Eli siis, olen muuttamassa Lahteen, ja olen etsiskellyt paikkaa jossa jatkaa harrastustani. Muutamia talleja olen googlailemalla löytänyt, ja etenkin Okeroisten talli vaikuttaa todella hyvältä ja lupaavalta! Löytyisikö täältä joku jolla kokemusta kyseisestä tallista? Minkälaisia hevosia, minkälaisia opettajia, ilmapiiri? Onko omistaja mukava? Tuntien laatu? Yhdellä tallilla jolla kävin täällä nykyisellä paikkakunnallani, on tosi ilkeä ja jatkuvasti asiakkailleen tiuskiva omistaja, ja tunnit olivat aina ihan samanlaisia ja siitä tallista jäi huono maku.. :/ entä onko Lahdessa muita hyviä talleja joissa käydä tunneilla? Itselleni hyvä laatu ja kehittyminen ovat hintaa tärkeämpiä :)
Kokemuksia Okeroisten tallista/Lahden talleista?
Sarppal
1
1087
Vastaukset
- 5vuottaOkeroisissa
Vähän myöhässä olen mutta okeroisten tallin omistaja on todella mukava ja hevoset otetaan tallilla hyvin huomioon. Tallin siisteys on hyvä asia ja tallilla on loistava ilmapiiri ja puitteet! Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422552Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423062199- 241930
- 241635
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471586Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251509- 441386
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361096