Onko Jumala hylännyt Pielaveden?

Harrasvittuperkele_69

Kylä täynnä Jumalan armoa kaipaavia Jeesuksen pikku karitsoja. Aamen aamen tule Jeesus maan päälle, aamen aamen! Itse saatana on kärkkymässä viattomien ihmislasten sieluja! Voihan Aatamin beenis saa nähdä miten tässä käy...

15

3059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23d13d123d2

      kympi oli ensin? ihmiset jotka hylkäsi taivaanisän vai taivaanisä joka hylkäsi epäuskovat?

    • kääretorttu.valmiina

      Toivoa vielä on sillä jossain pylväässä oli ilmoitus että "jeesus tulee", oli jo aika repaleinen ilmoitus joten voi olla että saapumisaika alkaa olla jo käsillä, onhan toki hällä pitkä matka ja bensa kallista ja ajokelitkään ole olleet kummoiset, vesiliirron vaara jos on loppuun ajetut kumit alla mutta ihmeitä sattuu!

    • ei-ole-hyljännyt

      Joh 6:65->"Ja hän sanoi:
      "Sentähden minä olen sanonut teille,
      ettei kukaan voi tulla minun tyköni,
      ellei minun Isäni sitä hänelle anna."
      Tämän vuoksi monet hänen opetuslapsista vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
      Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista:
      "Tahdotteko tekin mennä pois?"
      Simon Pietari vastasi hänelle:
      "Herra, kenen tykö me menisimme?
      Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;
      ja me uskomme
      ja ymmärrämme,
      että sinä olet Jumalan Pyhä."

      • Jatketaan-uskomista

        Armon alainen kristitty tekee kaiken,
        (mitä lain alainen kristitty tekee)
        ja paljon enemmänkin sisäisestä vapaudesta,
        vailla mitään suoritus painetta.
        Rukous on hänelle,
        virvoittava hengitys!
        Raamatunluku,
        kuin raikas ateria
        ja uhraaminen pelkkää iloa.
        Hänen lähellään on helppo hengittää.
        He tietävät,
        että kaikki,
        mitä tarvitaan heidän autuudeksi,
        on jo valmista Jeesuksen ristin
        ja ylösnousemuksen kautta.
        He nauttivat Jeesuksen täytetyssä työstä
        ja kiittävät siitä Jumalaa.
        Näin kirjoitti Juhani Karvinen tässä taannoin Ristin Kansa lehdessä
        ja noin se myös on.
        Leo Tolstoi totesi,
        että uudestisyntyneen sydämestä pulppuaa aina kristillistä taidetta,
        vaikka Jeesuksesta ei sanoisi sanaakaan.
        - Miten sinä voit piilottaa Kristusta
        Ja millä oikeudella uskovat tappavat arvostelemalla sinun taiteesi?
        Ihmettelee Viktor Klimenko RV -lehdessä ja jatkaa,
        että Jeesuksesta laulaminen ei ole taidetta,
        eikä raamatun lukeminen kirjallisuutta.
        Ne ovat kaksi eri asiaa.
        Lue sanan väärentämätöntä maitoa,
        niin kasvat pelastuksessa vahvaksi.


    • miksmaksankirkolle

      Pielaveden sokea ruustinna opettaa sokeita. Siitä vasta hyvä tulee ja kirkko kuihtuu.

    • tertiäärikuppa

      Pielavesi on yksi synninpesä ja Sodoma.Kylpytynnyrissä lyödään vaan pissaletkut vastakkain.Osa pukeutuu naiseksi.Kyllä näitä esimerkkejä riittää pelkästään pohjois-pielaveden taksikuskeista.Tulisi vaan tulta ja tulikiveä kylän osaksi.

      • nössöjounimammanpoika

        onko ne näitä ketkä uhkailee ihmisiä hakkaamisella ja sitten ei uskalla lähteä kokeilemaan reilusti? alkavat ampumisella uhkailemaan kun ei voimat ja kyvyt riitä.


    • Opass

      Kuka johtaa Pielavettä? Taas on joku potkittu koeajalla menee? Ohjaako joku Kröögeriä?

    • piristystä-kaipaava

      Keskustelun avauksia ei ainakaan ole uusia tullut.
      Palstan valvoja ruksaa avaukset suoraan roskikseen niin avaukset loppuvat.
      Luulen että jos aloituksia sallittaisiin päästä palstalle helpommin, niin se voisi piristää lukijakuntaa.

    • Meninjalähdin

      Kenenkään ei pitäisi mennä pielavedelle. Siellä asiat hoidetaan muuten kuin järjellä. On paikkakunta jota johdetaan 1800-luvun tapaan ja sopisi museokunnaksi. Sieltä lähtee kuka suinkin voi. Mistähän sinne löytyisi järkeä.

    • klo.22nukkumaanmenoaika

      Miten on mahdollista että siellä hoitolaitoksessa saat vielä klo. 1:32 käyttää tietokonetta?

      • Meninjalähdin

        Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.


      • jhfopuewfu
        Meninjalähdin kirjoitti:

        Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.

        Joopa joo, olihan Sipoon Nikkilässäkin Prinsessa ja on ollut niitäkin tapauksia että joku kuvitellut olevansa Mannerheim jne. Kyllä sulla menee ihan hyvin kun otat kiltisti hoitajien tuomat lääkkeet, kun löytävät oikean lääkeannostuksen ja terapian niin toivon mukaan sulla nuo harhat katoaa.


    • Anonyymi

      Pielavedellä kasvamassa jo kolmatta sukupolvea hasiksen pössyttelijöitä, ei hyvältä näytä.

    • Anonyymi

      Olin Kuopion rautatieasemalla, Jumala laskeutui junasta ja kysyi jatkoyhteyttä Pielavedellä, sanoin ettei sinne mene junia, kysy bussiaikatauluja. Jumala sanoi "et i *ittu, en kyllä lähde linja-autolla köröttelemään enää, hyppäsi takas junaan!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe