Tilasin paitoja huhtikuussa 2017, kukaan ei ole vastannut sähköpostiini, eikä puheluihin. Paitaa ei ole näkynyt. Kusetusta koko homma. Himin paidat saisivat olla Backstage Rock Shopilla myynnissä, tämä firma vaan huijaa. Vuodesta toiseen. Mikset tekijät joudu vastuuseen millään lailla????
verkkopaita.com
6
294
Vastaukset
- Verkkopaitaonpaskaa
Saatana, minulla on sama homma tilasin kesällä paitoja ja tuotteita ei ole vieläkään tullut, sitten kun laitoin viestiä että "missäs tuotteet viipyvät" niin vähän ajan päästä verkkopaidasta soitettiin ja sanottiin ihan fyysisesti puhelimessa että tavarat toimitetaan 1-2 vk kuluessa, mitä vittua, saatanan kuukausi taas kulunut, siinä vaiheessa päätin että jos niitä vitun tuotteita ei toimiteta ni perun koko kaupan ja otan rahat takaisin, niin eikun ei ole saatana niitä rahojakaan palautettu, voi vittu että menee hermo noihin saatanan verkkopaidan eläimiin, varmaan kannattaa ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja yrittää saada tähänkin jotain järkeä. Saatana.
- Missävikaq
Ei paitoja täälläkään
- Himle
Tilasin paitoja sadan euron edestä heinäkuussa 2017 lukuisista yhteydenotoista huolimatta rahat menivät mutta tuotteita ei koskaan näkynyt. Yt mietin vaihtoehtoa. Jonkin epämäääisen vastauksen kyllä sieltä sain ehdotettiin rahojen palautusta. Mutta sitäkään ei ole tapahtunut.
- QÄÖ
Lankomieheni tilasi elokuussa 2017 Reckless love paitoja tänne Englantiin. Mitään ei ole lähetetty eikä kukaan vastannut lukuisiin emailehin.
Pyysi minua kyselemään suomenkiellellä mutta ei sieltä kukaan vastaa !!
- Kushetus
Sama juttu. Tää firma kusettaa. Paitoja ei näy ja mihinkään yhteydenottoon ei vastata.
- AJattelijanen
Aina olen saanut, mitä tarvinnut. Minä käytänkin kivijalkamyymälöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110