MARTINAN HYVÄT PUOLET

Jotain_hyvääkin

Martinan hyvät puolet.
Ihmiset tekevät virheitä, mutta varmast Martinassakin on hyviä puolia?

1) Martina työnantajana?
2) Martina avopuolisona?
3) Martina äitinä?
4) Martina ystävänä?
5) Martina työntekijänä?

Ylhäällä listaus asioista, jonka perusteella ihmisiä yleensä arvostetaan tai arvostellaan.

Mitä mieltä olet?

34

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuskirpasee

--piiskuri ,joka jättää palkat ja verot maksamatta
      --petturi ,kiristäjä ,joustamaton itsekäs nilittäjä ei vaimomateriaalia
      --vaativa,syylistävä,kärsimätön, poissaoleva julma äidinkuvatus
      --narsistilla ei ole aitoja ystäviä vain hännystelijöitä
      --työnteko ja Martina --ihan outo konsepti

• eimitäänuutta

Eikös noista kyseisistä ominaisuuksista, joista aloittaja kyselee, ole täällä palstalla jo kuosikaudet väännetty mielipiteitä?

• menetetty.maine
        eimitäänuutta kirjoitti:

Eikös noista kyseisistä ominaisuuksista, joista aloittaja kyselee, ole täällä palstalla jo kuosikaudet väännetty mielipiteitä?

Asioita kannattaa kerrata säännöllisin väliajoin. Räävitön menneisyys ei häviä edes valkopesuohjelmalla!

• Turhaaodotusta

Onhan se välillä tietysti hyvä tarkastaa onko muutosta parempaan tapahtunut --ei mitää uutta auringon alla

• eimuuttunutmitään

Ei tartte lukea mielipiteistä kauempaa kuin eilisiä kommentteja.

• kalteritangotar

Mara on täydellinen roska ja mätämuna. Tatuoitu kriminaali.

• eitiedettykään
        kalteritangotar kirjoitti:

Mara on täydellinen roska ja mätämuna. Tatuoitu kriminaali.

NIINKÖ?

• nyt.tiedät
        eitiedettykään kirjoitti:

NIINKÖ?

Kyllä!

• Emänäätä

No, tässä tulee ja ihan tosissaan:
      - Martina hankkii julkisuutta ja sitä kautta töitä.
      - Martina on anteeksiantavainen parisuhteessa
      - Martina kuskaa lapsia harrastuksiin tai ainakin organisoi kuskausta, pukee hyviin vaatteisiin
      - Martinan seurassa on varmaan värikästä
      - Martina on sitkeä mimmi

• eliubu

Martina pitää kivana sitä, että välillä voi tavata "tavallisia ihmisiä".
      Itse kouluttamattoman Riksun tyttönä luonnollisesti kuuluu
      ns. parempaan luokkaan. Kusi on noussut hattuun lopullisesti.
      Sekoaminen tapahtuu sitten kun menettää kaiken.
      Valheet eivät ikinä jatku ikuisesti.

• etbisnesmaailmassa

Tunnetko itsesi kuuluvaksi tähän "tavallisten ihmisten" joukkoon, kun noin kiinnitit asiaan huomiosi?

• personal_liar

Olihan se huvittavaa, kun salarakas-nakumalli yritti "Kaikki käy"-ohjelmassa dissata oikeaa yrittäjä-äitiä.

Martina on kaikella tavalla epätavallinen ja -miellyttävä kiipijä, joka on kasan päällä vain häikäilemättömyytensä ja häpeämättömyytensä vuoksi. Hänellä on ruma sielu.

• kunhan.nyt.mietin

Martina herättää ristiriitaisia tunteita. Joko häntä vihataan tai rakastetaan..tai no ainakin siedetään. Pakko myöntää, että hän sitkeä ja sisukas tyyppi. Periksi ei anneta. Naisten "pitäisi" yleensäkin olla sunnuntaipullalle tuoksuva kodin hengetär, muuten tulee paskaa niskaan. Ei tämä nyt kuitenkaan tarkoita, että mä Martinaa fanittaisin.

• ekifkebjh

Ei naisten "pitäisi" olla mitään sen kummempaa kuin miestenkään, mutta valehtelijoille ja feikeille nauretaan kyllä sukupuolesta riippumatta.

• brrravaaa

Hefner ei ennättänyt kutsua Marilyniksi-niksi-niksi.

• paskantärkeä_nakumalli

Martina ei kelvannut Playboy-lehteen, mutta

"Kuvia otetaan Hustler-lehteä varten. Tämä on Aitolehdelle tärkeä työpäivä, sillä jos kuvat onnistuvat, se voi merkitä niiden päätymistä amerikkalaiseen Hustleriin. "

"“Suomen Hustlerin päätoimittaja kuuluu Larry Flyntin lähipiiriin. Saan omat kuvani suoraan Flyntin pöydälle ohi satojen muiden tyttöjen”, Aitolehti sanoo. "

"Entä sitten?"

"“No…se olisi hienoa. Ja saisi enemmän merkityksellisempiä töitä.”"

---- "Mitähän Aitolehti ajattelee tästä? Hän sanoo, ettei voisi kuvitellakaan elävänsä taviselämää."

"“Mä en millään jaksaisi herätä aamuisin johonkin seitsemästä neljään -työpäivään. Mä olen niin kauhean aamu-uninen”, hän sanoo ja pyytää taksin pysähtymään siksi aikaa, että hän voi hakea myymälästä ison kahvin ja kana-curryvoileivän. "

"Olemme menossa yhteen Aitolehden työpaikoista, yökerho Stockholmiin. On vasta aamupäivä, mutta nyt Aitolehti ei menekään tarjoilemaan vaan Hustler-kuviin. "

"Hän seisoo VIP-tilan parvekkeella vaaleanpunaisissa höyhenaamutossuissa ja stringeissä.

“Kaikkeen sitä joutuu”, stylisti tokaisee ja Aitolehti asettuu polvilleen hiusten valuessa rintojen päälle."

"Soitan Anne Aitolehdelle, Martinan äidille ja kysyn, mitä mieltä hän on Hustler-kuvista. "

“No, tietyissä piireissä ne voivat olla jopa tietynlainen meriitti.”

"Anne Aitolehti sanoo, ettei selittele toisille tyttärensä tempaisuja."

"“Toisten moralisointi on helppoa. Itse en puutu hänen töihinsä. Ihminen kasvaa omien valintojensa myötä”, draaman ja ilmaisutaidon opettajana työskentelevä Aitolehti sanoo. "

Lähde: https://www.city.fi/ilmiot/julkinen elain/1701

• hahahahahahahahahahaha
        paskantärkeä_nakumalli kirjoitti:

Martina ei kelvannut Playboy-lehteen, mutta

"Kuvia otetaan Hustler-lehteä varten. Tämä on Aitolehdelle tärkeä työpäivä, sillä jos kuvat onnistuvat, se voi merkitä niiden päätymistä amerikkalaiseen Hustleriin. "

"“Suomen Hustlerin päätoimittaja kuuluu Larry Flyntin lähipiiriin. Saan omat kuvani suoraan Flyntin pöydälle ohi satojen muiden tyttöjen”, Aitolehti sanoo. "

"Entä sitten?"

"“No…se olisi hienoa. Ja saisi enemmän merkityksellisempiä töitä.”"

---- "Mitähän Aitolehti ajattelee tästä? Hän sanoo, ettei voisi kuvitellakaan elävänsä taviselämää."

"“Mä en millään jaksaisi herätä aamuisin johonkin seitsemästä neljään -työpäivään. Mä olen niin kauhean aamu-uninen”, hän sanoo ja pyytää taksin pysähtymään siksi aikaa, että hän voi hakea myymälästä ison kahvin ja kana-curryvoileivän. "

"Olemme menossa yhteen Aitolehden työpaikoista, yökerho Stockholmiin. On vasta aamupäivä, mutta nyt Aitolehti ei menekään tarjoilemaan vaan Hustler-kuviin. "

"Hän seisoo VIP-tilan parvekkeella vaaleanpunaisissa höyhenaamutossuissa ja stringeissä.

“Kaikkeen sitä joutuu”, stylisti tokaisee ja Aitolehti asettuu polvilleen hiusten valuessa rintojen päälle."

"Soitan Anne Aitolehdelle, Martinan äidille ja kysyn, mitä mieltä hän on Hustler-kuvista. "

“No, tietyissä piireissä ne voivat olla jopa tietynlainen meriitti.”

"Anne Aitolehti sanoo, ettei selittele toisille tyttärensä tempaisuja."

"“Toisten moralisointi on helppoa. Itse en puutu hänen töihinsä. Ihminen kasvaa omien valintojensa myötä”, draaman ja ilmaisutaidon opettajana työskentelevä Aitolehti sanoo. "

Lähde: https://www.city.fi/ilmiot/julkinen elain/1701

"Mä en millään jaksaisi herätä aamuisin johonkin seitsemästä neljään -työpäivään. Mä olen niin kauhean aamu-uninen"

Vieläkö uskotte Martinan aamuvarhaisiin juoksulenkkeihin?

• personal_liar

Lehdet ovat täynnä kuvia etu- ja takapuolesta, mutta ne on sotkettu kauhein tatuoinnein. Positiivista niissä on se, että tatuoinnit säilyvät, kuten muutkin epämääräiset salarakkaan leimat, eivätkä ne aivan ensimmäisessä valkopesussa haalene yhtään.

