Kylä täynnä Jumalan armoa kaipaavia Jeesuksen pikku karitsoja. Aamen aamen tule Jeesus maan päälle, aamen aamen! Itse saatana on kärkkymässä viattomien ihmislasten sieluja! Voihan Aatamin beenis saa nähdä miten tässä käy...
Onko Jumala hylännyt Pielaveden?
15
3171
Vastaukset
- 23d13d123d2
kympi oli ensin? ihmiset jotka hylkäsi taivaanisän vai taivaanisä joka hylkäsi epäuskovat?
- kääretorttu.valmiina
Toivoa vielä on sillä jossain pylväässä oli ilmoitus että "jeesus tulee", oli jo aika repaleinen ilmoitus joten voi olla että saapumisaika alkaa olla jo käsillä, onhan toki hällä pitkä matka ja bensa kallista ja ajokelitkään ole olleet kummoiset, vesiliirron vaara jos on loppuun ajetut kumit alla mutta ihmeitä sattuu!
- ei-ole-hyljännyt
Joh 6:65->"Ja hän sanoi:
"Sentähden minä olen sanonut teille,
ettei kukaan voi tulla minun tyköni,
ellei minun Isäni sitä hänelle anna."
Tämän vuoksi monet hänen opetuslapsista vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista:
"Tahdotteko tekin mennä pois?"
Simon Pietari vastasi hänelle:
"Herra, kenen tykö me menisimme?
Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;
ja me uskomme
ja ymmärrämme,
että sinä olet Jumalan Pyhä."- Jatketaan-uskomista
Armon alainen kristitty tekee kaiken,
(mitä lain alainen kristitty tekee)
ja paljon enemmänkin sisäisestä vapaudesta,
vailla mitään suoritus painetta.
Rukous on hänelle,
virvoittava hengitys!
Raamatunluku,
kuin raikas ateria
ja uhraaminen pelkkää iloa.
Hänen lähellään on helppo hengittää.
He tietävät,
että kaikki,
mitä tarvitaan heidän autuudeksi,
on jo valmista Jeesuksen ristin
ja ylösnousemuksen kautta.
He nauttivat Jeesuksen täytetyssä työstä
ja kiittävät siitä Jumalaa.
Näin kirjoitti Juhani Karvinen tässä taannoin Ristin Kansa lehdessä
ja noin se myös on.
Leo Tolstoi totesi,
että uudestisyntyneen sydämestä pulppuaa aina kristillistä taidetta,
vaikka Jeesuksesta ei sanoisi sanaakaan.
- Miten sinä voit piilottaa Kristusta
Ja millä oikeudella uskovat tappavat arvostelemalla sinun taiteesi?
Ihmettelee Viktor Klimenko RV -lehdessä ja jatkaa,
että Jeesuksesta laulaminen ei ole taidetta,
eikä raamatun lukeminen kirjallisuutta.
Ne ovat kaksi eri asiaa.
Lue sanan väärentämätöntä maitoa,
niin kasvat pelastuksessa vahvaksi.
- miksmaksankirkolle
Pielaveden sokea ruustinna opettaa sokeita. Siitä vasta hyvä tulee ja kirkko kuihtuu.
- tertiäärikuppa
Pielavesi on yksi synninpesä ja Sodoma.Kylpytynnyrissä lyödään vaan pissaletkut vastakkain.Osa pukeutuu naiseksi.Kyllä näitä esimerkkejä riittää pelkästään pohjois-pielaveden taksikuskeista.Tulisi vaan tulta ja tulikiveä kylän osaksi.
- nössöjounimammanpoika
onko ne näitä ketkä uhkailee ihmisiä hakkaamisella ja sitten ei uskalla lähteä kokeilemaan reilusti? alkavat ampumisella uhkailemaan kun ei voimat ja kyvyt riitä.
- Opass
Kuka johtaa Pielavettä? Taas on joku potkittu koeajalla menee? Ohjaako joku Kröögeriä?
- piristystä-kaipaava
Keskustelun avauksia ei ainakaan ole uusia tullut.
Palstan valvoja ruksaa avaukset suoraan roskikseen niin avaukset loppuvat.
Luulen että jos aloituksia sallittaisiin päästä palstalle helpommin, niin se voisi piristää lukijakuntaa. - Meninjalähdin
Kenenkään ei pitäisi mennä pielavedelle. Siellä asiat hoidetaan muuten kuin järjellä. On paikkakunta jota johdetaan 1800-luvun tapaan ja sopisi museokunnaksi. Sieltä lähtee kuka suinkin voi. Mistähän sinne löytyisi järkeä.
- klo.22nukkumaanmenoaika
Miten on mahdollista että siellä hoitolaitoksessa saat vielä klo. 1:32 käyttää tietokonetta?
- Meninjalähdin
Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.
- jhfopuewfu
Meninjalähdin kirjoitti:
Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.
Joopa joo, olihan Sipoon Nikkilässäkin Prinsessa ja on ollut niitäkin tapauksia että joku kuvitellut olevansa Mannerheim jne. Kyllä sulla menee ihan hyvin kun otat kiltisti hoitajien tuomat lääkkeet, kun löytävät oikean lääkeannostuksen ja terapian niin toivon mukaan sulla nuo harhat katoaa.
- Anonyymi
Pielavedellä kasvamassa jo kolmatta sukupolvea hasiksen pössyttelijöitä, ei hyvältä näytä.
- Anonyymi
Olin Kuopion rautatieasemalla, Jumala laskeutui junasta ja kysyi jatkoyhteyttä Pielavedellä, sanoin ettei sinne mene junia, kysy bussiaikatauluja. Jumala sanoi "et i *ittu, en kyllä lähde linja-autolla köröttelemään enää, hyppäsi takas junaan!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1536969Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142558Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471810Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141431Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901315- 711127
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631083Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271069Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481065- 691007