Kun katson tällä ohjelmalla kuvia tikulla niin niiden päivämäärät ihan sekaisin . Millä toiminnoilla ne saa järjestykseen ja mistä. Ohjelma on tämä
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop.pro
Valokuvat järjestykseen tällä ohjelmalla
12
187
Vastaukset
- Windowstuhooo
onko tikku käynyt windows koneessa ja windows on kirjoittanut kuviin tunnisteensa, ryssinyt päivämäärät siinä samalla.
- Windowstuhooo
Sori mokasin: piti kysyä onko tikku käynyt Tubutin-Ubuntussa?
Jos on, syy on siinä - windowstuho
Windowstuhooo kirjoitti:
Jos on, syy on siinäpuupää-puupää-puupää
valkotakkiset tulee ja korjaa sinut. - katseluohjelma
Windowstuhooo kirjoitti:
Jos on, syy on siinäEi mutta windows-tubuttimessa on käynyt.
- katseluohjelma
Poistin nyt tuon windowsin.
- katseluohjelma7
Joo miksi poistit minun linkkiviestini ja käytät nimimerkkiäni ja en voi itse enää käyttää sitä
- et_hämää
katseluohjelma7 kirjoitti:
Joo miksi poistit minun linkkiviestini ja käytät nimimerkkiäni ja en voi itse enää käyttää sitä
Sinä käytät!
- NouKänDuu
Jaa'a. Vaikee sanoo ku ei löytyny netistäkään oikeen mitään et toi kyseinen sovellus olis sekoillu päivämäärien kanssa. Et ehkä kannattaa ottaa yhteyttä suoraan sen valmistajafirmaan, jos oot saattanu löytää vaikka ihan uuden bugin siitä?
- katseluohjelma
Joo en löytänyt ohjelmasta Date modified toimintoa, joten asensin F- Stop-ohjelman, jossa tämä toiminto on. Minulla on alkunäytöllä molemmat ohjelmat vierekkäin pienessä kansiossa.
tässä ohjelma https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fstop.photo - mitäskäytät
tiedostohallintaa eikä gallariaa.
- katseluohjelma7
Käytän ES-ohjelmaa Pdf tiedostojen lukemiseen ja tekstitiedostojen. Valokuvien katseluun olisin tarvinnut päivämäärä toiminnon jota en ole löytänyt ES-ohjelmasta, joten latasin sitä varten F-Stop-ohjelman
- mitäskäytät
ei sillä es_llä mitään tiedostoja lueta. Se vain antaa ne tiedostot sopivalle oletusohjelmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351