1) Martina työnantajana?
      https://hymy.fi/uutiset/tyontekija-hurjana-maksa-palkkani-martina-aitolehti/

2) Martina avopuolisona?
      "Seiska: Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä"
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012013038387_vi.shtml

3) Martina äitinä?
      https://www.kaksplus.fi/vanhemmuus/mina-vanhempana/martina-aitolehti-ihan-tavallinen-mutsi/
      https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/01/22/martina-aitolehti-en-ole-lapsilleni-kanaemo
      https://www.seiska.fi/Uutiset/Martina-Aitolehti-otti-taloudenhoitajan-Arjen-pienia-iloja/1124026
      https://www.nelonen.fi/ohjelmat/myytinrajayttajat/2131378-martina-aitolehti-puhuu-suunsa-puhtaaksi-perheensa-arkirutiineista---mies-ei-auta-kotitoissa-olen-neuroottinen-siivouksen-suht

4) Martina ystävänä?
      "Martina Aitolehti kävi naisen kimppuun: mukilointia ja koroilla potkimista"
      http://m.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707022200241562_vd.shtml

5) Martina työntekijänä?
      "- --Raveissa taas olen käynyt sitäkin enemmän koska olen muun muassa työskennellyt ravitalleilla valmentajana."
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2011091214370651_vi.shtml

Siinäpä parhaita paloja rakastetun juontajamme eri puolista.

• Mater.Studiorum

Hyvin tiivistetty. Kertaus on opintojen äiti.

• Kotitalousexpertti

Noihan on sitä tyrkyn lehdistölle suoltamaa potaskaa ,mukatotuutta ja väritystä ,eihän toi kestä että on huono tai taitamaton missään ,siksi on valehdeltava itselleen parempi tausta ja taidot , tolla naisella on kuulemma kärpäsen kärsivällisyys sillä ei kaikkia palloja saa pysymään ilmassa millään --työtä ,kotihommia ,lastenhoitoa ,muuta kuin puheissa ,totuus on varmasti paljon surkeampi niinkuin kaikissa tän ääliön ns,totuuksissa

• Martinafani

Martinan hyvät puolet on vartalo, erityisesti persepuoli.

• HämeenHölmöintä

Juuri niin. Iso ja leveä perse sopii hyvin tälle maalaisjuntille.

• Martinafani
        HämeenHölmöintä kirjoitti:

Juuri niin. Iso ja leveä perse sopii hyvin tälle maalaisjuntille.

Martinalla on treenattu perse, ihana.

• Mnkihb

Tää on oikeasti aika paha.
      Hyvää on se että antaa Eskon pääosin huolehtia Viktoriasta.
      Samoin se että on kova yrittämään vaikka kaikki meneekin yleensä pieleen.
      En keksi muuta.

• Rixun-apukoulu

Hyvää on, ettei ole kahta Martinaa.

• Tyhmääää

Hyvä puoli on myös se, että hän antaa Gladiaattoreissa kilpailijoille älyttömästi pisteitä :) Kilpailijat varmasti oikein toivovat, että pisteautomaati Pantteri tulisi heitä vastaan. Taas eilenkin Martina oli aivan uskomattoman paska, mitä hän yleensä tekee koko ohjelmassa?

• Tyhjäkuori

Luulee olevansa kadehdittu perfect wife.

• tyhjännyhtäjä

onko marsu ollut koskaan oikeassa työssä. onko mitään oikeaa ammattia. pelkkä hömppäjulkku. kuntoilija joka leikkii urheilijaa.

• gogomartina

Hän on ammattiurheilija, malli ja levytähti.

• Prioriteetit

Mitä varten Martina treenaa? Ikääntyvä nainen, joka ei pärjää SM-Tasolla. Jos haluaa kunnossa pysyä, niin 3 krt viikossa riittää hyvin kun seuraa samalla sitä mitä syö.
      Lapset ovat pieniä, joten heidän kanssaan tulisi viettää sitä laatuaikaa eikä ukon kans kaksin Levillä tai Hangossa joka toinen viikonloppu?

• Pahoinvointiakyllä

Tosta naisesta ei parhaalla tahdollakaan löydy hyviä puolia ,sen sielu on täysin musta ja ulkonäkö vastaa hyvin sisintä , noin ryvettynyt ihminen välittää vain huonoa energiaa ympärilleen ,kuten näistäkin kirjoituksista huomaa ,tyhjää täynnä oleva tyrkky ei kelpaa kellekkään hyvinvoinnin lähettilääksi ,kovin on onttoa yrityksensä

• kommentistahuomaa

Juu kyllä oletkin ryvettyneen oloinen.

• olet.juoppo
        kommentistahuomaa kirjoitti:

Juu kyllä oletkin ryvettyneen oloinen.

Hah! Paraskin puhuja. Pata kattilaa soimaa.
        Mene nyt vaikka korkkaamaan siideri ja ota kunnon iltapäiväkännit. Vai oletko jo kännissä?

• ssddfrt

Ikuinen Valehtelija åpårå

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3035
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1245
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1047
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      961
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      897
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      871
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      161
      851
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe