Onko Jumala hylännyt Pielaveden?

Harrasvittuperkele_69

Kylä täynnä Jumalan armoa kaipaavia Jeesuksen pikku karitsoja. Aamen aamen tule Jeesus maan päälle, aamen aamen! Itse saatana on kärkkymässä viattomien ihmislasten sieluja! Voihan Aatamin beenis saa nähdä miten tässä käy...

15

3171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23d13d123d2

kympi oli ensin? ihmiset jotka hylkäsi taivaanisän vai taivaanisä joka hylkäsi epäuskovat?

• kääretorttu.valmiina

Toivoa vielä on sillä jossain pylväässä oli ilmoitus että "jeesus tulee", oli jo aika repaleinen ilmoitus joten voi olla että saapumisaika alkaa olla jo käsillä, onhan toki hällä pitkä matka ja bensa kallista ja ajokelitkään ole olleet kummoiset, vesiliirron vaara jos on loppuun ajetut kumit alla mutta ihmeitä sattuu!

• ei-ole-hyljännyt

Joh 6:65->"Ja hän sanoi:
      "Sentähden minä olen sanonut teille,
      ettei kukaan voi tulla minun tyköni,
      ellei minun Isäni sitä hänelle anna."
      Tämän vuoksi monet hänen opetuslapsista vetäytyivät pois eivätkä enää vaeltaneet hänen kanssansa.
      Niin Jeesus sanoi niille kahdelletoista:
      "Tahdotteko tekin mennä pois?"
      Simon Pietari vastasi hänelle:
      "Herra, kenen tykö me menisimme?
      Sinulla on iankaikkisen elämän sanat;
      ja me uskomme
      ja ymmärrämme,
      että sinä olet Jumalan Pyhä."

• Jatketaan-uskomista

Armon alainen kristitty tekee kaiken,
        (mitä lain alainen kristitty tekee)
        ja paljon enemmänkin sisäisestä vapaudesta,
        vailla mitään suoritus painetta.
        Rukous on hänelle,
        virvoittava hengitys!
        Raamatunluku,
        kuin raikas ateria
        ja uhraaminen pelkkää iloa.
        Hänen lähellään on helppo hengittää.
        He tietävät,
        että kaikki,
        mitä tarvitaan heidän autuudeksi,
        on jo valmista Jeesuksen ristin
        ja ylösnousemuksen kautta.
        He nauttivat Jeesuksen täytetyssä työstä
        ja kiittävät siitä Jumalaa.
        Näin kirjoitti Juhani Karvinen tässä taannoin Ristin Kansa lehdessä
        ja noin se myös on.
        Leo Tolstoi totesi,
        että uudestisyntyneen sydämestä pulppuaa aina kristillistä taidetta,
        vaikka Jeesuksesta ei sanoisi sanaakaan.
        - Miten sinä voit piilottaa Kristusta
        Ja millä oikeudella uskovat tappavat arvostelemalla sinun taiteesi?
        Ihmettelee Viktor Klimenko RV -lehdessä ja jatkaa,
        että Jeesuksesta laulaminen ei ole taidetta,
        eikä raamatun lukeminen kirjallisuutta.
        Ne ovat kaksi eri asiaa.
        Lue sanan väärentämätöntä maitoa,
        niin kasvat pelastuksessa vahvaksi.

• miksmaksankirkolle

Pielaveden sokea ruustinna opettaa sokeita. Siitä vasta hyvä tulee ja kirkko kuihtuu.

• tertiäärikuppa

Pielavesi on yksi synninpesä ja Sodoma.Kylpytynnyrissä lyödään vaan pissaletkut vastakkain.Osa pukeutuu naiseksi.Kyllä näitä esimerkkejä riittää pelkästään pohjois-pielaveden taksikuskeista.Tulisi vaan tulta ja tulikiveä kylän osaksi.

• nössöjounimammanpoika

onko ne näitä ketkä uhkailee ihmisiä hakkaamisella ja sitten ei uskalla lähteä kokeilemaan reilusti? alkavat ampumisella uhkailemaan kun ei voimat ja kyvyt riitä.

• Opass

Kuka johtaa Pielavettä? Taas on joku potkittu koeajalla menee? Ohjaako joku Kröögeriä?

• piristystä-kaipaava

Keskustelun avauksia ei ainakaan ole uusia tullut.
      Palstan valvoja ruksaa avaukset suoraan roskikseen niin avaukset loppuvat.
      Luulen että jos aloituksia sallittaisiin päästä palstalle helpommin, niin se voisi piristää lukijakuntaa.

• Meninjalähdin

Kenenkään ei pitäisi mennä pielavedelle. Siellä asiat hoidetaan muuten kuin järjellä. On paikkakunta jota johdetaan 1800-luvun tapaan ja sopisi museokunnaksi. Sieltä lähtee kuka suinkin voi. Mistähän sinne löytyisi järkeä.

• klo.22nukkumaanmenoaika

Miten on mahdollista että siellä hoitolaitoksessa saat vielä klo. 1:32 käyttää tietokonetta?

• Meninjalähdin

Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.

• jhfopuewfu
        Meninjalähdin kirjoitti:

Täällä etelän länmössä voi kirjoittaa ja elää muulloinkin kuin ennen klo 22 (suomen aikaa). Kärvistelkää te pakkasessa.

Joopa joo, olihan Sipoon Nikkilässäkin Prinsessa ja on ollut niitäkin tapauksia että joku kuvitellut olevansa Mannerheim jne. Kyllä sulla menee ihan hyvin kun otat kiltisti hoitajien tuomat lääkkeet, kun löytävät oikean lääkeannostuksen ja terapian niin toivon mukaan sulla nuo harhat katoaa.

• Anonyymi

Pielavedellä kasvamassa jo kolmatta sukupolvea hasiksen pössyttelijöitä, ei hyvältä näytä.

• Anonyymi

Olin Kuopion rautatieasemalla, Jumala laskeutui junasta ja kysyi jatkoyhteyttä Pielavedellä, sanoin ettei sinne mene junia, kysy bussiaikatauluja. Jumala sanoi "et i *ittu, en kyllä lähde linja-autolla köröttelemään enää, hyppäsi takas junaan!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      153
      6969
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2558
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      47
      1810
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1431
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1315
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1127
    7. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1083
    8. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1069
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1065
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1007
    Aihe