YLEn päätoimittaja: Toimittajat vihervassareita!

ViherVasemmPeukalovinkki

YLEn Ykkösaamussa lauantaina kertoi että Suomen toimittajat ovat yleisliberaaleja vihervasemistolaisia pääosin ajattelultaan.
Näin kun kysyttiin toimittajien puoluekantojen julkistamista, Jokinen kiersi sanomalla ettei ole puoluekantoja nykyisin.

https://areena.yle.fi/1-3831856

Kohdasta 33:25 koskien toimittajien puoluekantoja.

13

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astudiossarättipäitä

Valehteleeko heti alkuun?

• ViherVasemmPeukalovinkki

Niin siis YLEn tuleva päätoimittaja Jokinen sanoi että toimittajat eivät nykyisin omaa puoluetaustaa/kirjaa. En tiedä miksi hän kommentoi näin sanoin, eihän tätä puoluekirjan omistamista tai sen puutetta voi mitenkään tietää varmuudella ottaen huomioon toimittajakunnan laajuuden.

• politiikko1

Suuri osa toimittajista on joko vasemmistolainen tai vihreää linjaa kannattava, sekin että näissä Helsingissä tehdyissä niin sanotuissa gallupeissa laitetaan aina "ihmisiä" haastattelemaan joko vasemmistolainen niin silloin nousee vasemmiston "kannatus", tai sitten laitetaan vihreän linjan toimittaja niin silloin nousee vihreitten "kannatus". Koska nämä toimittajat ihan etsimällä etsii näiden puolueiden kannattajia että varmaan tämä "kannatus" nousisi ja näyttäisi hyvältä näissä gallupeissa, sekin vielä suurin osa on näiden toimittajien omia lisäämiä "kannatuksia". Itse kun tein vielä aktiivisesti ja täysi päiväisesti politiikkaa niin kerran sattui Helsingissä tilanne jossa kävin jututtamassa erästä vasemmistolaista toimittajaa, kun kerroin puolue kantani niin ei ottanut sitä kuuleviin korviinsa ei listannut puolue kantaani. En kuulemma ollut oikea ihminen kertomaan omaa puolue kantaani,ihmettelin kovasti en ole oikea ihminen kertomaan omaa puolue kantaa?? Sitten tuli eräs henkilö juttelemaan siihen ja kertoi että kun et ole vasemmiston kannattaja niin sinun sanallasi ei ole mitään väliä.Tällä tavalla nämä toimittajat saavat gallupit korkeaksi näille vasemmistolle ja vihreille.

• Soin1nveli

Hheh, ihan itse keksit?

• lesbohomoylistystä

Kyllä ne kiihkomielisiä natottajia ja mamuttajia kaikki!

• Ylelaista-monenlaista

Nyt herätys!

Jatkossa uutisointi, tämän uuden jampan tunnustus: olemme Vihervassareita YLE;ssä, minun johdollani!

Atte Jääskeläinen oli kepulainen, tämä uusi YLEn päätoimittjaja on tunnustanut olevansa Vihervassari!

Ja sen mukaan YLEssä uutisointi! Ne ARVOT!

• PunainenMoskeija

Eihän sinne pääse muuten jos ei ole vihervasemmistolainen ta demari.......

• Aatis.Unkka

Mitä tuosta ?
      Kuka on koskaan uskonut noita "Tiltuja" ja "Äikiöitä" ? Yle on kuin se mummeli joka aina toivotti hyvää ja kaunista päivää ja jonka toivotuksen jälkeen oli aina varminta katsella ikkunasta ulos.
      Niin meillä kuin muuallakin missä on vain yksi totuus on siihen suhtauduttava kriittisesti. Uutiset on varmistettava muista lähteistä. Suosittelen tutustumista ulkomaisiin lehtiin. Kun jutun aineistoa on verrattu niihin on usein huomiona se, että uutista on "modífioitu".

Sama on muunkin uutisoinnin kohdalta tarkoitushakuisuus paistaa rajusti läpi. Mutta onkos se peilin vika jos katsojan suu on vino ??

• KunhanEiPölhöPersuja

Pääasia, etteivät ole uusnatsi-persuja.

Muitahan ei PS-puolueeseen jäänyt.

Maamme olisi demokratian irvikuva, jos PS:n antisemiitti-uusnatsisiiven retoriikasta tulisi valtavirtaa.

• Vinkkarit-rutussa1956

Ajattelin liittyä Persuihin, nyt olisi oikea aika, kun Soini lähti. Halla-aho on suosikkipoliitikkoni.

• Soin1nveli

Persut lienee ainoa puolue joka halusi poliittisin perustein valita toimittajat ja ottaa YLE eduskunnan poliittiseen määräysvaltaan.

• YLEn-kallista_moskaa

Minä ainakin haluan YLEn maksukortti -pohjaisesti kustannettavaksi. Maksakoot SAK, SDP ja RKP kanavansa ja ne joita se kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2125
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1348
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1311
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1284
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe