylärajaa ei tietenkään ole😍lähtö vaikka Turusta Viking gracella Kaks risteilyä putkeen,eiköhän sillä risteilyllä Just viihtyisä👅👅👅🙊

• Jarsse78

Ainii oisko naisilla mitään mielipidettä tästä 😀

• Jarsse78

mihis tää on kadonnut luetuimpien listalta ny naiset pistäkääs viestii ja ilostuttakaa tukevista pitävien päivää😘😍

• Tuhtityttö

Lasketaankohan mua isoksi kauniiksi naiseksi, kun olen jo huomattavasti isompi kuin linkkien naiset (tai siis vähemmän rintavarustusta, enemmän masua). Kivahan se olisi jos perääni katseltaisiin kun kävelen Helsingin katuja...

• Jarsse78

Tottakai perääsi katsellaan 😀paljonko isompi oot ku linkkien naiset?kasvothan voi olla todella nätit vaikka ylipainoa olisikin😉jotenkin ajatus et pääsis alastomana tuollaisen alle ja hieromaan kaikkia muotoja ni tuntuu tosi kiihottavalta😘

• Tuhtityttö

Olen lyhyt ja pyöreä, painoa yli 140kg. Ihan nätit kasvot mulla omasta mielestäni on, etenkin jos jaksaa vähän laittautua. Leukaa toki on, et ei kaikista siroimmat kasvot kuitenkaan :/

• Fatspiration
        Tuhtityttö kirjoitti:

Olen lyhyt ja pyöreä, painoa yli 140kg. Ihan nätit kasvot mulla omasta mielestäni on, etenkin jos jaksaa vähän laittautua. Leukaa toki on, et ei kaikista siroimmat kasvot kuitenkaan :/

Mielelläni katselen kokoisiasi naisia :) Iso maha on mielestäni todella haluttava ja pyöreys kasvoissakin vain kaunistaa ja nuorentaa. Olisi mahtavaa tutustua kaltaiseesi ihanaan isoon naiseen :) Minkä ikäinen olet?

• Tuhtityttö

Olen 27 vuotias ja naimisissa, et en etsi seuraa kuitenkaan. On vaan kiva tietää et ehkä joku katselee muakin sillä silmällä kaupungilla, kun tuntuu että olen ihmisten silmissä joko näkymätön tai aiheutan jonkinlaista lievää järkytystä tms. :D

• Jarsse78

Onkos miehes kans isompi vai ihan ns.normikokoinen?ja tykkääkö hän leikitellä muodoilla,esim hieroo öljyllä joka paikasta😍jotenkin miellän isommat naiset seksuaalisesti halukkaimmiksi ja aktiivisemmiksi korjaa jos Oon väärääs😕😀ite Oon salia harrastava normikokoinen äijä pääkaupunkiseudulta😘

• Ihanaa katsella isoja tyttöjä.

• Tuhtityttö

Mieheni on oikeastaan jopa hoikka, ennemmin kuin normaalivartaloinen. Tai ehkä siinä rajalla. Tykkää kyllä muodoistani, mutta ei me juuri leikitä tai hierota tms. enää, suhteen alussa vähän enemmän...Itse olen kyllä usein hyvinkin seksuaalinen ihminen, mutta useimmiten harrastettaan lähinnä nopeaa arkiseksiä, kun molemmat on kotona (vuorotöiden takia ollaan paljon eriaikaan kotona)
        Et silleen kutkuttaa ajatus että ehkä joku ohikulkija pitäisi mua seksikkäänä, vaikkei mulla oo mitään tarvetta pettää miestäni, ei kuvittelu oo kiellettyä :)

• Jarsse78

Eli perus tilanne😂kauan yhdessä itsekin kumppanin kanssa olleena seksi on nimenomaan tuota ARKISEKSIÄ😬 ja sitä on aikast vähän😢eikä se tietenkään ole mitenkään niin jännää. Itse Oon Kyl miettinyt salasuhde kuvioita mut siihen tarvittaisiin samassa tilanteessa oleva ihminen eli varattu joka ei kuitenkaan halua erota omasta kumppanista niin ei tulisi mitään turhia selkkauksia😕siinä tapaisi niin harvoin et jännitystä riittäisi ja itse kun Oon kokeilun haluinen jopa pervo niin sellainen kaveri Ois mahtava😁😁😍

• Juurikin !

• nn1969

Ihania naisia ;)
      Pehmeät muodot on naisellista.

• Jarsse78

Mitäs tuhdille tytölle kuuluu?😁vieläkö elo on samanlaista et ei paljon jännitystä Oo seksielämässä?😢

• tuhtityttö

Ollut vähän tylsä syksy, ollaan miehen kanssa oltu jatkuvasti erivuoroissa, et ollaan nähty todella vähän... Syyslomalla sentään saatiin olla yhdessä pari päivää ja silloin ei voinut valittaa että ei olisi ollut seksiä :) Ilmeisesti vaan ehdittiin tehdä muutakin kuin pyöriä sängyssä, kun palasin töihin, ei mennyt työhousut kii :D Oonkin lihonut tässä syksyn aikana useamman kilon...

• Jarsse78

Jos syksy on ollut tylsä niin myös kylmä😕eli ainakin yksi hyvä syy pyöriä lakanoissa Siinähän tulee lämmin😁olikos pitkäkin syysloma jos useita kiloja kerkes tulee🙊no miehes pääsee nautiskelemaan runsaanmasta masusta ja muodoista yleensä 😁toivottavasti joskus itekkin pääsis nautiskelemaan runsaamman puoleisesta naisesta😁jos tahdot jakaa ajatuksia ni kirjottelet tänne vaan😜

• tuhtityttö

Loma kesti vain viisi päivää, tuskin sinä aikana kovin montaa kiloa lihoin, oli varmaan vaan viimeinen niitti työhousuilleni :D Syksyn aikana oon kuitenkin useamman kilon ehtinyt paisua ja olen jo 150 kiloinen tyttönen... Pitänee alkaa vähän katsoa mitä syö :)

• Jarsse78

Huh aikastmoinen oot 😁Ois Kyl kivaa olla tuollaisen alla ja tuntee kropan lämpö päällä siihen vielä hierontaöljyy ja liukuisit vaan mun pääl😜toinen mikä Ois mahtavaa ni nainen Ois nelinkontin ja sais hieroo öljyttyä pehmeetä kroppaa ja tutkii joka sopukkaa käsin ja kielellä ja lopuksi tulla takaa sisään😋siinä Kyl sekois varmaan😄

• Jarsse78

Mihis tuhtityttö katosi ?😄työtkö painaa päälle🤔mitä oot mieltä tuollaisesta öljyn kanssa leikkimisestä ?munsta liukas pullea vartalo on parasta,s itä Ois Kiva hieroskella ja kattoo ku toinen nauttii😘😍

• aviomies1966

Mahtavia naisia, kaikki tuossa linkissä kelpaisi minulle tyttöystäväksi....
      Muodokas vaimoni sopii tuohon porukkaan.... Kelpaisi varmaan monelle muulle miehelle ;)

• Jarsse78

Kelpaisi kyllä😍

• MuijaMeikäläinen

En tiennytkäät et jotku oikeesti tykkäis "vähän lihavammasta" naisesta. Muutenki tuntuu ettei kellekkää kelpaa ku ei oo tikunlaiha akka. Itse en edes oo mitenkään jäätävän isokokonen (166 cm 87 kiloa) mutta silti liian lihava monille miehille. Naamaa kaikki kehuu ja varmaan ottaiski naaman perusteella naisekseen.

• janneDaxi

No sinä oot kyllä ihana pullukka nainen, et todellakaan liian lihava, oispa sun kans tosi kiva vaikkapa tanssia jossain. Ja tärkein ja hienoin onsun hymysi kaunis. Kyllä tosiaan ottasin sinut ihanaksi naisekseni.

• Jarsse78

No Joo ite pidän Kyl naisesta jolla on lihaa luiden päällä😋iso pylly kunnon reidet ja pehmee vatsa joka saa hieman pullottaa 😍tisuilla ei niin välii Oon pylly miehii enemmän ja pyllyä saa olla paljon ni on mestaa mitä palvoa 😜tuolla yllä olevissa kuvissa on kyllä mahtavia naisia Just tuollaisia naisten pitäisi ollakin😁missäspäin muija Meikäläinen vaikuttaa ?pidätkö öljyn kanssa leikkimisestä eli olla nauttivana osapuolena kun toinen hieroo joka paikan kunnolla käsiä sekä kieltä apuna käyttäen

• Jarsse78

Tuhtityttö ja muija Meikäläinen kirjotelkaas ny😜

• Jarsse78

Mitähän se ylläpito on poistanut😭

• rehevätmielessä

Voi että tuollaista muodokasta ja pehmeää naista on kiva pidellä ja halata.... Käpertyä lusikkaan sängyssä tuntee ihanat muodot. Mun kädet on niin levottomat.
      Olkaa naiset ylpeitä muodoistaneen.

• FatLadybird

Olen itse XL-XXL, kokoinen , todella rintava nainen (kuppikoko M). Kasvoni ovat kauniit, tai ainakin niin miehet ovat sanoneet, ja minulla on pitkät vaaleat hiukset. Mieheni ei ole halunnut kanssani seksiä enää vuosiin, kommentilla: voisit vähän laihduttaa.
      Mutta onneksi löytyy niitäkin miehiä joille olen ihannenainen. Tämä kesä on ollut paras ikinä, olen saanut niin monelta mieheltä huomiota ja kehuja. Nykyinen rakastajani painaa varmaan alle puolet siitä mitä minä, mutta osaa varsin hyvin tyydyttää minut ja rakastaa muotojani.
      Pitkään luulin ettei tällaisesta "läskistä" voi kukaan pitää, mutta lähdettyäni rohkeasti liikenteeseen yksin huomasin olevani todella väärässä !

• Jarsse78

Siis Just sunkaltaista rakastajaa itsekin kaipaisin 😀tilanne vähän sama omaa naista ei kiinnosta vähääkään mikään seksuaalinen toiminta 😢ite taas lähes joka hetki mieles ja hirvee fetissi naisiin jolla on vatsaa reittä varsinkin pyllyä ja isot tisut😜toivottavasti pääsen itekkin vielä kunnolla touhuilee nuolemisesta pitäähän ison tytön kans😘😘mistäpäin fatladybird on😍

• Hmmm..xxxl

Minkä ikäsiä miehiä täällä on ja mistä päin? Itse 26v ja pk-seudulta.

• outoa__

Siis oletko nainen vai mies? :D

• Hmmm..xxxl

Nainen olen siis.. Kysyn kun haluttaisi vähän ;)

• Satakunnan alueella naista joka kaipais pikkasen seuraa? Tai vähän enemmänkin?

• Hususi

Kutsuni---mun hutsuni, ota yhteyttä. Tiedät kyllä.

• paljon.puhetta.vähän

Äääää, älä vaivaudu kun se on pelkkä cócktéasér. Teot eivät sillä vastaa puheita. Paljon puhetta, mutta vähän villoja sekä hieman sadistin vikaa.

• aviomies59

Oma vaimo on rehevä bbw 160/89 D/E-kupin tissit tumma 50 ...... Välillä tuntuu että olen saanut liitossamme enemmän kuin luvattiin.
      Pehmeä muodokas nainen on parasta...

• Fe_tissit

Olen iso mies, 184 senttinen ja 115 kiloinen ja tykkään itsekin isoista naisista. Vaimoni on just passeli, 172 senttinen ja 80 kiloinen, tummahiuksinen, isoperseinen ja D-kupin tissejä kantava amatsooni. No, hän on kumminkin noin pitkä eikä painoa ole "kuin" tuo 80 kiloa joten minä tykkäisin kyllä vielä vähän isommastakin mutta on hän kyllä upea nainen nytkin. Ulkoisesti ja sisäisesti.

• Pompelo

Ihana kuulla et isoille tytöille ois vientiä. Sivusta joutuu seuraamaan kun hoikkia kavereita viedään ja itse saa olla ilman huomiota. Itse 170/100 ja kaunis kyllä kasvoiltani.

• janneDzei

Wautsi,sulla upeat mitat, kyllä varmasti on sulla vientiä, kuhan satutaan samaan paikkaan

• Pompelo
        janneDzei kirjoitti:

Wautsi,sulla upeat mitat, kyllä varmasti on sulla vientiä, kuhan satutaan samaan paikkaan

Vai oisko pitänyt keksiä vielä komeemmat mitat?

• 170/100 on mukavan pyöreä.

• hhmmmmmhhh

Kyllä meitä reheviä naisia löytyy. Täältä kans yks:) 175cm/110
      Mistäpäin ovat nämä miehet jotka pitää isommista naisista?

• Löytyiskö kikkiä? Tän firman spostiin voi laittaa viestiä. Olen 20 vuotias bbw ihailija

• Tampereen nurkilla asustelen (M31) ja ihailen isoja naisia.

• Lady-BBW

Mahtaakohan täälläkään olla yhtään vapaata miestä, joka ihan oikeasti haluaa BBW:n?

Olen nelikymppinen sinkku, ja seksiseuraa kyllä olisi tarjolla, mutta oikeaa suhdetta taas ei.

• halpaa.seuraa

Suomi24:n seksipalsta on todennäköisesti yksi huonoimmista mahdollisista paikoista etsiä oikeaa suhdetta. Jos et miehen luonteesta etkä hänen kyvyttömyydestään korjata oman elämänsä ongelmia välitä niin satunnaista seksiseuraa tautitakuulla ja jälkeenpäin tapahtuvine stalkkerointeineen kyllä löytyy feikki-ilmoitusten välistä. Ilmaispalstalta löytyy kiusantekoa ja halpaa seuraa.

• Ssbbw2

Mitä rehevämpi, lihavampi ja muodokkaampi sen parempi. Liian lihavaa naista ei olekaan.

• AikuinenMuodokasNainen

Luin tätä viestiketjua ja ajattelin, ettei tää oo todellista. Bbw-ihailijamiehet peräänkuuluttaa meitä muodokkaita, pyöreitä ja pulleita naisia, mutta ettepä tekään ole kovin aktiivisia tuolla live-elämässä.
      Olen aikuinen nainen (47v),sinkku, xxl, on masua, peppua ja tissiä (e-kuppi) ja todellakin toivon, että löytäisin pysyvään suhteeseen miehen, joka pitää erityisesti muodoistani. Sillä tuntuu, että tämä seksuaalisesti aktiivinen vaiheeni menee hukkaan, kun sopivaa miestä ei löydy.
      Joten kaikki miehet, jotka lukee tätä; lähestykää reippaasti meitä pullukoita naisia, te tuskin saatte niin helposti pakkeja kuin me, jos menemme normimittaista miestä vikittelemään 😉

• Norminainen30

Näin naisena jostain syystä haaveilen kanssa XL-> koon naisesta. kelpaisi hellittäväksi yhteiseen leikkiin muodokas Ja ihana peppuinen seksin nälkäinen nainen.

Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      128
      6978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4284
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3426
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3054
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      289
      2038
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1703
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1601
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1543
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1451
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe