Helppi laitos

Holisti1

Kokemuksia siellä olevasta päihde hoitolaitoksesta? Ensi viikolla täytyisi tulla

11

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea_matkaan

      http://www.helppiyhteiso.fi

      En varsinaisesti tiedä itse laitoksesta sen enempää, mutta kun tässä nyt tuli itsekin oltua parikymmentä vuotta kestohumalassa, niin siitä selviytyessä tulin tuntemaan muissa paikoissa sen henkilökuntaan nykyisin kuuluvat Tiitisen ja Korpelan. Molempien kanssa tulin hyvin toimeen. Tuskin muukaan henkilökunta on sen pahempaa, vaikka erilaisilla aineilla aivonsa pilanneet, hermonsa menettäneet ja muutenkin päästään sekaisin olevat luonnollisesti syyttää kaikkia muita kaikesta mahdollisesta, mutta harvemmin tunnistaa omat virheensä.
      Kun talo on ollut toiminnassa jo noinkin pitkään, en uskoisi siellä olosta koituvan kovinkaan suuria ongelmia ja jokaisella näyttää olevan omat huoneet. Esittelystä päätellen paikka vaikuttaa oiken hyvältä ja se o sitten itsestä kiinni mitä tulevaisuus tarjoaa.

    • onhan.meillä.varaa

      Onnittelut. Sieltähän "valmistuu" yhteiskuntakelpoisia veronmaksajia, suhteessa 01/100 :sta?

    • ursågoh

      Juu ei. Huono paikka. Siellä ei ole koirapuistoakaan.

    • fdsk

      Totta kai se pitää holisti hoitaa yhteiskunnan rahoilla kuntoon, niin pääset mahdollisimman nopeasti takaisin työelämään ja maksamaan velkasi veronmaksajille. Kannattaako veronmaksajien odotella henkeään pidätellen sijoitukselleen tuottoa, vai voidaanko heti heittää hoitoon palaneille rahoille hyvästit? Toivottavasti joit itsesi tuohon kondikseen edes omilla rahoillasi?

      • hyppää.höytiäiseen

        Vedäpä v***u päähäsi mokoma louskuttaja! Mitäs itse työksesi teet kun joudat täällä yöt ja päivät vittuilemaan kaikille kaikesta? Sossuhan se sinutkin elättää, ei tuollaista kukaan töihin ottaisikaan jos sinusta nyt minkään tekijäksi olisikaan. Tuollainen taliaivo joka viitsii heikompiensa kimppuun käydä saisi itse joutua käymään samat myllyt läpi syine ja seurauksineen mitä monet näistä heikoimmista ovat joutuneet käymään. Mutta mitäpä tuollainen narsistipaska muusta älyäisi kuin oman peräreikänsä ympäristöstä.


      • fdsk
        hyppää.höytiäiseen kirjoitti:

        Vedäpä v***u päähäsi mokoma louskuttaja! Mitäs itse työksesi teet kun joudat täällä yöt ja päivät vittuilemaan kaikille kaikesta? Sossuhan se sinutkin elättää, ei tuollaista kukaan töihin ottaisikaan jos sinusta nyt minkään tekijäksi olisikaan. Tuollainen taliaivo joka viitsii heikompiensa kimppuun käydä saisi itse joutua käymään samat myllyt läpi syine ja seurauksineen mitä monet näistä heikoimmista ovat joutuneet käymään. Mutta mitäpä tuollainen narsistipaska muusta älyäisi kuin oman peräreikänsä ympäristöstä.

        Elämänkoululaiset kärsii itseaiheutetusta paskasta, ja kunnon ihmiset kustantaa. On se näille kunniakansalaisille varsinainen lottovoitto syntyä Suomeen.


      • sinne.mahtuu
        fdsk kirjoitti:

        Elämänkoululaiset kärsii itseaiheutetusta paskasta, ja kunnon ihmiset kustantaa. On se näille kunniakansalaisille varsinainen lottovoitto syntyä Suomeen.

        Ja sinäkö olet sellainen kunnon ihminen? Ja omasta mielestäsi varmaan myös lottovoitto suomelle...


      • anteeksikiitos
        fdsk kirjoitti:

        Elämänkoululaiset kärsii itseaiheutetusta paskasta, ja kunnon ihmiset kustantaa. On se näille kunniakansalaisille varsinainen lottovoitto syntyä Suomeen.

        onpa tainnut itseltäsi jäädä elämänkoulu kokonaan käymättä. tekisi sullekin erittäin hyvää sillä sääliksi käy kun ihmisellä on noin ahtaat ympyrät


    • Hahhaaafguii

      Kuinka moni sieltä olevinaan raitistuu? Öööö 1/100..ehkä

      • r.ealisti

        No eipä raitistu kukaan sellainen joka ei ITSE sitä oikeasti halua. Eihän se nyt mikään taikurinhattu ole!
        Useimmat menevät sinne vain huilaamaan että jaksavat taas ryypätä, mutta hyvä jos edes 1/100 saa sieltä apua pyrkimykselleen.


      • NämäOnNähty
        r.ealisti kirjoitti:

        No eipä raitistu kukaan sellainen joka ei ITSE sitä oikeasti halua. Eihän se nyt mikään taikurinhattu ole!
        Useimmat menevät sinne vain huilaamaan että jaksavat taas ryypätä, mutta hyvä jos edes 1/100 saa sieltä apua pyrkimykselleen.

        Niinpä juuri.
        Paha sitä juopottelua on toisten lopettaa jos itsellä ei ole pienintäkään halua. Olipa sitten kuinka koulutettu henkilökunta tai erinomainen paikka, jos päässä perkeleet riekkuu erilaisia tekosyitä jatkaa entiseen malliin, niin sille ei ole silloin mitään tehtävissä.
        Ei ihmistä voida korjata osia vaihtamalla tai ohjelmoida toisenlaiseen tehtävään.
        Vanha totuus on se ettei tenuremmissäkään örisevä ole siinä vaiheessa vielä ryypäännyt kylliksi jos ei ole valmis lopettamaan. Pitää vaan jatkaa niinkauan ennen kuin pää antaa periksi nöyrtyä, mutta kaikki ei selviä hengissä niin kauan. Mitäpä siinä sitten kun ihan vapaasti ja niin pitkään kun mieli tekee.
        Minä näen tiedä vankan kokemuksen kautta tämän asian!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe