Lehtimaja on rakennettu, juhla on jo ovella...

Yksi_usko

Tämä laulu on Jeshuan sikiämisen kunniaksi, jonka voi laulaa tutulla sävelmällä.

Lehtimaja on rakennettu, juhla on jo ovella.
Koristeita ripustettu ompi majan seinillä.
Majan pienet ikkunaiset valaisevat kauniisti.
Ympärillä lapsukaiset laulelevat sulosti.
Kiitos sulle, Jeshuamme, kallis Vapahtajamme,
kun sä tulit asumahan pieneen lehtimajaamme.
Tullessasi toit sä valon, pelastuksen ja totuuden.
Rauhan sekä anteeks´annon, todellisen autuuden.
Anna, Jeesus, Henkes´ valon jälleen loistaa sieluumme,
sytytellä uskon palon. Siunaa, Jeesus, juhlamme.

On ihan oma versioni vanhasta joululaulusta, jota voi vapaasti levittää.

19

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_usko

      Lehtimajanjuhla kertoo varsinaisesti siitä, kun vietämme Jeshua Messiaan kanssa yhdessä pelastettuina lehtimajanjuhlaa. Halleluja!

    • Yksi_usko

      Lehtimajanjuhla on tänä vuonna 5.-11.10.2017 eli ensi torstaina on ensimmäinen sapatti ja seuraavan viikon torstaina toinen sapatti.

      Ei kun juhlimaan!

      • iloinen_naurajaa

        Kiroan juhlasi ja sapatit.


    • Kirjakääröt

      5Moos.16:16 Biblia. Kolmesti vuodessa pitää näkyvän kaikki sinun miehenpuolet, Herra sinun Jumalas edessä, siinä paikassa jonka hän valitseva on, happamattoman leivän juhla, viikko juhla, lehtimajan juhlaa: ei yhdenkään pidä näkyvän tyhjin käsin Herran edessä.

      • Yksi_usko

        Huomasitko, että tässä kaikki miehet olivat Jerusalemissa lehtimajanjuhlilla. Jonathan Cahn selittää, että tämä juuri sulkee pois sen mahdollisuuden, että Jeshua olisi syntynyt lehtimajanjuhlien aikaan. Ainoa aika Jeshuan syntymälle on pääsiäisen aikaan Nisan kuussa (Nisan One). Tämän todistavat myös Vatikaanin arkistojen sensuroitu tieto siitä, että Jeesus olisi syntynyt Nisan kuussa. Tämän todistaa planeettojen linkittyminen keväällä 6 eKr (viisaat miehet näkivät tähden taivaalla). Tämän todistaa uhrilampaiden syntyminen keväällä ja niiden uhraaminen vuoden ikäisinä seuraavana keväänä, pääsiäisenä (paimenet olivat yöllä vartioimaassa lampaita)...


      • Yksi_usko
        Yksi_usko kirjoitti:

        Huomasitko, että tässä kaikki miehet olivat Jerusalemissa lehtimajanjuhlilla. Jonathan Cahn selittää, että tämä juuri sulkee pois sen mahdollisuuden, että Jeshua olisi syntynyt lehtimajanjuhlien aikaan. Ainoa aika Jeshuan syntymälle on pääsiäisen aikaan Nisan kuussa (Nisan One). Tämän todistavat myös Vatikaanin arkistojen sensuroitu tieto siitä, että Jeesus olisi syntynyt Nisan kuussa. Tämän todistaa planeettojen linkittyminen keväällä 6 eKr (viisaat miehet näkivät tähden taivaalla). Tämän todistaa uhrilampaiden syntyminen keväällä ja niiden uhraaminen vuoden ikäisinä seuraavana keväänä, pääsiäisenä (paimenet olivat yöllä vartioimaassa lampaita)...

        << kaikki miehet olivat Jerusalemissa lehtimajanjuhlilla. Jonathan Cahn selittää, että tämä juuri sulkee pois sen mahdollisuuden, että Jeshua olisi syntynyt lehtimajanjuhlien aikaan.>>

        Se, että Jeshua sikisi Pyhästä Hengestä juuri lehtimajanjuhlien aikaan, todistaa myös Jeshuan Pyhästä alkuperästä. Jeshuan syntyi sitten keväällä pääsiäisen aikaan. Täydellistä!


    • Cycl0ne

      Taaskaan ei adventismiin liittyvä aloitus! Tämä menee jälleen rankan markkinoinin piiriin =poistoon.

      • Yksi_usko

        Lehtimajanjuhla kyllä koskee adventismia. Onko mielestäsi niin, että muusta voidaan puhua ja muita asioita voidaan opettaa paitsi Herran juhlia?


      • Yksi_usko

        Adventistit ovat Raamatun tutkijoita. Miten voit väittää, että Lehtimajanjuhla ja Herran juhlat eivät koskisi adventisteja? Uskomatonta.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Adventistit ovat Raamatun tutkijoita. Miten voit väittää, että Lehtimajanjuhla ja Herran juhlat eivät koskisi adventisteja? Uskomatonta.

        Hah hah! Te kiistelette satukirjan tulkinnoista ja jenkkilahkojen tavoista!!!


      • Yksi_usko
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Hah hah! Te kiistelette satukirjan tulkinnoista ja jenkkilahkojen tavoista!!!

        Elätkö sinä epätodellisuudessa? Raamattu on Jumalan sanaa, jossa on totuus.


      • iloinen_naurajaa
        Yksi_usko kirjoitti:

        Elätkö sinä epätodellisuudessa? Raamattu on Jumalan sanaa, jossa on totuus.

        Ei satukirjassa totuuksia ole hehehehehehehhehehehehee!!!! :-)))))


      • iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Ei satukirjassa totuuksia ole hehehehehehehhehehehehee!!!! :-)))))

        Kyllä satukirjassakin on tarpeen olla siteeksi yhtä ja toista totta.

        Sadutkaan eivät pysy koossa, jos kaikki lauseet ovat epätosia.


      • kerettiläinen-
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

        Ei satukirjassa totuuksia ole hehehehehehehhehehehehee!!!! :-)))))

        Sadussa "Keisarin uudet vaatteet" on kyllä silmiä avaava totuus, vaikka se onkin vain satu.


    • On tämä yksi-usko kyllä mainio tapaus ja hieno osoitus adventtikirkon nykytilasta. Se houkuttaa enää lähinnä kaikenmaailman kahjoja ja hulluja huomiinsa. Tämän ovat toki huomanneet muutkin, eli olen törmäillyt viime kuukausina muutamiin entisiin ystäviin, jotka ovat nykyisin myös entisiä adventisteja ja jokainen on sanonut, että meno on tänä päivänä kuin hullujenhuoneella konsanaan.

      On käymässä juuri kuten ennustin jo vuosia sitten, eli kiinnittymällä julkisesti ja äänekkäästi nuoren maan kreationismiin, adventtikirkko kerää enää kaikkein kahjoimmat tapaukset maksaviksi asiakkaikseen, eli vaikkapa tämän yksi-uskon.

      On mukavaa hymyillä sivussa, kun näkee kehityksen, että tämä amerikkalainen höpökirkko tuhoaa itse itsensä omilla typerillä päätöksillään ja suuntaviivoillaan.

      • Yksi_usko

        PH vuodatetaan lopun aikana vielä voimakkaampana kuin alussa. Jos et tunne lainkaan henkeä, niin olisin sinuna enemmänkin huolissani.


      • Cycl0ne

        Eikö uskova jo ole Pyhän Hengen temppeli? Eli toimiiko Henki nyt vajaateholla? Panttaako Jumala Henkeä?

        En usko tuohon väitteeseesi lainkaan, Paavali tai Jeesus ei moista opeta.


      • Cycl0ne

        Bushmanni, näin on. Kun kymmenystulot muutenkin ovat vähäisiä niin joudutaan sietämään kaikenlaisia humujuhlaväkeä, joiden antamat kymmenykset tosin ovat yleensä aika pieniä sillä ei ylempi keskiluokka yleensä hörhöilyistä piittaa. Fiksumpaa olisi antaa kenkää Yksi_uskon kaltaisille hihhuleille sillä hyöty on haittaa pienempi. Ongelma on vaan siinä että jotkut seurakunnat ovat muodostaneet omia ryhmiään, joissa tämänkaltaiset ideat ovat suosittuja. David Koresh -ilmiö on aina mahdollinen, ja toivon ettei näissä juhlissa ruveta vaihtamaan pyhiä suudelmia piakkoin.


      • Yksi_usko kirjoitti:

        PH vuodatetaan lopun aikana vielä voimakkaampana kuin alussa. Jos et tunne lainkaan henkeä, niin olisin sinuna enemmänkin huolissani.

        pH sulla on housuissasi. Jos se sinun taikasankarisi ei ole saanut piikkareita telineistä yli kahteen tuhanteen vuoteen, niin sekö ei kerro sinulle mitään?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe