Kaiken jälkeen

Vaintää

Vaikka muistot on niin kaukana jo ja täysin tiedän ettei mitenkään ole mahdollista että yhdessä oltais. Silti... edelleen sulla on oma paikka sydämessäni. Se jää, ei koskaan mene pois. Suuri lämpö jota sua kohtaan aina tunnen. Enää ei yhtään kipua koska susta oon jo luopunut, kuten säkin musta. Vain lämpö. Kiitollisuus. Kiitos että opetit mulle vahvuutta. Se oli hyvä asia. Ajattelen että mun sydämen kyky olla tuntematta huonoina hetkinä kauheasti kipua on sun mulle antama vahvuus. Evääksi elämään, koska tunsit mut. Kiitos. Missä ikinä ootkin, kuka ikinä ootkin, mä tiedän että rakastan sua. Kummallisella tavalla mitä en ymmärrä. Dementoituneena vanhuksenakin tietäisin että jostain syystä tuo toinen ryppyinen vanhus herättää sydämessä hellien ja lämpimien tunteiden aallon ja läsnäolonsa kirkastaa maailmaa. Ehkä nähdään vielä, jossain toisessa elämässä.

17

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helmiähelmille

      Joo kyllä, kylläpä kyllä: olet manipulaattoreiden mestari. Mutta niin olen minäkin, mestari vaan en manipuloi ketään, ei tulisi mieleeni edes yrittää. Olen mestari ohittamaan tyhjyyttä, jota tarjoillaan hunajaisen kuorrutteen kera.🤗

      • Voi.elämän.syksy

        Ei pitäisi kaikesta ajatella noin negatiivisesti. Elämästä tulee raskasta jos kaiken positiivisenkin kääntää mielessään negatiiviseksi. Ei 😣 vaan 😉.


    • Ihana tämä viesti HÄNELLE TÄRKEÄLLE

      *🍵*

    • no_jo_on_logiikka

      Ai mistäs päättelet minun luopuneen sinusta? Olet siis kiitollinen minulle siitä, ettei meidän suhde koskaan ole edennyt alkua pidemmälle, koska sinä et ole raaskinut luopua niistä muista? No onhan se tuokin syy olla kiitollinen, voi per...e. No ole hyvä vaan sitten.

      • Xnnfnk

        Naiselle vai miehelle tämä?


      • selvennykseksi
        Xnnfnk kirjoitti:

        Naiselle vai miehelle tämä?

        No miehelle oli. Nelikymppiselle.


      • vaintänne
        selvennykseksi kirjoitti:

        No miehelle oli. Nelikymppiselle.

        Toivottavasti kerrot tämän hänelle. On kai edes sen arvoinen?


      • lisäselvitys
        vaintänne kirjoitti:

        Toivottavasti kerrot tämän hänelle. On kai edes sen arvoinen?

        No olen kyllä tehnyt hänelle selväksi mielipiteeni, etten ala jakamaan häntä muiden kanssa enkä olemaan yksi monista. Katsos, kun häntä ei vain satu kiinnostamaan ajatus sitoutumisesta tällä hetkellä, ainakaan minun kanssa.
        Nähtiinkin jokin aika sitten ravintolassa, ja hän vältteli ihan selvästi meikäläisen katsomistakin pientä hetkeä lukuunottamatta. Puhuttu ei juuri mitään tai oleellista.
        Ja kyllä, hän on paljonkin arvoinen. Rakkauden arvoinen.


      • vaintänne
        lisäselvitys kirjoitti:

        No olen kyllä tehnyt hänelle selväksi mielipiteeni, etten ala jakamaan häntä muiden kanssa enkä olemaan yksi monista. Katsos, kun häntä ei vain satu kiinnostamaan ajatus sitoutumisesta tällä hetkellä, ainakaan minun kanssa.
        Nähtiinkin jokin aika sitten ravintolassa, ja hän vältteli ihan selvästi meikäläisen katsomistakin pientä hetkeä lukuunottamatta. Puhuttu ei juuri mitään tai oleellista.
        Ja kyllä, hän on paljonkin arvoinen. Rakkauden arvoinen.

        Löydät vielä sielun kumppanisi. Kaikella on tarkoituksensa.


      • lisäselvitys
        vaintänne kirjoitti:

        Löydät vielä sielun kumppanisi. Kaikella on tarkoituksensa.

        No, toivossa on hyvä elää.
        Alkaa vaan välillä jo tämä toivo hiipumaan ja masentamaan aika paljonkin :(


      • dddddddfel

        Huppista :D :D
        Nyt oli jotain tuttua..


    • Mv.ltä

      Minusta kuulostaa hyvälle, että aloittaja on sinut asian kanssa ja kyennyt kääntämään tilanteen voitoksi.
      Nähnyt hyvät puolet asiasta.

    • lämminkaipaus

      Ihan samoin voisin kirjoittaa hänelle. Ja paljon muutakin.
      Toivoisinpa, että hänkin ajattelisi minusta noin, ja vielä kertoisi sen minulle.

    • silti2

      Jossain toisessa elämässä :) Ymmärrän, kun otsassani on ryppyjä ja ikäeroa on 17 vuotta. Kesti tajuta, että toin pettymyksen. Olen vain harhainen muukalainen omassa elämässä :)

    • Unohtuuaikanaan

      Onpas herkkää. No jos et roiku tai yhteyksiä pidä enään niin kaipailla toki voi jos näin tuntee. Kun löydät uuden rakkauden kohteen unohtuu nämä sydänsurut.

    • Suruissanioon

      Sait kyyneleet silmiini. Voi kun asiat olis mennyt toisin. Tehtyä ja sanottua ei voi ottaa takaisin. Ei kumpikaan meistä.

      Sinäkin jäät muistoihin. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja rakastavaa parisuhdetta elämääsi.

      • eiketäänihmistälähelle

        Tuollaisen ihmisen ei kannata koskaan ruveta mihinkään kanssakäymiseen kenenkään toisen kanssa. Siis ihanaa kaksoimoralismia palstalla. Ensin täällä toitotetaan kuinka liitot ja parisuhteet ei saa mennä rikki ja ihmisten pitää yritt ja sietää ties mitä alamäkiä ja auta armias, jos sitten uusien ihmisten kanssa mokaa niin se on sitten siinä, kaikki menetetty, toiselle voidaan tehdä mitä vaan ja mielummin luikitaan pakoon. Siis mitä muita tuomitsevia, lapsellisia pellejä täällä on.
        Jos edellinen kommentoija kommentoi pitkän suhteensa päättymistä, useiden yritysten jälkeen niin ymmärrän. Muutoin aivan ala-arvoinen, palstan pelleilyviesti, anonyymisti ja kylmästi tuntemattomille hyvää toivottaen ja oikeestaan aika sama anonyymisti pitkän suhteen jälkeenkin palstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe