Tippavaaran kuntosali

Heinijaervenviljelmiina

Kävikö kukaan edes avajaisissa?

Komiat puitteet on, komia hintakin. Taitaa olla nyt viides sali tälle kylälle. Hatunnosto yrittäjälle riskinotosta, eri asia kannattaako se.

67

4496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hulluatoimintaa

      Eipä siellä ketään käynyt, eikä tule käymäänkään. Maajussi papparaiset ja mummot tuskin tulee käyttämään.

    • lihnoh

      Hyvin oli sakkia.Mahtavat rensselit.Juntit jäi kolisteleen rautoja jäähallille.

    • Pöljääkilpailua

      Kuntosaleja nyt sitten on. Tukisin yrittäjiä mielelläni, vaan ketä tukisi, kun saleja on pikkukylään liian monta? Miksi pitää koettaa alaa, jolla on jo valmiiksi yltarjontaa? Toivon mukaan ainakaan mitään strattirahoja ei viimekis aloittanut ole enää saanut, hukkaan menisivät nekin rahat.

      Saisko toivoa suutaria, lukkoseppää ja muita sellaisia yrittäjiä, joita ei paikkakunnalla jo vaalmiiksi ole.

      • kaljaajamakkaraa

        Jep. Sillä uudella kukkakaupalla lienee hyvä ajatus tehdä pihasuunnittelua yms. samalla. Tämä suomi kun menee näihin palveluihin, pitää myös liikkeiden miettiä miten sitä lisäarvoa asiakkaalle ja lisämyyntiä itselleen haalivat. Isompi ja komeempi ei aina ole parempi.

        Myös sekin on ongelma, että uutta saa kaupasta halvalla eikä vanhaa ole aina järkeä korjata, vaikka tämä onkin järjenvastaista. Kenties jonkinsorttinen osuuskunta, jossa ompelimo, suutari, lukkoseppä jne toimisi samassa tilassa voisi toimia. Rajoituksin sekin.

        Tokmanni tappoi kyröskosken.


      • SuomiNousuun

        Mua ärsyttää kans, että kahvia saa niin monesta paikasta, miksi kaikkien pitää myydä sitä! Ja maitoa! Eikö olisi parempi kun yksi liike myisi! Silloin hinta olisi aina kohdallaan ja palvelu parasta, koska kukaan muu ei niitä tarjoa! Ulkomainen ketju sais ottaa myyntiin vielä siten että maito tuotettais ulkomailta. On perseestä että maitotilallisiakin on niin monta nostamassa turhaan tukia. Keksisivät kaikki yrittäjä vain aina uuden idean, eivätkä yrittäisi tehdä asioita muita paremmin!


      • Penaali3
        SuomiNousuun kirjoitti:

        Mua ärsyttää kans, että kahvia saa niin monesta paikasta, miksi kaikkien pitää myydä sitä! Ja maitoa! Eikö olisi parempi kun yksi liike myisi! Silloin hinta olisi aina kohdallaan ja palvelu parasta, koska kukaan muu ei niitä tarjoa! Ulkomainen ketju sais ottaa myyntiin vielä siten että maito tuotettais ulkomailta. On perseestä että maitotilallisiakin on niin monta nostamassa turhaan tukia. Keksisivät kaikki yrittäjä vain aina uuden idean, eivätkä yrittäisi tehdä asioita muita paremmin!

        Hyvää sarkasmia!


    • Heterokalle

      Minä toivon kylälle rasvaista homobaaria.

      • untero

        Tulen kanssasi sinne. Olen homppelipoika.


      • onhansiäniitä

        Eihän Kyröskoskella ja Hämeenkyrössä muita baareja olekaan......


    • koirallelippu

      Tuleeko se kaljupää sen rakkinsa kans salille

      • javieläedullinen

        Upeeta mahtavaa!Tällasta salia kaivattu.Aivan mahtavat puitteet.Nyt voi muikkelit ja kundit käydä yhdessä treenaa.Tällasta vähän tasokkaampaa paikkaa on kaivattu.Jäähallilla voimannosto ukot punnertaa naama punasena,kuolemaa halveksuen,niin ettei siellä trendikkäät muikkelit voi treenata ja hengailla ollenkaan.


      • Kallismikäkallis
        javieläedullinen kirjoitti:

        Upeeta mahtavaa!Tällasta salia kaivattu.Aivan mahtavat puitteet.Nyt voi muikkelit ja kundit käydä yhdessä treenaa.Tällasta vähän tasokkaampaa paikkaa on kaivattu.Jäähallilla voimannosto ukot punnertaa naama punasena,kuolemaa halveksuen,niin ettei siellä trendikkäät muikkelit voi treenata ja hengailla ollenkaan.

        Jaa edullinen, hmmm... aika kehno yritys on viestiisi. Kieli paljastaa, että kyse on yrittäjän itse väsäämästä mainoksesta. Muikkelit, mitä helkkaria semmoiset kenenkään normaalissa kielessä edes ovat?


      • Ei_tule_mutta

        on kyllä siitä tulevasta homobaarista kiinnostunut. Ja koirakin on kuulemma kova nuolemaan...


      • Macamac

        Tarkoitatko sitä kaljupäätä joka on reenannut pelkkiä jalkoja ja pitää omaa pikku salia tytöille Wintin alakerrassa. Sieltäkin saa varmaan ostaa massan kasvattajaa....


      • Anonyymi
        javieläedullinen kirjoitti:

        Upeeta mahtavaa!Tällasta salia kaivattu.Aivan mahtavat puitteet.Nyt voi muikkelit ja kundit käydä yhdessä treenaa.Tällasta vähän tasokkaampaa paikkaa on kaivattu.Jäähallilla voimannosto ukot punnertaa naama punasena,kuolemaa halveksuen,niin ettei siellä trendikkäät muikkelit voi treenata ja hengailla ollenkaan.

        Turbo proteiini pierut ja hiivainen hiki haisoo eikä chanel 9.. Ei oo mistään kotosin hommat


    • roky5

      Voiko koiran tuoda kuntosalille sekä vähän aineita.

      • Steroidihirmu

        Terve tuloa rakkeinesi salille. Ainekset myös sallittu.


    • rakinkouluttaja

      Toivottavasti pulveri kauppias pysyy pois

    • stereotyyppi02

      Kuka myis hyviä pulvereita aloittelijalle. Tavoite olisi kasvaa mentulan kokoiseksi. Nyt painan 60 kg ja 180 cm pitkä. En jaksaisi montaa vuotta treenaata olen kuullut että stereoita syömällä kasvaa nopesati.

    • Gregoryantova

      Itänaapurista olen saanut toimivia aineita. Patti kasvaa silmissä.

      • bodimies

        Sehän kuullostaa hyvältä


    • Persukoulu

      Kuppavaaran tinpasali

    • seppohell

      Kävin viikko sitten salilla tippavaarassa,mielestäni siellä haisi home.
      Kurkku kipeä seuraavana päivänä ja silmiä vetisti.

      • Raksamiäss

        Se oli homeessa jo siwan aikoihin. Useasti oli lattia märkä kun katto vuosi.


      • tippavaarantietäjä

        Yhden yrittäjän mukaan koko talo on talvisin niin kylmä, ettei ole mitään järkeä. Saattaa kuntosalilla lämmityslasku olla aika infernaalinen, että siellä asiakkaas tarkenevat treenaamaan myös tammi-helmikuussa. Toivottavasti omistajat ovat ottaneet tämän huomioon.

        Koko talo on vähän niitä ihan viimeisiä paikkoja toimia.


      • Miesflunssa

        Jassoo!!! :D Mä oon kovin vahvasti sitä mieltä että sä et ole astunut jalallakaan koko paikkaan! Itse treenaan siellä ja ei siellä mikään home haise. Jos joku haisee niin kumimattojen, uuden maalin ja laitteiden sekoitus. Sulla on jumalauta flunssa! Eka kerta? Mene nyt hieman itseesi noilla typerillä olettamuksillasi ja juo vaikka findreksini.


    • Marwelli

      Tampereelta asti oikeen kävin avajaisissa ja kyllä kannatti. Väkee oli ku pipoo ja pirun komeet puitteet. Kakku oli hyvää ja henkilökunta erittäin mukavaa. Hinta erittäin edullinen tasoon nähden!!

    • Tainapojh

      Espoosta asti kävin. Kakku oli pahaa makuuni ja siitä tuli kolmen päivän ripuli. Laitteista tuli käden tahmeiksi ja haisi pahalle.

      • kuntoilija83

        kuntosalin avajaisissa yleensä mitään kermaperseiden kakkua olekkaan tarjolla, söin itse usean palan ja kenelläkään paikalla käyneistä en ole ainakaan itse oireista kuullut.. kokeilin useaa laitetta ja viivyin pitkän reenin salilla ja laitteet olivat puhtaita ja siitejä uusia laitteita..

        hienoa että saadaan hämeenkyröön jotain uutta elämää tälläisistä vinkujista ja lyttääjistä huolimatta


    • Jokke73e

      Suutaria kannatan myös.

    • realwoman2

      Se siinä hinnassa on etua että eipä kaikki tyhjätaskut pyöri jaloissa. Ollaan vähä niinku samalla levelillä😁

      • porscheman

        Näinhän se menee ,saadaan rauhassa vääntää rautaa eikä tartte kattella mitään pikkupalkkasia.


      • Roinapöhönaama

        Onneks viisaatki treenaa muualla ni on enemmän tilaa.


    • Emmäämitääntiä

      Kyllä valitettavan paljon on parkkiksella tilaa, olisinko 5 autoa nähnyt kerralla siinä. Muutoin on korkeintaan 2. En ole edes oivassa nähnyt mainosta ja fb -
      Sivutkin on hiljentyneet.

      • Parkkihenkilö

        Mun tuntemuksen mukaan saman verran autoja on keskimäärin koko keskustan alueella... Salillahan menee siis suhteessa ihan mukavastI!


    • treeni1

      Minua on ahdistellut jo kaksi kertaa sama mies paikallisella salilla.Salin henkilökunta ei välitä valituksista vaan viimeksikin totesivat "rakkaudesta se hevonenkin potkii" siis uskomatonta?!Enaimmäisellä kerralla ahdistelu oli vain sanallista mutta toisella kerralla mies tuli naisten pukkariin katselemaan kun olis suihkussa.Pukuhuoneessa ei ollut muita silloin ja mietinkin että mitä jos mies olisikin mennyt vielä pidemmälle ja raiskannut minut?

      Mies on aika iso kokoinen joten en voisi tehdä mitään jos hän tulisi uudestaan ja ottaisi väkisin.

      • Mikäsali

        Niin millä salilla!? Keskustelun otsikossa viitataan tiettyyn kuntosaliin ja sinä viittaat "paikalliseen" saliin. Mahdatko olla kommenttisi kanssa ihan oikeassa ketjussa?


      • doktor1

        Kysymykessä tietysti leikkaus sali


    • said67

      Käyn yleensä myöhään illalla ja viimeksi tapahtui jotain todella outoa. Hälytys alkoi soimaan ja noin vartti siitä vartija tuli paikalle. No olin siinä juuri lähdössä kotiin treenin päätteeksi ja astuessani pukkarista ulos näin kanssatreenaajia jonossa tiskin edessä. Vartija ilmeisesti tarkasti niiltä jotain? Onko teillä ollut vastaavaa tai tiedättekö mistä tässä on kyse?

      • Kuntoilija2

        Mielenkiinnosta kysyn että mistä kuntosalista sinä oikein höpötät? Itse käyn tippavaarassa sijaitsevalla salilla treenaamassa ja en ole kuullutkaan tällaista tapahtuneen! Pitääpä oikein kysyä yrittäjältä tätä asiaa, hän varmasti osaa sanoa onko vartijat käyneet paikalla!


    • Punttiurpo

      Alkaa oleen sen verran kovaa tekstiä, että täyttää herjauksen määritelmän, olisiko rikosilmoitus aiheellista.

    • maallikkorehtori

      Joo kannatan tutkintaa jo tässä vaiheessa viestiketjun tarinat ovat herjaavia ja yrittäjän maineen pilaavia. Kyseessä lienee kateelliset satusedät. Nyt aika tukkia turvat jonninjoutavalta paskanjauhamiselta ja poliisi takavarikoimaan nettivälineet urpoilta. Antaa yrittäjälle työrauhan.

    • yrittäjä1234

      Ken yrittäjäksi ryhtyy saa arvostelun kestää,julkisuudella on hintansa.

    • yrittäjä86

      Olisi varmaan hienoa olla yrittäjä hämeenkyrön kaltaisessa paikassa kun on näin kannustavaa ja eteenpäin vievää porukkaa, näiden vinkujien kannattaa ehkä miettiä missähän tulevaisuuden työpaikat teille reppanoille löytyy kun hämeenkyrössä ei kohta yhtäkään yrittäjää ja tekijää..
      onneksi muutin pois hyvissä ajoin, ei tarvii kuunnella köyhien ja kateellisten essonbaarin läskien vikinää.

    • YrittäjäMyös

      huhhuh. Toivottavasti tuosta ahdistelusta on mennyt tieto omistajille ja jos aihetta niin poliisille. Aika vaarallista kirjoittelua koska jos asialla ei ole pohjaa.. Käsittääkseni salilla on flexi ovessa eli käynnit rekisteröidään. Siitähän sitten saa pohjaa onko moista edes ikinä käynyt.

      Kritiikin ymmärtää - viisas yrittäjä oppii ja kehittää yritystään sen kautta. Kyllä se kieltämättä tuntuu melko massiiviselta salilta tähän kylään, mutta ehkäpä siinä lasketaan että ohitustie tulee ihan muutaman vuoden sisällä ja siitä seuraa asiakasmäärän kasvua.

      Mutta tälle kylälle on todella hankala myydä yhtikäs mitään. Kateutta ja purinaa riittää kyllä. Sitte ihmetellään kun saadaan kunnan budjettiin miljoonien lovi täytettäväksi. Käyttäkää oikeasti paikallisten palveluja ja kannustakaa uutta yritystoimintaa kylälle. Muutoin ei kunnian kukko laula.

      • Ylöjärvinen

        Kyllähän fakta on se että tämän ketjun tarinat ovat 90% aivan tuulesta tempaistuja! 10% jätin varaa koska hinta-asiat ovat mielipide. Itse treenaan Ylöjärvellä fressillä 85€kk hintaan, joten pidän Hämeenkyrön uuden salin hintaa aika matalana. Liiankin matalana tasoon nähden. Vaihtaisin koska vain jos tuon tasoinen sali tännekin tulisi! Hieno juttu että yrittäjä on päättänyt tehdä salin kunnolla.

        Siellähän taitaa olla se Ruotsalinen ketju myös, mutta ainakaan kuvia vertailemalla salista ei taida näiden välille kilpailua tulla jos ei mantereen toiselta puolelta aleta tekemään ihmeitä! Ja samaan hengenvetoon totean että luulis nyt paikallisen menestyvän jos Hämeenkyrölaiset ovat valmiita Ruotsiinkin rahat työntämään.

        Kaikenkaikkiaan surullinen tämä ketju. Surullinen sen puolesta kuinka paljon voidaan aleta puhumaan paskaa silloin kun joku edes yrittää tuoda tuppukylään jotain uutta. Kävin äsken salin Facebook sivuilla (joissa ihmiset joutuvat kirjoittamaan asiat omalla nimellään) ja uskon sieltä kuitenkin löytyvän totuuden siihen mitä salista oikeasti ollaan mieltä.

        Fakta totuus on eri asia kuin mielipide. Mielipide on kuin perseenreikä. Sellainen löytyy kaikilta, mutta kaikilla ei ole tarvetta esitellä sitä julkisesti.


      • RatikkaHämeenkyröön
        Ylöjärvinen kirjoitti:

        Kyllähän fakta on se että tämän ketjun tarinat ovat 90% aivan tuulesta tempaistuja! 10% jätin varaa koska hinta-asiat ovat mielipide. Itse treenaan Ylöjärvellä fressillä 85€kk hintaan, joten pidän Hämeenkyrön uuden salin hintaa aika matalana. Liiankin matalana tasoon nähden. Vaihtaisin koska vain jos tuon tasoinen sali tännekin tulisi! Hieno juttu että yrittäjä on päättänyt tehdä salin kunnolla.

        Siellähän taitaa olla se Ruotsalinen ketju myös, mutta ainakaan kuvia vertailemalla salista ei taida näiden välille kilpailua tulla jos ei mantereen toiselta puolelta aleta tekemään ihmeitä! Ja samaan hengenvetoon totean että luulis nyt paikallisen menestyvän jos Hämeenkyrölaiset ovat valmiita Ruotsiinkin rahat työntämään.

        Kaikenkaikkiaan surullinen tämä ketju. Surullinen sen puolesta kuinka paljon voidaan aleta puhumaan paskaa silloin kun joku edes yrittää tuoda tuppukylään jotain uutta. Kävin äsken salin Facebook sivuilla (joissa ihmiset joutuvat kirjoittamaan asiat omalla nimellään) ja uskon sieltä kuitenkin löytyvän totuuden siihen mitä salista oikeasti ollaan mieltä.

        Fakta totuus on eri asia kuin mielipide. Mielipide on kuin perseenreikä. Sellainen löytyy kaikilta, mutta kaikilla ei ole tarvetta esitellä sitä julkisesti.

        Joo, no minä en tiedä kuntosalien hinnoista mitään mutta veikkaampa että täällä on suht pieni tuo asiakaspinta. Nyt taitaa olla yhteensä 5 salia ja täällä on 10 000 ihmistä. Kyllä kilpailua ainakin on.

        Ja mitä siihen kirkonkylän ruotsalaisen ketjun paikkaan tulee, aika hiljaisen näköinen mesta sekin on. Taitaa kunnan salit viedä aika ison siivun asiakaista sillä neljän euron kertahinnalla.


      • Ylöjärvinen
        RatikkaHämeenkyröön kirjoitti:

        Joo, no minä en tiedä kuntosalien hinnoista mitään mutta veikkaampa että täällä on suht pieni tuo asiakaspinta. Nyt taitaa olla yhteensä 5 salia ja täällä on 10 000 ihmistä. Kyllä kilpailua ainakin on.

        Ja mitä siihen kirkonkylän ruotsalaisen ketjun paikkaan tulee, aika hiljaisen näköinen mesta sekin on. Taitaa kunnan salit viedä aika ison siivun asiakaista sillä neljän euron kertahinnalla.

        Aivan, 4€ kertahinnalla.

        Itselläni kun käyntejä tulee 4 viikkoon, eli mun tapauksessa kunnan salilla treenaamisesta tulis siis 48€/kk. Eikö se uusi olisi siis mulle halvempi. Oletan myös, ettei kunnan salit ole ihan uuden salin tasoa? En siis pyörrä kommenttiani siitä että Hämeenkyrön uusi sali on mielestäni tasoon nähden liiankin halpa. Mutta joo, hinnasta on turha väitellä, me kaikki ollaan valmiita sijoittamaan eri asioihin rahaa eri tavalla.


      • RatikkaHämeenkyröön
        Ylöjärvinen kirjoitti:

        Aivan, 4€ kertahinnalla.

        Itselläni kun käyntejä tulee 4 viikkoon, eli mun tapauksessa kunnan salilla treenaamisesta tulis siis 48€/kk. Eikö se uusi olisi siis mulle halvempi. Oletan myös, ettei kunnan salit ole ihan uuden salin tasoa? En siis pyörrä kommenttiani siitä että Hämeenkyrön uusi sali on mielestäni tasoon nähden liiankin halpa. Mutta joo, hinnasta on turha väitellä, me kaikki ollaan valmiita sijoittamaan eri asioihin rahaa eri tavalla.

        Niin siis tuolla suunnitelmallahan se olisi 16€ viikko eli 64€ kuussa.
        Minä nyt katson tätä juttua aivan tavallisen, keskimääräisen suomalaisen silmin. Väitän että hämeenkyrön 10 000:sta asiakkaasta on hyvä jos 1000 käy salilla.

        Sitten olis mielenkiintoista vähän laskeskella että moniko koko hämeenkyrön asukkaista laittaa sen neljäkymppiä kuussa ennemmin netflixiin ja mättöön kuin kuntosalikorttiin? Tarkoitan siis että asiakaspinta on aika pieni ja jotta sali pyörii tarvii se kävijöitä muualta kuin täältä.


      • Ettäniin

        Kunnan salit maksavat 72 euroa kolmelta kuukaudelta. Eli 24€/kk. Ja sillä pääsee sekä sykkeelle että jäähallin salille.


    • Ylöjärvinen

      Sori! Äskeinen päässälaskuni ei ollu ihan timanttinen! :D ... hävettää.

      Mutta joo, olet kieltamättä asian ytimessä. Siksi mielstäni on hyvä että sali on tehty selkeästi tasokkaaksi, sellaiseksi jonne kannattaa mahdollisesti tulla muualtakin lähipitäjistä. Työmatkaliset? Mielestäni Ylöjärven saleja käyttää moni juuri pohoisesesta suunnalta töihin tuleva. Eikö se ainakin ole sijainniltaan sopiva tuota ajatellen?

      Työskentelen itse hieman eri alalla, mutta näen yrittäjän toiminnassa samankaltaisuutta meidän yrityksen toimintaan.
      Mä en usko että kyseinen yrittäjä on perustanut salin Hämeenkyröön tavoitteena maksomoida asiakasmäärä. Uskon että sali on tehty tavoitteena tarjota mahdollisimman hyvää laatua, ei ilmaiseen mutta kilpailukykyiseen hintaan. Salin koko ei anna osviittaa siihen että siitä massapaikkaa oltaisiin yritetty tehdä. Mä uskon että sille riittää kysyntää ja käyttäjiä.

      Olen tosissani siinä että mikäli joku perustaisi vastaavan tason salin tuohon hintaan Ylöjärvelle, maksaisin mielelläni tuon hinnan ilman silmän räpäytystä. Saisin itse vielä hyvän mielen tukiessani paikallista yrittäjää ja ns. Kunnan taloutta.

      Toivottavasti myös kunta huomioi ja tukee yrittäjää, eikä ainakaan ala toimia tätä vastaan. Mielestäni kysymys kuuluu, paljonko kunta maksaa niiden "omien" saliensa ylläpitämisestä ja moniko niistä on oikeasti kannattavia? Voisiko kunnan ja yriytäjän välille syntyä yhteistyötä palveluiden oston tasolla tms? Vanhusten ryhmäliikunta? Kunta vuokraisi yrittäjältä tiloja omiin tarpeisiin jne.

      Anyway, näen salilla enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia, mutta moni asia on kiinni kunnasta ja kuntalaisista. Siksi tämä miltein ensimmäinen keskustelupalsta aiheen tiimoilta on nielestäni hieman surullinen.

      Jos yrittäjä koskaan eksyy tälle palstalle, uskon ja toivon sinulle menestystä valitsemallasi tiellä.

    • Miten salilla pelaa ilmastointi? Onko hengitysvaikeuksista kärsivät ihmiset huomioitu?

    • Palamies

      Miksi sulla Oivatoikka on happinaamari päässä? Onko vaikea hengittää?

      • kuolemaantuomittu

        Riittääkö täällä joka paikkaan asiakkaita.Ei se muutamalla kauaa pyöri.Ja Oivatoikalla on
        hengitysvaikeuksi paskanhajun takia,sen tähden happinaamari.Eikä sillä starttirahalla saa
        maksettua edes lämmitys ja sähkölaskuja,se on vajaa 600e/kk puoli vuotta.


    • realwoman2

      Ystävällistä palvelua ja hyvä sali muutenkin reenata. On sillä hinnallakin puolensa. Kun satsaa muutaman satasen salijäsenyyteen niin tuleehan stä käytettyäkin säännöllisemmin kuin jotain muutaman euron kunnallista salia. Laitteet ja tilat paremmat kun kunnan tarjoamissa.

      • Vuosilipputänne

        Hyvä myyntipuhe, tosi hyvä.. olet oikea salimaailman Palsanmäki.


      • Anonyymi
        Vuosilipputänne kirjoitti:

        Hyvä myyntipuhe, tosi hyvä.. olet oikea salimaailman Palsanmäki.

        Vieläkö tämä sali on pystyssä ja kävijöitä riittää? Oliko talvella kylmä niinkuin epäiltiin ketjussa?


    • ljpoi

      Kuntosaleilla aina käy näitä paranoidisia ja psykoottisia, jotka epäilevät muita kuntoilijoita milloin mistäkin: ihailusta, katselemisesta, häiriköimisestä ihan turhaan. Mutta jos perässäsi on kuljettu jopa väärään pukuhuoneeseen saakka, niin onhan se jo selvä merkki seuraamisesta ainakin. EU-Suomessa on kaikenlainen seksi aina kiellettyä julkisissa tiloissa, että missään ei ole julkista raiskausareenaa niinkuin esim. Hollannissa saattaa olla.

      Kuntosaleilla on myös ihan normaalia sosiaalisuutta, kuten monet juttelevat muiden kuntoilijoiden kanssa ennen jumppaa tai jumpan jälkeen saunassa vähän. Se ei ole vielä mitään häiriköintiä, vaan sosiaaliseen tilanteeseen kuuluvaa juttelua.

    • terhi123

      Arvaa miltä tuntuisi saada kauheaa melaa väkisin anaaliin sali laitteen päällä.

    • Laitetteessa

      Ai kamalaa! Se tuntus varmaan ihaanalta aanaalissa.

    • demari68

      Joku vihreän liiton edustaja on kuulemma käynyt salilla

    • kyylä31

      Treenaan ihan tuiki tavallisella salilla jossa käy niin miehiä kuin naisia, nuoria ja keskiikäisiä. Treeni asut on pistäneet miettimään soveliaisuutta. Muutama nuori nainen jolla on kyllä lihastakin mutta myös muotoja niin on pakko pitää paljasta pintaa reilusti näkyvillä. Varsinkin topit, erikokoisia ja paljastavia, kyllä ne tisut ja tissien vaot voi pitää piilossa vaikka näyttäviä ovatkin, samoin jos toppi loppuu tissien alapuolella ja napa näkyy selvästi, kaikki ei ymmärrä mutta mua se ei häiritse. Aikuisilla naisilla taas ei välttämättä tissiliivejä T- paidan alla lainkaan joten nännithän siinä läpi paistaa. Joten kysynys kuuluu että haluaako naiset iästä riippumatta katseita vai onko vain muuta tarkoitusta pukeutua paljastavasti salilla.

    • nakuna.aina

      Voisiko joku kuntosali tehdä alastomille kuntoilijoille oman salin

    • Anonyymi

      Moi, olen nainen 185kg ja olen ajatellut ottaa salikortin. Kävisin vaan öisin treenaamassa kun muita ei ole. Kysynkin kun ajattelin kuntopyörää ja crosstraineria että onko niissä.painorajat. Pelottaa että rungot vääntyy ja joutuu korvaamaan kalliin laitteen, kattovat turvakameroista että kuka hitto niitä on murjonut..

    • Anonyymi

      Meidän salille saa tulla 300kg laitteet kestää hyvin.

    • Anonyymi

      Mää tykkään kans salilla käydä pikkusen treenailemassa... Siellä käy paljon hyvän näkösiä miisukoita on piukkaa tisukkaa ja pyllykkää nähtävillä joskus joillakin kamelinvarvas erottuu niin somasti.. Olen ollut innokas porno harrastaja jo kohta 40 v joten tiedän mistä puhun. Hikisen pylly vaon ja pimpin tuoksua ei voita mikään. Katselu myös on niin jännää kun tissikäs miisu pumppaa maasta vetoo vaikka.. Ai että siinä peffa lihakset pääsee kunniaan

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe